Gå til innhold

Enkleste klassen å spille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunter er så absolutt ikke enkelt. Nøkkelordet er kiting, og det krever månedsvis med trening før de er kite mester. Man må vite rangen til de forskjellige angrepene til alle klassene, og kunne tilpasse bruken av aspect of the cheetah etter dette. I tillegg må man mestre å kontrollere peten, slik at det ikke ødegger for fellene dine, o.l. Om du er god nok, kan du ta min bosser alene som bare andre klasser kan drømme om å greie. Bare tenk på den røde giganten i Burning Steppes.

For de som trodde at en hunter bre sendte fram petten for å tanke, og stå bake å spamme piler, tro om igjen. Peten greier sjelden å holde aggro.

The master of pulling. Man må vite hvordan man skal pulle mobs, og hvordan man skal pulle de. Hunter er den best tilrettelagte klassen for pulling, pga. ekstra range, tracking og aggro kontroll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Warrior er vel det enkleste. Bare løpe inn i en klynge med mobs, og vente til at han har drept alle. Ektremt enkel i pvp i forhold til andre klasser. Etter min mening, er det litt ensforming, men det er mange som like warrior pga. deres høye overlevelse rate og damagedealing.

Feil Feil Feil..

Skrevet

Ingen klasser er enklere enn andre - alle er rimelig enkle. Men det å bli god til å spille klassen sin i alle situasjoner krever mer skills enn det en vanlig casualgamer har.

Skrevet

Jeg vil nå si at druid er det letteste jeg har spilt, helt opp til lvl 40!

Ikke det raskeste på noen måte, men mange av questene kan stealthes; selvhealing; sjøløve, travelform og dash for å komme seg unna; det er såre enkelt å få gruppe hvis det trengs!

Etter lvl 40 merker man den lave DPS'en ekstra godt så da er det verre...

Skrevet
Altså, ikke tenk endgame nå. Tenk... aller første mmorpg karakter som sikkert ikke overlever lengere enn til level 15 max :)

Jeg har en 7år gammel lillebror på lvl 21 :w00t:

Skrevet

Hm, vil si at rogue, som jeg spiller selv er/var enkelt. Men om du ikke vil bli eid av alle nytter det ikke å bare sitte og spamme "222222, eviscerate (regner med at de fleste har SS på 2-tasten)". Så opp til level 30 kreves det ingen nevneverdige skills for å spille rogue.

Shaman vil jeg ikke anbefale til folk som ikke gidder å leite, for totemquesta er langtrekkelige og bortgjemte (du har jo thottbot da, men uansett). Ikke rart man får ghostwolf i lvl 20 :D

Skrevet
Altså, ikke tenk endgame nå. Tenk... aller første mmorpg karakter som sikkert ikke overlever lengere enn til level 15 max :)

Jeg har en 7år gammel lillebror på lvl 21 :w00t:

:ohmy: imponerende :thumbup:

Skrevet

Hvor gammel er søsteren din?

Vi må ikke glemme at WoW dreier seg mye om å spille i gruppe sammen med andre, og om hun ikke klarer å mestre rollen sin, får hun mye drittprat i ansiktet. Da går man fort lei av spillet!

Den perfekte klassen for en som er totalt nybegynner, og kanskje ikke har spilt særlig mye dataspill før, må vel være hunter. Spillestilen solo/gruppe er nesten den samme.

Hun kommer aldri til å komme seg til MC (utenom som maskot, siden hun er jente), så det er ingen vits i å tenke så langt.

Skrevet
Hun kommer aldri til å komme seg til MC (utenom som maskot, siden hun er jente), så det er ingen vits i å tenke så langt.

:thumbup:

Skrevet
hun er 20 og skal nok takle dette bra, lagde en hunter og er nå level 6 i løpet av 3-4 timer eller så :)

La meg gjette... NE female?

Ikke noe galt i det, da. De er jo søte ...

Skrevet
hun er 20 og skal nok takle dette bra, lagde en hunter og er nå level 6 i løpet av 3-4 timer eller så :)

La meg gjette... NE female?

Ikke noe galt i det, da. De er jo søte ...

Nei nei. Er ikke det jeg mente :)

Men alle huntere på alliance siden som jeg har møtt som viste seg å være jenter var nemlig NE female.

(ikke at jeg spørr, men de pleier å si fra)

Skrevet
Hunter er så absolutt ikke enkelt.

Tar du det faktum at dette ikke blir en "seriøs" char (altså en som levles opp til 60 på 0,svisj og skal ha det übreste av alt), som antageligvis blir spilt sporadisk, så er hunter et ypperlig valg. Enkelt og greit til level 10 (som alle klasser), og derfra øker ikke akkurat vanskelighetsgraden drastisk.

Plukket opp the Rake med en gang, laget en macro med Hunter's mark og PetAttack på "q" og Concussive shot på "e". Løper rundt, targeter mobs med tab, trykker på q, e og lar resten gå av seg selv. Dreper veldig fort, og har svært lite nedetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...