Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Noen så den siste episoden? Ser nesten ut som det er snart slutt på One Piece(har ikke lest mangaen så vet ikke hva som skjer) :(

Har sett den siste episoden ja. Du trenger nok ikke å bekymre deg for at OP skal slutte.

 

Det er bare å sniktitte litt på Wikipedia for å se hvor mange episoder som er announced og hva de heter.

 

441:

 

"Luffy Revives! Ivan's Jailbreak Plan Begins!"

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har sett frem til episode 437 nå.

 

Etter episodene hvor vi ser hvor de andre medlemmene lander hen virker det som om alle kommer til å få bedre våpen. Nami har jo allerede fått det tauet, Franky er kommet til en øy hvor de ser ut til å ha rimelig høyteknologiske greier slik at han kanskje får oppgradert våpnene sine.

Luffy har en slags Willpower, spent på fortsettelsen nå.

 

Spesielt Luffy sin arc selvfølgelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå er jeg pissed! Så nettopp ferdig episode 193 der Luffy slo Enel og ringte i gullklokka.

Da var visst Enel død, for han landa i "skyvannet" sammen med båten sin.

Endelig er den jævelen død liksom !

 

Og da er det vel på tide at alle som var "døde" i løpet av Sky island episodene kommer tilbake i levende velvære.

Spesielt faren til Conis. Han ble truffet direkte av lyn og vi ble lurt til å tro at han døde. MEN SÅ KOM HAN TILBAKE UTEN VIDERE.

Alle Shandiakrigerne kommer tilbake, Wiper lever fortsatt... wtf ?

Disse arbeiderne som lagde båten til Enel lever, selv om Enel sa han drepte alle. I helvete, hvorfor skal ALLE overleve ALT ?! kan de ikke i det minste ta noen varige skader?

 

Greit at det ikke vises blod eller er spesielt voldelig. Men folk kan vel dø fordet? Akkurat som Pel, krigeren i Arabasta som kunne gjøre seg om til en Hauk. Han måtte jo bare komme tilbake i live før serien gikk videre.

Blir så fake, det er feil. Hadde de bare forhold seg døde så hadde serien blitt så mye bedre.

 

Finalen i Skypia skulle til å bli epic, men så kræsjlanda den og brant. Hvordan kom Enel seg opp fra havet ?

 

Føler meg skikkelig snytt nå. Denne serien hadde 10/10 i boka mi, men nå tror jeg ikke det gjelder lenger. Kommer til å se alle episodene som er ute, helt klart. Håper den tar seg opp til en 10'er igjen.

Lenke til kommentar

Pell er jo det tilfelle som er mest ekstremt, og som refereres til først hver gang man snakker om negative ting i serien. Ble ganske teit da faren til Conis kom tilbake også, men han dukket i alle fall opp på en artig måte. Hvis noen først skal komme tilbake fra døden på den måten, blir det til en viss grad rettferdiggjort hvis karakterene fortsetter å være viktige karakterer etterpå, men tviler på at hverken Pell eller Pagaya tenker å bli med igjen. Derfor synes jeg foreløpig ikke det er noen unnskyldninger for disse to.

 

Det at de fleste småkarakterene som Shandia-stammen og tilfeldige innbyggere overlever er ganske vanlig i Shonen, og er ikke noe som vanligvis irriterer meg. I skypiea er det ikke i det at de overlever i seg selv som plager meg, men det ufarliggjør Enel og gjør alle til supermennesker.

 

Bortsett fra disse er det ikke noen særlig plagsomme tilfeller av udødelighet. Folk overlever stort sett for det meste, men det er vanligvis greit å godta.

Lenke til kommentar

Det kan være litt plagsomt, men ikke noe stort problem. Det største problemet i så måte er som Serjiously er inne på, at det ufarliggjør fiendene.

 

Jeg har større problemer (men ikke store problemer :p ) med at serien blir mer og mer kroppsfiksert. Nami så jo rimelig normal ut i starten, men nå har hun sinnssykt store pupper, bredere enn midjen og hoftene hennes. Samme er det for øvrig med stort sett alle "søte" damer som er med i serien.

Lenke til kommentar

Mangelen på død må vel nesten være den eneste tingen nesten alle kan si at har plaget dem en eller to ganger i løpet av serien. Synes dog det er mye bedre at de fleste av både venner fiender får leve, slik at de kan få en rolle igjen senere, enn at de bare dør når de blir beseiret uten mer om og men.

 

Nyeste episode var god til å bare bruke 14 sider fra mangaen. Fine fillerscener med både Ace og genderbending. Har håp for at neste episode blir enda litt bedre.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Nyeste episode var god til å bare bruke 14 sider fra mangaen. Fine fillerscener med både Ace og genderbending. Har håp for at neste episode blir enda litt bedre.

 

 

Er ikke helt komfortabel med dette newkama greiene. De siste episodene har vært litt kjedelige synes jeg, regner med at det tar seg opp utover nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har kommet til Water 7 delen nå. Legger merke til at Nami, Luffy og Sanji har fått litt annerledes utseende. De har blitt mer firkantede i fjeset alle sammen.

 

 

 

Det er fordi serien bytter på forskjellige tegnere mener jeg å ha lest. En, eller noen få av de tegner de på en jævlig kjip måte, sikkert han som har tegnet de episodene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...