Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - noen med nye hastigheter?


Anbefalte innlegg

Ble oppgradert fra surf 702 til surf 1000 for noen uker siden. Har målt hastigheten på digi.no og den stemmer bra med det jeg skal ha, både opp og ned. :)

 

Skal bli oppgradert til alfa 1200 i neste uke :D

Da må jeg visst resette/oppgradere modemet men det skal jeg klare :p

 

 

 

*Egentlig* skal jeg ha bravo 1400 (som kanskje ikke eksisterer lenger) siden jeg bestilte det via en sånn hjemmepc-ordning, får gi dem litt tid og se om det ordner seg. Har ikke tid til å sitte så mye på nett uansett om dagen...

 

Prisen har i det minste gått ned, fra 328 per måned til ca 200 siden det nå trekkes fra bruttolønnen min :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NGT er ikke voldsomt flinke til å informere...først fikk jeg en mail som sa "NÅ ØKER VI HASTIGHETENE"...uten noe mer detaljer. Jeg sjekket hastigheten min jevnlig (1-2 ganger i uka) og en dag så hadde jeg gått opp en klasse (fra surf 700 til surf 1000). Jeg skal opp en klasse til (alpha 1200) og denne gang har jeg fått en mail med utførlig beskrivelse av hva jeg må gjøre, de har tilogmed satt en dato. :)

 

 

 

 

 

 

 

Kanskje jeg endelig kan kvitte meg med ISDN-abonnementet fra telenor? :w00t:

Lenke til kommentar

snakket nettopp med NGT på tlf, virker som om NGT har tatt til seg al den dårlige PR de har fått ang service. De har nå fått ny meny, og jeg kom faktisk gjennom etter bare 2 min.. var faktisk nr 3 i køen!

 

Før måtte jeg vente i ca 45 min for å få svar..

 

uansett, jeg spurte han hva som skjedde med hastigheten min, hvor han da fortalte at jeg skulle få Bravo 2500 (3104/768)!

 

dette skulle skje fort, men er nå gått et par timer, og ingen endring! :\

Lenke til kommentar

Jeg har blitt oppgradert (2500/600), men får ikke farten alikevel :no:

 

Klagde til NGT, og fikk til svar at det var så liten forskjell, at de ikke ville gi meg verken rabatt eller erstatning.

Eneste de foreslo var å nedgradere (?!) :thumbdown:

 

Det jeg klagde på, var min upload, som jeg har målt til 460.

I tillegg til abn, har jeg Club Gold, som skal gi 128 ekstra i upload, så jeg skulle da hatt 728.

NGT sier de ikke kan levere mer enn 512 på min linje...

...over 200 mindre i upload er bare en bagatell?! :mad:

 

Noen andre som har lignende problem?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

yesss!

 

Endelig fått surt 2000. Men ngt påstod i 3 uker at eg hadde fått 2mbit - dog routeren min viste 1mbit. Stadig mindre t-skje'er ble brukt for å fortelle ngt at tro det kan man gjøre i kirken, så fikk eg plutselig oppgradert linja - uten at de svarte på den siste mail'en (men det er vel gjerne like greit!)

 

Router ble oppgradert uten å restarte / reaktivere forøvrig.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt nedgradert enda en gang..

Fra forrige gang da jeg hadde ca 1600 kbit, til 1100 i går.

Dette er jo bare kjempemoro, da jeg betaler for bravo 2500. :hmm:

Noen som tror dette kvalifiserer til noen form for erstatning/kanskje kunne bryte bindingstiden? De leverer ikke akkurat den tjenesten jeg betaler for.

Gleder meg til neste oppgradering, da får jeg vel 850 kbit ned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...