Lacim Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Spinal Reaper bør ikke gies til en pala/hunter/shaman før alle warriors har den eller bedre. Så egoistiske paladins burde ha blitt kicka fra guilden. Man gearer vel opp for pve og ikke pvp.. ser ikke pve-benefiten til en paladin som bruker spinal reaper eller onslaught.
different Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hvorfor skal ikke paladins kunne bruke dkp på slikt?.Er vi en annenrangs klasse eller som bare skal sitte i hjørnet sitt og buffe og se på alle andre ha det morro?. Har selv the unstoppable force og har ikke tenkt å "ødelegge livet" til en warrior eller no men skjønner ikke hvorfor det er så mye "grining" angående dette... Warrior kan ikke plukke ut hva de vil og fortsatt være effektive.
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Hvorfor skal ikke paladins kunne bruke dkp på slikt?.Er vi en annenrangs klasse eller som bare skal sitte i hjørnet sitt og buffe og se på alle andre ha det morro?. Har selv the unstoppable force og har ikke tenkt å "ødelegge livet" til en warrior eller no men skjønner ikke hvorfor det er så mye "grining" angående dette... fordi du kan telle warrior epic DPS gear på 1 hånd?
John Keats Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Spinal Reaper bør ikke gies til en pala/hunter/shaman før alle warriors har den eller bedre. Så egoistiske paladins burde ha blitt kicka fra guilden. Man gearer vel opp for pve og ikke pvp.. ser ikke pve-benefiten til en paladin som bruker spinal reaper eller onslaught. Jeg ser ikke hvordan Spinal Reaper kan være bra for pve. det er da en ren pvp øks? Og det er jo også det som end-game instancne-loot er basert på, pvp
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Spinal Reaper bør ikke gies til en pala/hunter/shaman før alle warriors har den eller bedre. Så egoistiske paladins burde ha blitt kicka fra guilden. Man gearer vel opp for pve og ikke pvp.. ser ikke pve-benefiten til en paladin som bruker spinal reaper eller onslaught. Jeg ser ikke hvordan Spinal Reaper kan være bra for pve. det er da en ren pvp øks? Og det er jo også det som end-game instancne-loot er basert på, pvp se på damage, og legg til warrior instant attacks. top3 MC dmg dealer, ja takk.
Keylar Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 For min del er jeg drit lei warriors som griner så fort en paladin skal rolle på noe som helst som ikke har +healing eller +int på det
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 For min del er jeg drit lei warriors som griner så fort en paladin skal rolle på noe som helst som ikke har +healing eller +int på det ettersom vi ikke har heals er vi avhengige av å drepe ting fort, dere som kan holde dere i live lenger er ikke i like stor utstrekning avhengige av DPS.
Lacim Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Equip-bonusen til Spinal Reaper er klart en pvp-bonus, og det gjelder både for paladins og for warriors. Men warriors går melee pve, paladins healer(stort sett)
Tåkefyrste Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er enig i at Spinal Reaper kommer mye bedre til nytte i hendene på en Warrior. Selv ville jeg ikke ha budt på den, da det finnes bedre alternativer for paladins. Men du kan jo ikke klandre dem, når man har dkp så kan det fort bli slik. Hvis du gråter over at et slikt våpen ble bortkasta på en paladin, så kan du jo trøste deg med at i patch 1.9 så vil paladins muligens være i stand til faktisk å gjøre skade.
ahpadt Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Rett fra levra: Guilds som tillater at paladins får det beltet/den øksa før _ALLE_ warriors har det i guildet, syntes jeg er noen tomskalla tullinger. Endret 7. oktober 2005 av ahpadt
Dingot0m Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Rett fra levra: Guilds som tillater at paladins får det beltet/den øksa før _ALLE_ warriors har det i guildet, syntes jeg er noen tomskalla tullinger. QFT
digitalglenn Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) DKP er DKP har paladinen mer dkp en warrioren og har lyst og tømme seg på det så klart han skall få den da. hvis du har mye dkp har du også jobbet for og få den. -end of discussion dette gjeller alle klasser det er INGENTING som heter OLOL warrior weapon eller OLOL hunterweapon i en organisert gulid med dkpn spar den til random grupper. Endret 7. oktober 2005 av digitalglenn
different Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) dette gjeller alle klasser det er INGENTING som heter OLOL warrior weapon eller OLOL hunterweapon i en organisert gulid med dkpn spar den til random grupper. Jo? Hvorfor skal en Hunter få Vis'Kag ? Endret 7. oktober 2005 av emes
John Keats Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 En mage på serveren vår har vis'kag the bloodletter
JoeDohn Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Meninga med DKP er så vidt jeg forstår å fordele loot rettferdig (noe som er vanskelig å gjøre når lederne i guilden er helt på jordet når det gjelder å registrere DKP, og ikke trekker fra seg selv osv. slik som jeg hadde det), men det krever jo fortsatt at guilden har raidledere som er ved sine fulle fem. Raidlederen her var ikke ved sine fulle fem. Warriors skal være pri en på Spinal. Blir akkurat som om warriors skal kunne få Finkle's Lava Dredger, Zulian Defender eller annen pally(slash shammy)-snacks bare fordi deler av tinga passer dem. Items er ikke totalt klasseløse selv om de ikke er bundet til klasser.
GRendal Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 rull horde og få all plate\Sverd loot for deg selv HuzaH!
different Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 rull horde og få all plate\Sverd loot for deg selv HuzaH! Skal se om jeg gidder og levele en rogue til 60 på horde, siden jeg er så drittlei Paladins som får Eye of Sulfuras (ja det skjedde på serveren min) etc. Og når den Palaen har rank 2, wtf - Sulfuras er jo ikke akkuratt Paladin PvE våpen.
Lacim Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 En mage i guilden min har rank14-sverdet. OMG NINJA HUNTARWPN FTW! Sier seg jo selv at det blir "ffa" når ingen trenger/har bedre/har fra før. Enhver guild bør ha regler der det er underforstått hvilken klasse et gitt item er myntet på. Wristguards of True Flight har 19agi 11sta 8int og +1hit, mail. Myntet på hunter. Om man har FFA, den med mest poeng tar, kan man ende opp med at en warrior eller paladin tar dette itemet, selv om en hunter bør ha førsterett.
Ildflue Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 tro meg, fighten starta hos oss den dagen en rogue want Blastershot. Nå er det en evig krig mellom hunters/rogues/warriors.
purpledonkey Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 En hunter i guilden min bydde over en warrior på Obsidian Edged Blade (42 str +7 2hswords ellerno)... Vi hadde heller ikke noe regler mot dette og det ble en del diskusjon. Huntern var jo idiot "jeg trenger et bra melee våpen siden jeg ikke er melee specced" var grunnen hans. Han er ikke i guilden lenger... Ler hardt av retribution paladins. Men er glad for at 99% av alle pallys er wanna be-warrior-"those heals are for me"-tullinger. Mest imba duoen i PvP er warrior + smart pally, men heldigvis fins det jævli få av den siste Item - prioritert Spinal - warrior CoD - warrior/shaman(hunter hvis man får jævli få dragonstalker) vis'kag/bb - rogue ranged - hunter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå