Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Forresten det er mye bedre å bruke MAC filtrering, kan forklare deg åssen hvis det er ønskelig?

9434004[/snapback]

Skal du bruke eit trådlaust nettverk er det WPA som gjeld. MAC er ikkje noko å satse på viss du kan bruke andre alternativ. Det gir ikkje særleg god tryggleik, og er veldig tungvindt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg fekk 5000 kr i handa i dag fordi vi selde nokre takstolar som har stått på låven i 15 år :) Men Apple får ikkje meir pengar av meg før dei oppdaterer Apple Cinema skjermane med doble DVI kontakter ! Det står ny pris på Cinema skjermane, men kva var dei gamle ?

 

Erlend

Endret av VolcomStone
Lenke til kommentar

iPod Touch er bestilt! Noen argumenter;

 

1) Fungerer som internettleser (via UiB sitt nett også)

2) Mye deiligere grensesnitt og skjerm - og raskere.

3) Større mulighet for mods (slik som iPhone)

4) Har avtalekalender

5) Multitouch-skjerm

6) Virker mer solid bygget enn den iPoden jeg har slitt med i to år.

7) Dette argumentet er for meg selv; vil gjøre MediaMonkey kompatibel med både iPhone og iPod touch. Ihvertfall sistnevnte hvis iPhone har en annen måte å synkronisere på.

 

Woh! Useless gadgets!

9434574[/snapback]

Ehm nei? Se min argumenter ovenfor.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Argumentene dine er jo bare oppramsing av de unødvendige gadgetene. Uansett hvor sexy og kult det er, så har ikke jeg noe særlig bruk for det. Jeg vil mye heller ha en iPod med god lagringskapasitet, og la mobilen (les: iPhone når den kommer) ta seg av slikt. iPod Touch + iPhone blir bare smør på flesk.

 

Jeg vurderer iPod Classic 80GB, men jeg vil heller bruke pengene på en MacBook.

Lenke til kommentar
Internettleser, god og stor skjerm, Wi-Fi, avtalebok og større minne er unødvendige gadgets? Ta deg en bolle. :roll:

9438447[/snapback]

 

Jeg finner de ikke særlig nødvendige. Større minne er irrelevant når det fremdeles ikke er nok til å tilfredsstille meg. Wi-Fi og Safari er artig, selvfølgelig, men jeg har ikke behov for det. Jeg likte iTunes-applikasjonen, men jeg er en pirat, og laster ikke ned fra iTunes. Skjermen er vel kanskje det beste, men den er fremdeles den samme som på iPhone, så jeg vil heller ha den.

Lenke til kommentar
iPod Touch er bestilt! Noen argumenter;

 

1) Fungerer som internettleser (via UiB sitt nett også)

2) Mye deiligere grensesnitt og skjerm - og raskere.

3) Større mulighet for mods (slik som iPhone)

4) Har avtalekalender

5) Multitouch-skjerm

6) Virker mer solid bygget enn den iPoden jeg har slitt med i to år.

7) Dette argumentet er for meg selv; vil gjøre MediaMonkey kompatibel med både iPhone og iPod touch. Ihvertfall sistnevnte hvis iPhone har en annen måte å synkronisere på.

 

Woh! Useless gadgets!

9434574[/snapback]

Ehm nei? Se min argumenter ovenfor.

9437850[/snapback]

 

Jeg ser argumentene dine. Og du har rett. Men iPod Touch spiller ikke musikken min, ironisk nok.

 

En classic er akkurat bestilt. Jeg gleder meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...