crapgame Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Har lyst til å lære meg å lage en egen hjemmeside. Tenker ikke på sånne enkle greier, men prøve å sette meg inn i å lage en litt mer sofistikert. Hvilkene programmer trenger man? og hvor kan man lære seg å bruke de? Er som dere skjønner ny på området.
CurSe Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Microsoft Frontpage er vel det enkleste programmet jeg har vært borti. Har også testet et av Adobe sine programmer på skolen, men husker ikke hva det heter. Disse programmene er ikke gratis. Vet dessverre ikke om noen programmer som er gratis utenom Notepad
RattleBattle Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) NVU er gratis og bedre enn Frontpage, av den enkle grunn at NVU er et Web-redigeringsprogram, det er ikke Frontpage. Ellers er det greit å lære seg HTML og skrive for hånd, det er ikke så vanskelig. Finn deg en god teksteditor som farger tagger, f.eks context. Endret 17. september 2005 av RattleBattle
Ṱormod Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg liker best å bruke Notepad++ til å lage hjemmesider. Hvorfor? *Det er er gratis, som passer mitt budsjett *Det er enkelt uten alt for masse dill og dall *Det passer utmerket til å lage ryddig kode og fine hjemmesider Men for WYSIWYG-editorer vil jeg anbefale Bradbury Software Topstyle Pro. Den er enkel og grei å jobbe med, samt at du kan nedlaste trial og etterhvert kjøpe den fulle versjonen. Det finnes også en gratis versjon som kun kan jobbe med CSSfiler da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå