Gå til innhold

paladins som vil ha valor!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fønn å se alle som tror den posten er en seriøs post...

uansett, for å svare på alle postene i denne posten:

valor er noe piss, suger til paladin. Liker ikke melee crit heller jeg, uansett går soc crit på int og ikke vanlig crit hvis man absolutt skal ha crit.

Mye mana + mye hp > alt det jævla crit gearet smarty-dins bruker tusenvis av gold på å skaffe, mener jeg..

Klart, kjekt å ha hvis det følger med crit på noe ellers bra, men foretrekker andre stats.

5000-5500 mana ubuffa med pvp gear, ikke det mest fantastiske som finnes, men funker bedre enn noe annet jeg har prøvd :)

Skrevet

Til han som lurte på hvorfor horde-warriors bruker paldin-gear, grunnen er rett og slett at det kan være vanskelig å finne bedre "skikkelig" plate, bedre å bruke noe med litt int på enn å vendore det.

En UD-kompis av meg hadde en gang opptil 3 biter palydian-gear, /mock.

Skrevet
Liker ikke melee crit heller jeg, uansett går soc crit på int og ikke vanlig crit hvis man absolutt skal ha crit.

Feil, Seal of Command følger Melee crit rate. Samme som Hammer of Wrath.

Skrevet

Valor settet er jo ramkult å se på da. Ikke så rart at palas vil ha det. For en del så betyr utseende mer enn stats. Ikke noe gale i det. Og for dem det gjelder, så er high lvl raids mot div drager og demoner ikke høyt på prioriteringslisten uansett kan jeg tenke meg. Dem fleste palas med valorset har nok skaffet seg det på hederlig vis. Dvs at dem har fått det som nr.2 etter warrior'sene.

Er selv warrior og kommer nok til å samle sammen valorsettet. tipper jeg skal klare det på ca 6mnd fra nå.

Selv løper jeg rundt med big bad skuldre. Og syntes dem er så tøff at jeg kommer til å ha dem på lenge etter dem egentlig er "gått ut på dato". Men skal jeg tanke high lvl instanser osv, så får jeg ha noen bedre skuldre i baggen som kan benyttes med behov og i korte perioder hvor kulhet og utseende må nedprioriteres for å overleve.

Skrevet
Han må jo være en Komplett " newb " for å si det sånn. Eneste DMG (imba) skade paladin tar er når de Bruker SoC.

En Paladin uten mana = DØD

En warrior Out dps'r Paladiner så lett, så hvis han har 1.5k mana. 1.5k mana er 3 heals som ikke holder mot en warrior/mage/priest/warlock til og med Druid vil klare å ta en paladin med så lite mana.

Jaja kanskje en dag " når " han har Fult valor sett, så vil han se hvor hardt det suger til paladin. Med det settet tar han kanskje 2-3 % bedre Dmg en LF settet.

Bedre å ha 3k-3.5k Mana en å ha 1.5k mana. :p

Edit : leif

Sjekk ut Jamaz sine pvp video's.

Han har ikke Seal of Command engang :)

Men er enig i at valor/lightforge gir veldig lite forskjeller vedrørende dmg/crits og at de respektive klassene burde ha enerett.

Skrevet
Til han som lurte på hvorfor horde-warriors bruker paldin-gear, grunnen er rett og slett at det kan være vanskelig å finne bedre "skikkelig" plate, bedre å bruke noe med litt int på enn å vendore det.

En UD-kompis av meg hadde en gang opptil 3 biter palydian-gear, /mock.

Blizzard er faen meg frekk og, som lar den paldin-dritten droppe for horde :realmad:

Skrevet
Exploid, du som er horde. Kan du forklare meg hvorfor det er så jævlig mange horde folk som bruker Lightforge Shoulders?

Altså, det er greit at palas ikke har den råeste dps'en i spille, men tror ikke du skal undervurdere den heller.

I PVP trenger egentlig ikke pala mer enn 2500 mana. Så lenge han bruker Blessing of Wisdom vil han regene mana'en sin fort nok til å alltid ha mana til en heal på lur.

Max crit jeg har hatt på paladin min er 1200+ på vanlig damage etterfulgt av 1500+ damage på Seal of Command. Dette var riktignok ikke med det feteste våpenet du finner, så jeg regner med å komme på andre siden av 3000 damage med litt bedre gear og bedre våpen.

Denne critten var var med Lightforge settet og Iced Barbed Spear.

Men som sagt, litt bedre gear, gjerne med mye strength, et våpen som f.eks Draconic Avenger, Draconic Maul eller Herald of Woe så vil jeg nok komme på den rikgtige siden av 3000 damage.

Men jeg ville aldri samlet Valor for specs sin skyld. Måtte i såfall vært for looks når ingen andre trenger det.

Jeg også har opplevet Warriors som har rullet på og vunnet Lighforge deler. Chest og legs blandt annet.

Og helt til slutt, 'learn your class n00b'. :p

Som nevnt, de dropper hele tiden fra The beast, og de som bruker dem vinner de enten på /random roll eller har greens fra level 45 fra før.

Skrevet (endret)

En UD-kompis av meg hadde en gang opptil 3 biter palydian-gear,  /mock.

Blizzard er faen meg frekk og, som lar den paldin-dritten droppe for horde :realmad:

Ikke frekkere enn at de også lar det ubrukelige Shaman søppelet droppe for alliance.

Endret av apollox
Skrevet (endret)

Ikke frekkere enn at de lar det ubrukelige Shaman søppelet droppe for alliance.

Det vil jeg faktisk si. Du vil vel ikke tør å påstå at ingen paladiner bruker mail i endgame instancer? Og at mail med +healing, manaregen og mye int. kan være gode alternativer for en paladin før han får seg epics fra molten core?

Paladin plate er faktisk totalt meningsløst ubrukelig for horde, og det er en spøk at det dropper.

Edit: Dessuten en del mail laget for shaman meget brukbar av huntere. Men hva skal en warrior med intellect?

Endret av likferd
Skrevet (endret)

Ikke frekkere enn at de lar det ubrukelige Shaman søppelet droppe for alliance.

Det vil jeg faktisk si. Du vil vel ikke tør å påstå at ingen paladiner bruker mail i endgame instancer? Og at mail med +healing, manaregen og mye int. kan være gode alternativer for en paladin før han får seg epics fra molten core?

En pala i guildet bruker nesten bare +healing cloth/leather. :) Han har helt sick healing.

En pala i guildet har +531 healing, og han pleier å toppe healing done. :>

Han..

Endret av ahpadt
Skrevet
En pala i guildet bruker nesten bare +healing cloth/leather. :) Han har helt sick healing.

:!:

Epic settene for paladin er jo laget for healing, men før det tror jeg det er fint lite healer-plate å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...