Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Krigen har hatt et tempo der et kapittel tilsvarer en episode. Dette er på ingen måte ideelt, og handlingen har lidd betraktlig pga det (fillers inne i canon kan man si). Det er kjennetegnet til praktisk talt alle shounen-serier som kommer ut ukentlig med et par 20 panel. Uansett, de har relativt mye materiale å jobbe med.

Lenke til kommentar

Denne episoden likte jeg. Det hjalp litt med å sette i perspektiv styrkeforholdene i One Piece.

 

 

Med tanke på at Kizaru avbrøt angrepet sitt, er det fornutftig å anta at Beckham er på høyde med ham. Det er vel det som er forventet av Red-Hair sine elitepirater. Shanks selv tror jeg kunne beseiret alle admiralene egentlig. Burde være slik når en gammel og halvdød Whitebeard hadde en jevn kamp med Akainu. Så langt fra Whitebeard tror jeg tross alt ikke Shanks har vært.

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Haha, du måtte vente til klokka var 5 bare for å kunne si det, eller? laugh.gif

 

Episoden var ganske kjedelig og hadde ikke så mye av verdi i seg bortsett fra at:

 

Sengoku ikke er den største brikken i marinen.

 

Sikker på at han ikke mente Gud? Siden han pekte oppover. Var det jeg tenkte men, kan godt hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er delvis fillers. Altså forhistorien er ekte nok, men et par episoder innad er fillers. Du vil i hvert fall ikke høre meg klage. Tempoet er mye bedre nå enn i krigen. Der var alt dradd ut til nordpolen og tilbake igjen. Grunnen til at det er fillers er fordi mangaen ikke har kommet så mye lengre. Den er sånn cirka en tredjedel eller halvveis ferdig med neste arc kun. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har alle sluttet å se på One Piece? Det har tatt seg opp i det siste syns jeg. Nå gleder jeg meg sykt til neste episode.

 

Hvis noen vil vite hva som skjer i episode 515, som er siste episoden, så trykk på spoileren og les:

 

 

Tilbake i sesong 11, tror jeg, ble hele crewet til Luffy, inkludert Luffy, "sendt" avgårde fra Shabondy Archipelago, av Kuma. Det viste seg etterhvert at Kuma sendte alle til en bestemt øy hver - der poenget var at de skulle bli sterkere.

 

I de siste episdoene har vi sett at alle cerw-medlemmene har fått beskjed fra Luffy om å møtes tilbake på Shabondy Archipelago etter to år, fordi de skal trene og bli sterkere på sin øy i de to årene. Så det siste jeg fikk høre før episoden var ferdig, var at alle i crewet sa til Luffy, "Vi ses på Shabondy Archipelago om to år, Luffy!"

 

Så det jeg misstenker blir å skje framover er at vi får se litt av treningen og diverse fra alle medlemmene til Luffy, tror det blir bra :)

 

Endret av Mr. Kuma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...