Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Ouf, eneste jeg har av romanse for tiden er en gjeng prepubertale sjetteklassinger som spammer innboksen min på mobilen. For å ikke glemme MSN. Seriøst, de må jo skjønne tegningen når jeg får 4-5 like meldinger hver dag alà denne: "Hei:) hva gjør du på?" og jeg svarer kanskje på hver sjette. Argh, hvorfor kan ikke de kule folkene på min alder være slik mot meg? DET hadde vært kjekt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det offesielt. Jeg er ikke singel lenger :love:

6158222[/snapback]

Så sent? :p Neida, grattis, Usteboy!

 

Og for å være helt ærlig, Eirikk(kult navn.. vannvittig kult hvis det hadde vært en k mindre...), så ville ikke jeg sagt det til henne før hun sa det til meg. Det spørs jo helt, har dere vært sammen i 2 år og det ikke har blitt sagt, må det vel sies, men har det bare holdt på noen måneder ville jeg ventet lenger. Ikke for det, det er jo bra å vise at man er glad i noen, men akkurat det begrepet der ville jeg ventet med i den sist beskrevne situasjonen. Fortell henne heller at du er kjempeforelsket eller kjempeglad i henne og synes hun er en morro, spennende, sexy etc. jente. Si gjerne på slutten at hun er en sånn jente du kanskje kunne elsket. Da vil hun prøve å få det til å skje at du elsker henne, så da kan det bli en stor belønning til henne senere.

 

Dette er selvfølgelig bare mitt synspunkt.

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av kjerringer....

 

Ho jenta jeg snakka om... Jeg prøver å være direkte med henne (Jeg leste her at jenter liker at man er direkte), så jeg sa til ho: "Vær litt romantisk a, jeg fryser"... Og så gadd ho ikke å gjøre noe.. Da kan ho ikke like meg da? Men ho ringer meg HVER dag og spør om vi skal finne på noe :S Det kan da ikke være SÅÅ artig å fly sammen med meg..

Lenke til kommentar
"Vær litt romantisk a, jeg fryser".

6159322[/snapback]

Det hørtes direkte frekt ut, men men kan være jeg som misforstår.

6159618[/snapback]

 

Hæ? Er DET frekt, så skjønner ikke jeg noe.

6160160[/snapback]

Da skjønner du fint lite. Selv om jenter kanskje "vil" at man skal være direkte, så vil de ikke det. Du må skjønne det at forskjellene på tankegangen til jente og gutt er som forskjellen på konstruksjonen til romstasjon og trehjulssykkel.

Det kan faktisk hjelpe det ekstremt om du ikke er direkte, men mer indirekte.

Lenke til kommentar
En BJ varmer alltid godt i kulda.

6160165[/snapback]

 

Det var jo ikke det jeg mente. Jeg mente at ho kunne godt sette seg litt nermere og sånt.

 

Jeg tenkte at kanskje ho ikke turte å gjøre noe, så hvis jeg sa det slik så kanskje ho gjorde det.

 

Kan noen fortelle hva som er frekt med det jeg sa?

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar

"Kom hit og varm meg" er en kommando. Man kommanderer ikke jenter, da blir de sinte, grinete og får sure oppstøt. Du må lure jenter til å adlyde dine kommandoer ved forme setningen på en annen måte, som at du faktisk bryr deg om henne. Darkness er tydeligvis erfaren og kom med et godt eksempel.

Lenke til kommentar
Man skal da søren meg ikke late som om man bryr seg. Enten bryr man seg, eller så gjør man det ikke. Jeg mener det er sleipt og ondt om man later som man bryr seg.

6160446[/snapback]

Agreed.

 

Å manipulere er en uting. Det er falskt og løgnaktig. Ikke noe som hører hjemme i et forhold...

Lenke til kommentar
"Kom hit og varm meg" er en kommando. Man kommanderer ikke jenter, da blir de sinte, grinete og får sure oppstøt. Du må lure jenter til å adlyde dine kommandoer ved forme setningen på en annen måte, som at du faktisk bryr deg om henne. Darkness er tydeligvis erfaren og kom med et godt eksempel.

6160422[/snapback]

 

Alt jeg har lært her er jo helt stikk motsatt av det dere plutselig sier nå når jeg allerede har sagt ting til denne jenta.

 

Dere sier jenter liker menn som tar kontroll og som er direkte blant annet... Er det noe mer som er feil før jeg gjør disse feilene også?!

Lenke til kommentar
Dere sier jenter liker menn som tar kontroll og som er direkte blant annet...

Er vitterlig langt ifra alle som har sagt at alle jenter liker at menn tar kontroll.

 

Mulig noen jenter liker det, men det er absolutt ingen generell regel jeg ville gått etter.

 

 

Mitt råd: Vær deg selv. Drit i alle falske teknikker, skuespill og slikt idioti.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...