Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva for oppdateringar trur dykk Macbook Pro kjem til å få under MacWorld?

Vanskelig å si. Nytt tastatur, kanskje? Hadde i hvertfall jeg likt å se. Kanskje de klarer å kutte ned tykkelsen på den ytterligere, slik at den blir den mest portable kraftlaptopen man får tak i. Det går jo rykter om noen forholdsvis tynne MacBooks (Nano?) også, så det er ikke umulig at de klarer å gjøre MBP'en tynnere også.

Har egentlig ikke tenkt så mye på hva som kommer til å skje under MacWorld. Vanligvis pleier jeg bare å vente til livenews kommer, for så å gå i frø over at jeg ikke har tenkt på mulighetene før :p

Lenke til kommentar

Mulig det kommer trådløst tastatur med numpad?

 

Tynnere MBer har det vært rykter om, og om tablet-maskiner.

Men det ser jo ut som Apple skal ha LED-skjermer på MBene nå, så det blir nok oppdatering på de. Mulig det kommer med multitouch på trackpaden og?

De har jo klart det på både iPod Touchen og på iPhonen, så det er jo mulighet for det.

 

Og så tror jeg det kommer nye Cinema Displays med innebygd iSight.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Kva for oppdateringar trur dykk Macbook Pro kjem til å få under MacWorld?

Vanskelig å si. Nytt tastatur, kanskje? Hadde i hvertfall jeg likt å se. Kanskje de klarer å kutte ned tykkelsen på den ytterligere, slik at den blir den mest portable kraftlaptopen man får tak i. Det går jo rykter om noen forholdsvis tynne MacBooks (Nano?) også, så det er ikke umulig at de klarer å gjøre MBP'en tynnere også.

Har egentlig ikke tenkt så mye på hva som kommer til å skje under MacWorld. Vanligvis pleier jeg bare å vente til livenews kommer, for så å gå i frø over at jeg ikke har tenkt på mulighetene før :p

 

Jeg har et lite håp om at det kommer en Macbook Pro med LED, NAND flash og nytt tastaur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...