Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det avhenger mest av hvor mye RAM som sitter i den det. Med 1GB eller mer klarer den seg fremdeles veldig bra til det meste den maskina der.

 

Ligger en del videoer på Youtube. MacBook (PRO) vs. iBook. Programvare som MacBooken må kjøre i rosetta er iBooken overlegen.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Det avhenger mest av hvor mye RAM som sitter i den det. Med 1GB eller mer klarer den seg fremdeles veldig bra til det meste den maskina der.

 

Ligger en del videoer på Youtube. MacBook (PRO) vs. iBook. Programvare som MacBooken må kjøre i rosetta er iBooken overlegen.

 

Høres bra ut :thumbup:

 

Har du noen formening om fornuftig prisnivå for en brukt maskin av denne typen ?

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med macbooken min, batteriet oppfører seg merkelig og det går ikke å putte inn cd/dvd-plater, er som om noe står i veien for dem. Burde jeg bare dra med meg macen inn på eplebutikken i Oslo? Hva vil de gjøre, hva vil det koste, hva vil de forvente av meg mtp reprasjon? Kjøpte den brukt så har ingen papirer eller noe...

 

Ingen?

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med macbooken min, batteriet oppfører seg merkelig og det går ikke å putte inn cd/dvd-plater, er som om noe står i veien for dem. Burde jeg bare dra med meg macen inn på eplebutikken i Oslo? Hva vil de gjøre, hva vil det koste, hva vil de forvente av meg mtp reprasjon? Kjøpte den brukt så har ingen papirer eller noe...

 

Ingen?

Du får ta en telefon til butikken du vil dra til og forhøre deg om det. Ikke stort vi kan si uten å ringe for deg eller jobber der.

Lenke til kommentar

Bare en liten detalj, vis du har branmuren på og du tillater alt så er det liten vits;) men tilbake på topic, kan av og til fungere og de-aktivere branmuren bare for og teste, også aktivere etterpå, just in case. Er det hjemme eller på skole/arbeid, du ikke klarer og gjøre annet en og surfe (port 80). Er du tilkoblet via VPN så er det ofte skolene/arbeidsplassene, blokerer alt utenom http altså port 80

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg lyttet til radioarkivet til NRK på min Mac med Safari? Ikke faen om jeg setter meg på PC-en til pappa for å høre på noe jeg(eller pappa da) har betalt lisenspenger for.

 

Oppsettet blir helt rart når jeg klikker på nettradioen, og har ikke sjangs til å bruke søkefunksjonen der(den lar seg ikke klikke rett å slett).

Lenke til kommentar
Bare en liten detalj, vis du har branmuren på og du tillater alt så er det liten vits;) men tilbake på topic, kan av og til fungere og de-aktivere branmuren bare for og teste, også aktivere etterpå, just in case. Er det hjemme eller på skole/arbeid, du ikke klarer og gjøre annet en og surfe (port 80). Er du tilkoblet via VPN så er det ofte skolene/arbeidsplassene, blokerer alt utenom http altså port 80

 

hvordan deaktiverer jeg brannmur i Leopard?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...