Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Håper dette er riktig tråd å poste spørsmålet i.

 

Hva er folks erfaringer med støynivå, vifte og varmeutvikling ved vanlig bruk og spilling i Vista 32bit på Macbook Pro 2,2 2gb ram Santa Rosa versjonen. Jeg har selv en amerikansk modell med batteriversjon 1.3. Leste noe om et "battery-exchange" program men det gjelder kanskje ikke nyeste versjonen. Fant ikke noe info om batteriet når jeg så under laptopen men jeg må kanskje ta det helt av og sjekke på innsiden?

 

Ved kjøring av Crysis gikk viften som et jetfly naturligivs, men jeg skulle lade den en dag og plutselig tar viften av.

 

Tror dere en oppgradering fra 5400rpm hdd til 7200 vil gjøre merkbar forskjell generelt, i så fall hvilken harddisk bør jeg velge. Tenkte på 200gb.

 

Ellers en ganske knall maskin :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er veldig usikker på hvorvidt jeg skal ha vista eller xp som partisjon med tanke på spill. For meg virker det ikke som om jeg vil få noe utbytte av vista men vil jeg merke stor forskjell i grafikken? Steam spill for eksempel. Testa TF2 på dx9+ som det stod, men får jeg like bra grafikk i xp?

 

Også en annen ting. på nvidia.com finner jeg drivere som støtter GF 8600 GT serien, men det står ingenting om GF 8600M GT. Er det ett og samme kort? Dette ligger jo under laptop drivere.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...