Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - noen med nye hastigheter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekket Telnet/Quick View nå

 

Der står det 2496/576

 

Hadde jeg fått hva jeg betaler for, skulle det vært 2500/728 (600 + 128 pga Club =728)

 

Så jeg regner med at det er blitt oppgradert...

 

Bor i Sandnes -og jeg har restartet ruter

Står samme på min router, men jeg merker ingen hastighetsendring. Har sendt mail til ngt nå, og ba dem se nærmere på saken.

Lenke til kommentar
Står samme på min router, men jeg merker ingen hastighetsendring. Har sendt mail til ngt nå, og ba dem se nærmere på saken.

Jeg har sendt 2 mailer til NGT de siste 2 ukene ang hastighet, har ikke fått svar...

Har drevet og målt hastigheten i det siste, og min upload er alt for lav.

 

Nå bestillte jeg sånn Boost ting fra NGT, det virket -var gjort på 1 time

Så nå har jeg et godt argument på å få avslag på abn.avg. pga forliten fart og at de er så trege med å fikse opp i det.

Lenke til kommentar

:ermm:

Har fått oppgradert linja mi, men den klarer ikke maks hastighet. Skulle hatt Echo (8 000/800 Kbps)*. men som det står på NGT sine sider:

* Ved bestilling av Echo vil det bli levert den hastighet som til enhver tid er mulig å levere basert på sentralkapasitet og linjelengde.

 

Linja mi er ca. 3km og klarer bare Delta 5500 (5 500/600 Kbps). Sync-lampa blinket nesten kjappere enn "traffic"-lampene ved kjappere hastighet. Skulle få gratis nedgradering av linja selv om jeg er under bindingstid, greit nok for meg. ADSL 2+ skal fint klare disse 3km'ene, så vi får se hva det blir etterhvert.

Lenke til kommentar

hmm, betaler jeg egentlig for mye mer enn jeg får:

 

cbos>sh in wan0

wan0  ADSL Physical Port

      Line Trained

      Data rate    1056 Kbps down;    544 Kbps up

      Line capacity 1120 Kbps down;    608 Kbps up

 

har den som ved oppgradering nå skal bli Delta4500 (4500/600) tror den ligger på 3600/600 før oppgrade, men er veldig lenge siden forrige gang jeg faktisk sjekket på routeren...

Lenke til kommentar
Nope, er blitt nedgradert istedet. hadde 3000/512, nå har jeg 2500/512. Har fått mail om at jeg er så "heldig" at jeg skal få 3000/600.

Samme her. Hadde 2500/500 (3104/512 i ruteren) og fikk flere skrytemail om at jeg skulle oppgraderes til 'ekstreme hastigheter', dvs. 3000/600. I stedet er hastigheten nå redusert til 2448/418. Virkelig ekstremt... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...