Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Intel X25-M 80GB Gen2 i min MacBook Pro 17", dog har jeg 2x oppsatt i RAID0.

Fungerer knall det, og det er vell stort sett Intel kontrollerne som det har vært min krøll med (X25-M, Intel 320 serie osv.. IKKE Intel 520 serie).

Hvordan har du festet SSD nummer to? Jeg antar at du har tatt ut DVD-rom. Kjøpt brakett eller gaffateip?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flere som har problemer med at 1Password krasjer hele tiden? Med det mener jeg ca hvert andre minutt når jeg legger inn ting. Plug-in til chrome fungerer ikke i det hele tatt. Veldig irriterende.

Skrevet

Er det flere som har problemer med at 1Password krasjer hele tiden? Med det mener jeg ca hvert andre minutt når jeg legger inn ting. Plug-in til chrome fungerer ikke i det hele tatt. Veldig irriterende.

Jeg har ingen problemer med 1Password whatsoever. Hvilken versjon har du?

Skrevet (endret)

Regner med jeg har den nyeste, siden jeg nettopp kjøpte den i AppStore.

Får du plug-inen til chrome å fungere? Ser ut som at programmet fungerer som det skal nå, utenom den plug-in til chrome

Endret av eesp
Skrevet

Hver gang jeg prøver å restarte/skru av datamaskinen krasjer alt, og Finder henger seg. Er det mulig en reinstall vil løse problemene? Jeg begynner å hate Lion mer for hver dag som går, men har blitt helt forelsket i fullskjerm og den nye Mail.

Skrevet

Trenger litt hjelp her. Jeg må installere Windows 7 på Macen min nå og har et lite spørsmål. Jeg har lastet ned en fil som heter dette: "Windows_7_Professional_with_Service_Pack_1_64-bit_(English) (1).exe" . Det er dette som er Windows 7 fila som skal installeres, ikke sant? Hvis ja, skal jeg legge denne fila inn på en minnepenn og så starte Boot Camp-assistent og deretter følge veiledningen? Godt å vite før jeg går i gang med boot camp shizzle :)

Skrevet

Fristende å sende deg rett i BootCamp med den fila der, men istedet er jeg så ærlig at jeg gir deg en sånn en.

:wallbash:

(det betyr: ja, dette var vel kanskje en aaaaaaalt for liten fil. Slett den. Husker ikke hvor stort win7 var, men hadde tippa på rundt 4gb. Trenger du mer hjelp rundt akkurat det - google it)

Skrevet

Trenger litt hjelp her. Jeg må installere Windows 7 på Macen min nå og har et lite spørsmål. Jeg har lastet ned en fil som heter dette: "Windows_7_Professional_with_Service_Pack_1_64-bit_(English) (1).exe" . Det er dette som er Windows 7 fila som skal installeres, ikke sant? Hvis ja, skal jeg legge denne fila inn på en minnepenn og så starte Boot Camp-assistent og deretter følge veiledningen? Godt å vite før jeg går i gang med boot camp shizzle :)

Det er sikkert en download-client som hjelper deg å hente ned ISOen fra MSDN eller hvor du har fått lisensen din fra, bare kjøre klienten (jeg regner med du har fått den fra en sikker kilde?)

AtW

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, jeg har sittet og prøvd meg på dette her en stund nå. Det er en download-client, men hvordan i skal jeg klare å kjøre denne. Denne exe.-fila åpnes selvsagt i TextEdit. Beklager at jeg spør så dumt, men jeg har rett og slett ikke peiling på dette her :) Og ja, kilden er sikker.

Endret av LFL
Skrevet

Hver gang jeg prøver å restarte/skru av datamaskinen krasjer alt, og Finder henger seg. Er det mulig en reinstall vil løse problemene? Jeg begynner å hate Lion mer for hver dag som går, men har blitt helt forelsket i fullskjerm og den nye Mail.

Ikke skylde på Lion da Runar! Hihi :)

Skrevet

Ja, jeg har sittet og prøvd meg på dette her en stund nå. Det er en download-client, men hvordan i skal jeg klare å kjøre denne. Denne exe.-fila åpnes selvsagt i TextEdit. Beklager at jeg spør så dumt, men jeg har rett og slett ikke peiling på dette her :) Og ja, kilden er sikker.

Du kan prøve å åpne den i Wine eller lignende. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...