Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - noen med nye hastigheter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått de nye hastighetene? Sist de satt opp farten fikk jeg ikke oppgraderingen før jeg hadde ringt dem og sagt fra:-(

Jeg har fått oppgradert linja mi. Skal vel ha Echo Max (8000/800) men linja jeg har er ikke god nok. I routeren min står det 6400/864 Kbps

 

 

Har hatt mye problemer med routeren min i det siste, så de tok oppgraderingen min "på sparket" men jeg hadde de på telefon

post-61-1126780282_thumb.jpg

Endret av Yazfat
Lenke til kommentar

Jeg har også oppgradert til en Echo Max linje siden de nye prisene der tilsvarte det jeg ga for Charlien min nå. Jeg fikk faktura i forrige uke.. og den var på det gamle beløpet så jeg sendte en klage. Jeg får 6880/864 forresten og maxer dermed ikke helt ut. Dette har krøpet sakte oppover fra rundt 6400 førstegang jeg restarter routeren etter jeg ringte. Får se om jeg kan traine linja litt til:)

Endret av talisar
Lenke til kommentar

Får ikke 4mbit engang jeg, det er visst ikke god nok linjekvalitet fra meg til sentralen!! Er visst 3 km fra sentralen. Hvordan kan de si noe sånt, det er ikke min feil at de kobla meg om slik de gjorde? Kan jeg kreve at de ordner linja mi så jeg får det jeg betaler for? Håpløst, særlig når naboen min som bor 50 m unna bare er 1km fra sentralen, og dermed har god hastighet..

Lenke til kommentar

Jo mer jeg klager over hastigheten jo lavere blir den... Hadde 2400/512 (max av hva linja tålte)...Skulle ha hatt 12000/1200 (ADSL2).. fikk 1150/800, klagde og de "retta" en feil i sentralen min... er nå nede i 800/320... I tillegg ser jeg på forfallsregisteret mitt at giroen er på over 1000 spenn....

 

Noen bedre ?

Lenke til kommentar

 

Har hatt mye problemer med routeren min i det siste, så de tok oppgraderingen min "på sparket" men jeg hadde de på telefon

Litt offtopic.... Yazfat, jeg tror din IP adresse er fortsatt synlig på det bildet du la ut.

 

Ontopic

Nå er jeg litt lettet angående oppgraderinger av linjer. Jeg nesten trodde at det var bare meg som ikke hadde fåt linja oppgradert. Uansett, i går har jeg sagt opp mitt abonnement hos NGT. Er blitt temmelig lei av deres kundeservice, og synes at det var på tide å bytte leverandør (etter flere år).

Lenke til kommentar

Litt offtopic.... Yazfat, jeg tror din IP adresse er fortsatt synlig på det bildet du la ut.

 

Ontopic

Nå er jeg litt lettet angående oppgraderinger av linjer. Jeg nesten trodde at det var bare meg som ikke hadde fåt linja oppgradert. Uansett, i går har jeg sagt opp mitt abonnement hos NGT. Er blitt temmelig lei av deres kundeservice, og synes at det var på tide å bytte leverandør (etter flere år).

Bildet er endret nå :roll:

 

Har nå blitt satt ned til 5600/768, det vil si cirka det jeg har hatt fra før. Noe høyere kan ikke jeg ha, da blir linjen for ustabil for NextPhone

Lenke til kommentar

Har ikke fått oppgradert linja enda jeg heller...men de har heller ikke satt den ned siden "sommertilbudet". Har fortsatt 8000/800 :D

 

Men får ikke maks ut av linja, får bare 6496/864 :(

 

 

Offtopic:

 

Under "quick view" og under "profiles"...så står det ikke ngt lenger...har ikke rørt noe.

 

Så jeg får ikke sett hvor mye % av linja som brukes...kjipt

Vil heller ikke restarte, pga jeg da kanskje får lavere hastighet :p

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...