Gå til innhold

Vi søker moderatorer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får lese gjennom disse før du takker ja til "stillingen".

Det ville jo være lettere å ta det i omvendt rekkefølge, at man leste gjennom disse før man i det hele tatt bestemte seg om man ville søke.

 

Hvis dere nå velger ut to stykker, og ingen vil, må dere velge to nye osv...

 

Edit: Sett at det ikke er noe hysj-hysj, da.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
På hvilken måte får HW.no inntekter av at forumet blir moderert litt mer..?

Var ikke ang. forumet... men prisguiden...

 

Uansett; forumet er en inntektskilde for HW; mye besøk - mye reklame. Linker via prisguiden etc. drar inn peng.

 

God damn, trøtt nå :green:

 

Lykke til med valget!

 

EDIT: Hvem har gitt seg?

Endret av Okay
Lenke til kommentar
Du får lese gjennom disse før du takker ja til "stillingen".

Det ville jo være lettere å ta det i omvendt rekkefølge, at man leste gjennom disse før man i det hele tatt bestemte seg om man ville søke.

 

Hvis dere nå velger ut to stykker, og ingen vil, må dere velge to nye osv...

 

Edit: Sett at det ikke er noe hysj-hysj, da.

Ha sunn fornuft, balansert toleranse, være behersket, moden, etc. rekker langt på vei.

Lenke til kommentar
Du får lese gjennom disse før du takker ja til "stillingen".

Det ville jo være lettere å ta det i omvendt rekkefølge, at man leste gjennom disse før man i det hele tatt bestemte seg om man ville søke.

 

Hvis dere nå velger ut to stykker, og ingen vil, må dere velge to nye osv...

 

Edit: Sett at det ikke er noe hysj-hysj, da.

Man får ikke lese arbeidskontrakten før man søker på noe i arbeidslivet gjør man? Dette er igrunn det samme som å søke på en jobb..og dermed ser jeg ikke at det er noe i veien med å ikke få se arbeidskontrakten før man faktisk har fått tilbud om jobben :).

Lenke til kommentar

Dette forumet trenger tydelig en kraftig opprydding så jeg håper de nye moderatorene kan brette opp ermene og ta et nødvendig tak. Spesielt mhp. usaklighet og personangrep er det mye som fortsatt kan forbedres, og på dette området må man nok ty til sterkere midler enn å dele ut advarsler ettersom det er enkelte elementer her som har null respekt for retningslinjene dessverre.

 

Jeg ønsker eventuelle nye moderatorer lykke til og håper de tar fatt på oppgavene sine med godt mot :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg syns LarsP skal få en sjanse til å moderere. Han er imho en verdig kandidat, som har vært lenge nok på forumet til å sanse forumssjelen :D

 

En annen jeg mener bør bli det er Lord_Linus. Men nå kommer det en artikkel av han og meg til uken. Og jeg vet at han kommer til å bli hw's desidert sterkeste skribent. Han er jo min arvtager på skribentsiden :D

Så jeg tipper han blir moderator uansett ,)

 

Holger_Ludvigsen kunne fått sjansen.

 

Men en jeg trekker frem er OrjanP som driver webshoppoversikten på ukens tilbud. 2 år hardt arbeide fortjener litt fokus ;)

 

Det var 4 personer, men like greit å kline til med en gang ,)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...