Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmph, finnes det noen måte å stille inn AA på teksten i OS X?

Wihi, ellers er MBen min helt nydelig, rett og slett, selv om det var småidiotisk at klikking på touchpad ikke var aktivert som default =/

6733337[/snapback]

Er det en ting jeg ikke liker på bærbare, er det nettopp klikking på styreflata. Det blir så mye utilsiktet klikking at det bare blir jåss, rett og slett. Nei, jeg er fornøyd med at det ikke er aktivert som standard...
Lenke til kommentar
Nå sitter jeg med ny Macbook og er drit fornøyd :) Har fått Macbook av skolen som skal følge meg i 3 år fremover. Orntlig stilig maskin! :D

6733613[/snapback]

:ohmy:

 

Da jeg gikk på skole måtte jeg kjøpe macen min selv! Hva måtte du gjøre for å få en mac?

Lenke til kommentar
Som sagt Medier og Kommunikasjon på Hamar kattedralskole ;)

6733974[/snapback]

 

Vi går på samme skole =)

Du begynte på Vg1 nå regner jeg med? Gled deg, du kommer til å elske macen din før du er ferdig for året.

 

JonT: Ja, vi får lov til å dem hjem, i det forsikrignssummen er betalt, rundt 600-700 kroner. Ja, media på hamar er heldige, men det kan vøre verdt å merke seg at media på hamar er linjen med det høyeste snittet på elever i hedmark.

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Media og kommunikasjon elite linje/skole? Utrolig.

Her er media og kommunikasjon lagt nede på høyeste snitt listen.

EDIT: Men så var det heller ingen på trinnet mitt (120 elever) på ungdomskolen som hadde lyst/tenkt til å gå på media og kommunikasjon da.

 

Fant denne videoen på YouTube:

Utrolig hvor mye Apple har endret holdningen sin til Microsoft.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...