Gå til innhold

Tilbake på WoW etter en lang pause

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Velkommen tilbake :) Vet hvordan det føles, var selv borte i 2 måneder (juli & august) grunnet ferie & flytting.

På den annen side (ref. h3nrik) Xanitra - det er vel godt å se at de "glupe" kommentarene fortsatt henger løst på forumet ? :roll:

Endret av Gnurk
Skrevet

Ja det er kult og begynne igjen ikke sant! Jeg var borte i 4 mnd fra wow pga jeg var drittlei spillet! Nå er alt bra igjen...

Kjørte tester (for å se om jeg klarte å spille det) etter 2mnd pause og etter 3 mnd, men var fremdeles drittlei til min store fortvilelse. Så, etter 4 mnd fikk jeg ånden over meg...og nå blir jeg ikke lei igjen før jeg er lvl 60 og har epic horse. Tipper at jeg blir lei da. Da legger jeg spillet på hyllen til det kommer expansion og mulighet for opp til 80lvl elelr mer.

Skrevet

Jeg sliter hardt med motivasjonen til å logge på i det hele tatt jeg. Har vel det motsatte..klarer bare ikke å logge inn. Har ingenting imot guildet mitt eller noenting. Jeg bare gidder ikke spille.

Skrevet
Jeg sliter hardt med motivasjonen til å logge på i det hele tatt jeg. Har vel det motsatte..klarer bare ikke å logge inn. Har ingenting imot guildet mitt eller noenting. Jeg bare gidder ikke spille.

det var jo det samme som jeg hadde prob med da. Du må rett og slett bare vente. Men jeg hadde alltid i tankene at jeg ville spille wow igjen, siden jeg syntes det er tidenes spill. Men jeg var så lei at jeg ikke klarte det, men gledet meg til den dagen jeg igjen klarte å spille. Det tok 4 mnd, men det var verd å vente. Starte gjerne en alt som du kan levle litt. Og så kan alten hjelpe main'en din med å skaffe mats og alt mulig rart liksom. Blir litt mer "å gjøre" i spillet da.

Men om du er lvl 60 med alle mål for spillet oppnådd. Da skjønner jeg at folk går lei. Da er det bare å vente på expansion.

Skrevet

Siden vi deler historier så :)

Jeg tok og en ca. 4 måneder pause fra wow når jeg ble lvl 40. Da orke jeg ikke mer, følte jeg hadde nådd et mål og det var laaaangt til neste. Men så plutselig kom ånden over meg for et par dager siden og jeg begynte å spille igjen. Fikk fort grinda meg opp penger til mount selv om jeg hadde 0G og nu er jeg lvl 46 :D (Stolt). Så nu tror jeg at jeg holder koken til lvl 60.

Synes dette viser at wow er et knall spill når man kan komme tilbake etter 4mnd og ha det minst like gøy som det man hadde før! :w00t:

Skrevet

Vet det er deilig å komme tilbake.. jeg sitter i WoW-lan så å si hele døgnet nå.. når jeg da ikke er på jobb som nå eller sover. Og vi som sitter der holder liv i Wow-gløden til hverandre.. Det hjelper på no helt sinnsykt..

Selv om jeg er lvl60 har jeg myyye å gjøre, har fått prøvd meg i MC(scary), leker meg i ZG og så må vi ikke glemme epic mount da ;)

Skrevet

Hm, pga. at Canal Digital i det siste har voldtatt linja mi har jeg blitt litt uinteressert liksom. Jeg har missa masse bra loot i MC pga. feil i nettet, og det er nesten så jeg ikke bryr meg... Men ringte de for fjerde gang nettopp, får en tekniker, så nå blir det morsomt.

Anyway, får sånne gode følelser når jeg tenker tilbake på da jeg spilte meg opp til lvl 25 med main'en min. Ahhh, de gamle gode dager (levla treigt, men akk så gøy det var) :D

Skrevet

Nøkkelen til motivasjon er å ha noen som du liker å spille med. Jeg digger guildet mitt og hvis jeg av en eller annen grunn ikke er i det guildet lenger kommer jeg nok til å gi opp. :)

Skrevet

jeg hadde for ikke så lenge siden 1 måneds pause... Var deilig å komme tilbake igjen, men no er jeg blitt lei igjen.. Tror jeg skal ta pause til nærmere jul (julepresang fra meg: spille WoW igjen :p )

Men... Det jeg savner mest med WoW er når jeg var en n00b, og ikke skjønte noe. DET savner jeg så sykt :dribble::dribble:

Skrevet

Vel, det jeg savner.. og altid har savnet er et mere voksent community.. heldigvis stiller guilden min opp (rimelig iallefal) greit der. Når jeg da også har flere gode kamerater som spiller så er lisom alt tipp topp :D

Skrevet

Det å ha venner å spille med har litt å si ja. Nå spiller jeg og en kamerat sammen det meste av tiden vi er på. I tillegg sitter vi å prater over mikrofon om spillet og alt annet i livet også. Dette er jo gøyt siden han er min beste venn, men vi bor i forskjellige byer.

Men før pausen min på 4 mnd, så spilte han sammen med noen andre kamerater av oss på hordesiden, og da var jeg som oftest alene. Dette har også sin sjarm, men når man går lei er det ingen som stopper deg fra å gi opp spille hehe. Jeg fikk heldigvis konvertert ham over til den "rene" rase :D

Vi gidder ikke være med i en guild enda, da vi koser oss for oss selv liksom.

Elelrs har man jo ingame buddies fra tidligere guilds...som man prater med på whisper fra tid til annen.

Men som nevnt hundre ganger. Det er utrolig viktig å ha mål i spillet. Jeg klarer ikke spille uten mål.

Skrevet
Velkommen tilbake. Jeg begynner i dag.  :w00t:

Lykke til dunemaul er en bra server. :) Og hordsa denger alliance i WSG,AV og AB der.

det skjer vel på de fleste serverne? :thumbdown:

er godt å komme tilbake etter en lang pause. har hatt uttallige og er alltid godt å komme tilbake. har akkuratt sluttet igjen. pga får meg aldri en god guild : / og da mister man motivasjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...