Gå til innhold

Nintendos revolusjon er avslørt (Rev)


Anbefalte innlegg

Tror nintendo har gjort det igjen! Gleder meg som en liten unge, til å få tak Revolution.

De har gjort det igjen ja. Driti seg ut. det er kanskje ok med tilt sensorer osv men det skulle ha vært en vanlig kontroller...

Lang nese! :tease:

 

Du er redd for at Nintendo banker din favoritt nå, hva? :D

La oss holde oss på et saklig nivå. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nintendo har gjort det igjen! Gleder meg som en liten unge, til å få tak Revolution.

De har gjort det igjen ja. Driti seg ut. det er kanskje ok med tilt sensorer osv men det skulle ha vært en vanlig kontroller...

Lang nese! :tease:

 

Du er redd for at Nintendo banker din favoritt nå, hva? :D

Hva mener folk med banke? Tror dere MS eller Sony vil slutte å lage spill og konsoller, fordi Nintendo kaskje har en kontroll som er bedre?

Lenke til kommentar

Om det blir noe bra eller ikke kommer helt an på hvordan den faktiske implementeringen blir. Blir det upresist, seige og uresponsive bevegelser/overføringer slik vi er vant med fra alle andre lignende "tiltcontrollere", eller har de fått til noe nytt og revolusjonerende her? Isåfall kan det bli endel artige spillopplevelser ut av dette. Det er der den evt. revolusjonen kan ligge.

Lenke til kommentar
Tror nintendo har gjort det igjen! Gleder meg som en liten unge, til å få tak Revolution.

De har gjort det igjen ja. Driti seg ut. det er kanskje ok med tilt sensorer osv men det skulle ha vært en vanlig kontroller...

Lang nese! :tease:

 

Du er redd for at Nintendo banker din favoritt nå, hva? :D

Hva mener folk med banke? Tror dere MS eller Sony vil slutte å lage spill og konsoller, fordi Nintendo kaskje har en kontroll som er bedre?

Nei, men hvis dette går bra så vil Sony og Microsoft igjen herme etter Nintendo, som de har gjort i alle år. Det gjør at Sony- og Microsoft-fanboys blir usikre på seg selv, når de innser at det ikke bare finnes en konsoll i verden (den de elsker), og derfor går de til angrep på Nintendo uten at de har satt seg inn i hva dette faktisk dreier seg om.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg likte den kontrollen, minte meg mye om gunnern til NES konsollen og Duckhunt.

 

Å vase fremfor TVen med en fjernkontroll av en dings til kontroll, er ikke noe jeg egentlig helt liker nå. Liker mest å sitte i ro i stolen med en kontroll i nevene og holde den der jeg.

 

Men en revolusjon, det er det ja :)

Lenke til kommentar
Tror nintendo har gjort det igjen! Gleder meg som en liten unge, til å få tak Revolution.

De har gjort det igjen ja. Driti seg ut. det er kanskje ok med tilt sensorer osv men det skulle ha vært en vanlig kontroller...

Lang nese! :tease:

 

Du er redd for at Nintendo banker din favoritt nå, hva? :D

Ok... eru helt proppa i hue eller?

Hva mener folk med banke? Tror dere MS eller Sony vil slutte å lage spill og konsoller, fordi Nintendo kaskje har en kontroll som er bedre?

Nei, men hvis dette går bra så vil Sony og Microsoft igjen herme etter Nintendo, som de har gjort i alle år. Det gjør at Sony- og Microsoft-fanboys blir usikre på seg selv, når de innser at det ikke bare finnes en konsoll i verden (den de elsker), og derfor går de til angrep på Nintendo uten at de har satt seg inn i hva dette faktisk dreier seg om.

PÅ vilken måte har de hermet?

 

kontrollene? nei

konsollene? nei

Var nintendo ute med online gaming først? nei

spillene? absolutt ikke

navnet? nei

var de ute med Cd/dvd først? nope

tilbehøret? niks

Hd? nehei

 

and so on..

Lenke til kommentar
PÅ vilken måte har de hermet?

 

kontrollene? nei

konsollene? nei

Var nintendo ute med online gaming først? nei

spillene? absolutt ikke

navnet? nei

var de ute med Cd/dvd først? nope

tilbehøret? niks

Hd? nehei

 

and so on..

Faktisk var det nintendo som starta med analog stikke på sin kontroll. Altså hermet Sony/microsoft etter dem der. Rumblepack på kontrollen var det nintendo som begynte med. Hermet Sony og Microsoft? Yes :yes: Ellers tror jeg igrunnen ikke at Microsoft har hermet etter noe særlig mye mer.

 

uansett så har Nintendo vært lengst på markedet av de tre store konkurrentene. De dro igang konsoll markedet etter amigas, commodore 64 og de andre "konsollenes" fall.

 

 

Og igjen:

 

Hold dere til tema som er nintendos nye kontroll til revolution! HVis dere vil diskutere hvem som er mest nyskapende kan dere starte en egen tråd om det.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
PÅ vilken måte har de hermet?

 

kontrollene? nei

konsollene? nei

Var nintendo ute med online gaming først? nei

spillene? absolutt ikke

navnet? nei

var de ute med Cd/dvd først? nope

tilbehøret? niks

Hd? nehei

 

and so on..

Faktisk var det nintendo som starta med analog stikke på sin kontroll. Altså hermet Sony/microsoft etter dem der. Rumblepack på kontrollen var det nintendo som begynte med. Hermet Sony og Microsoft? Yes :yes: Ellers tror jeg igrunnen ikke at Microsoft har hermet etter noe særlig mye mer.

 

uansett så har Nintendo vært lengst på markedet av de tre store konkurrentene. De dro igang konsoll markedet etter amigas, commodore 64 og de andre "konsollenes" fall.

 

 

Og igjen:

 

Hold dere til tema som er nintendos nye kontroll til revolution! HVis dere vil diskutere hvem som er mest nyskapende kan dere starte en egen tråd om det.

Korrekt... Til mitt forsvar nevne jeg ingen av tingene da...

 

Men analogstikker var vel ikke til å unngå da... Som man brukte på de tidligere bærbare pc'ne så nintendo var vel ikke oppfinnerene der?

Lenke til kommentar

Litt for mye damage control fra skeptiske folk her.

 

Det som er med denne kontrolleren er at folk må prøve den for å skjønne hvor nyskapende og fantastisk selve ideen er. Bilder av den blir i grunnen tafatt, fordi det er såpass nytt og uvant. Har nå lest massevis om selve kontrolleren, og hva den kan brukes til og det er helt ekstremt!

De har fjernet begrensningen som låg i den vanlige kontrolleren og utviklet det så utrolig mye lengre. I tillegg til alt det der, så har de klart dette, mens de har bakoverkompatibilitet med alle nintendo konsoller.

Damn.

Dere må ikke glemme at kontrolleren har tilleggsporter, som gjør at en kan plugge til et mylder av potensielle kombinasjoner sammen med kontrolleren. Er ikke fan av tilleggsutstyr, men akkurat her tror jeg faktisk det blir mer enn trivielt. :D

 

Og denne posten tror jeg folk som ikke har lest litt rundt omkring, kan bare glemme å poste i. Dere skjønner ikke ideen bak uten å faktisk la det modne litt.

Endret av AciD18
Lenke til kommentar
Litt for mye damage control fra skeptiske folk her.

 

Det som er med denne kontrolleren er at folk må prøve den for å skjønne hvor nyskapende og fantastisk selve ideen er. Bilder av den blir i grunnen tafatt, fordi det er såpass nytt og uvant. Har nå lest massevis om selve kontrolleren, og hva den kan brukes til og det er helt ekstremt!

De har fjernet begrensningen som låg i den vanlige kontrolleren og utviklet det så utrolig mye lengre. I tillegg til alt det der, så har de klart dette, mens de har bakoverkompatibilitet med alle nintendo konsoller.

Damn.

Dere må ikke glemme at kontrolleren har tilleggsporter, som gjør at en kan plugge til et mylder av potensielle kombinasjoner sammen med kontrolleren. Er ikke fan av tilleggsutstyr, men akkurat her tror jeg faktisk det blir mer enn trivielt.

 

Og denne posten tror jeg folk som ikke har lest litt rundt omkring, kan bare glemme å poste i. Dere skjønner ikke ideen bak uten å faktisk la det modne litt.

Godt poeng... men de burde ha ett annet alternativ...

Folk med sykdommer og problemer med bevegelse kan jo ikke spille med denne kontrollen...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...