Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På svært mange forskjellige måter, alt etter kva ramme ein vil ha. Den enklaste er kanskje å leggje til Stroke med Position: Inside.

 

Edit: Var litt sein. Stroken eg snakka om er før øvrig ikkje heilt den same, då den ligg under Blending options. Klikk på knappen som ser ut som ein "f" inne i ein svart runding, og so Stroke.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

St. Matias:

Meiner du grå og kvite ruter? Dei viser vel berre at det ikkje er noko der, at bakgrunnen er gjennomsiktig. Berre legg eit nytt layer nederst som du fyller med ein farge for å "fikse" det. Er ikkje sikker på om det er dette du meiner, so eit skjermskort hadde kanskje vore fint.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Kan også få legge til noen bilder jeg har laget (ble laget mens rutene var der, så de forsvinner når bilde er ferdig). Begge er laget etter jeg har sett på noen tutorials på internett, klarer nesten ikke lage noe som helst uten.

 

Matrix.jpg

 

star.jpg

 

 

BILDE AV RUTENE!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

styggesaker.jpg
Endret av St.Matias
Lenke til kommentar

Å, ikkje verre. Du har satt på visning av Grid. Du finn det i View-menyen ein stad, under Show, kanskje.

 

Edit: Det rutenettet kan vere veldig praktisk om du skal plassere element i biletet. Du kan velge å "snappe" til griden (i View-menyen det òg?), og justere storleiken på rutene i Edit --> Preferences.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...