Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - noen med nye hastigheter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen Surf kunder som har fått ny hastighet?

 

(Surf er Nextgentel på Telenor sentral)

 

edit: hmm, arti stavekontroll som retta dysleksien min, som slo til når eg skulle forsøke å stave Telenor

Får vi Surf kunder høyere hastighet da? Trodde jeg ikke. Jeg får uansett ikke de 2000kbit/s jeg betaler for engang, ligger rundt 1400kbit/s.

Lenke til kommentar

Får vi Surf kunder høyere hastighet da? Trodde jeg ikke. Jeg får uansett ikke de 2000kbit/s jeg betaler for engang, ligger rundt 1400kbit/s.

Ja, vi får det.

Økt hastighet - Mer for pengene:

Ditt abonnement vil bli satt opp en klasse i hastighet slik at du får enda mer bredbånd for pengene. Dette begynner å bli en vane vi er stolte av å ha. Denne gangen gjennomfører vi hastighetsøkningen i løpet av sommeren frem til og med september.

 

De nye hastigheten blir Surf 1000, Surf 2000 og Surf 4000 og du vil få en hastighet høyere enn du har i dag - uten ekstra kostnader.

 

Forut for oppgradering vil du motta ytterlig informasjon om hvordan dette vil foregå, men det vil normalt ikke medføre at du trenger å gjøre noe som helst.

 

Vi ønsker deg en riktig god sommer!

Lenke til kommentar
Hvordan sjekker man hastigheten, egentlig?

Det beste er å bruke telnet.

 

Start -> Kjør -> telnet 10.0.0.1 -> skriv inn brukernavn og passord -> quick view

Command not understood - please see help.

Prøv Start > Kjør > Telnet

Når Telnet er åpnet så skriver du: o 10.0.0.1, Skriv deretter inn brukernavn og passord

 

 

Edit:

Får jeg som har Surf 4000 fra før oppgradert linja mi?? er ganske usikker på dette :hmm:

Endret av HiTeCk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...