Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vere at nytelsen er litt større i det eine operativsystemet (utan å gå nærmare inn på kva for eit), men ytelsen er nok omtrent den same. Utan å vere heilt sikker på kva for maskinvare du har, vil eg tru BF2 skal fungere ok.

Skrevet

Estimated Delivery Date 12 Sep 2007 (Subject to change)

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule

Håhå, nå gleder jeg meg til å få iPoden. Får bare håpe at den ikke hakker som noen sier at den gjør. :cool:

Skrevet
Det kan vere at nytelsen er litt større i det eine operativsystemet (utan å gå nærmare inn på kva for eit), men ytelsen er nok omtrent den same. Utan å vere heilt sikker på kva for maskinvare du har, vil eg tru BF2 skal fungere ok.

9474423[/snapback]

Tvert i mot. Nytelsen i spill under OS X er ikke tilstedeværende.

Nytelsen i alt annet under OS X derimot er nesten bedre enn sex. :p

Skrevet

Cover Flow hakker på min MB. Særlig om jeg hopper 20-30 album frem og tilbake. Når jeg blar vanlig så hakker det ikke. Har ca 50 GiB musikk, 627 forskjellige album.

Skrevet (endret)

Jeg har rundt 30 GB.

Hakker nesten ikke om jeg bruker piltastene til å navigere, men bruker jeg musa og hopper 5-10 album om gangen hakker det veldig.

Endret av Dassen
Skrevet
Noen som vet hvordan man kan fornye sitt ADC medlemsskap?

9370563[/snapback]

Student Members may take advantage of a special, one-time hardware discount per lifetime (this benefit is non-renewable and subject to change).

http://developer.apple.com/products/student.html

Men så har en vel medstudenter som kan gjøre kjøpet for en selv, er jo bare for dem å signere opp, og få penger av deg til å betale medlemskap og bestilling.:)

9371451[/snapback]

Selvfølgelig, det vet jeg ;) Det jeg tenkte på var i forhold til Leopard... Hadde jeg fornyet mitt medlemsskap, ville jeg fått Leopard i posten, og dermed sluppet og betale det når det slippes. You see? ;)

Spørs jo selvsagt hva Leopard kommer til å koste da, hvor lønsomt det vil være å fornøye abonementet...

Skrevet

Flere her som opplever at ClearDock ikke fungerer lenger ? Sluttet å fungere etter iTunes oppdateringen den 5.9.. Noen som vet om noen andre alternativer for å få helt gjennomsiktig dock ? Syns det ser så mye bedre ut....

Skrevet

En venninne av meg ønsker å låne min installasjons-CD for Mac OS X, da hennes egen ikke ser ut til å fungere. Er det greit, eller er det f.eks. noe juridisk i veien for utlån av programvare som andre allerede har lisens til?

Er det i det hele tatt knyttet noe opp mot installasjons-CD-en som følger med Apple-produkter, eller er de alle bare kopier av programvaren?

- rafael

Skrevet

Jeg lurte på om noen kunne hjelpet meg med å finne en ubrukt iPhone.

Jeg vet det høres enkelt ut, men typisk av meg å bestille en iPhone med feil eller div.

Kan kjøpes fra USA, eller Norge.

Max. pris er 5500,- (Hørtes det mye ut?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...