Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sett de to siste episodene nå sammen med en del andre folk, og jeg må si at dette var trist. Kommer aldri til å bli det samme igjen nå. Med forbehold hvis Marissa overlever, men noe jeg ikke kan skjønne at hun gjorde. Nei, The O.C. har vært min absolutte favoritt i det siste, eller faktisk hele tida mens det har vært på lufta, men nå...

 

R.I.P. det gamle O.C.. Jeg skal selvfølgelig følge med på det "nye", men det blir nok aldri det samme. The O.C., spesielt sesong 1 er historiske øyeblikk som aldri vil bli glemt (i hvert fall hos meg).

 

Hallelujah på slutten tok kaka for de fleste... Egentlig en veldig bra slutt, men med tanke på fortsettelsen så synes jeg det ser litt mørkt ut. Men skal som sagt aldri svikte The O.C. Ekte fan.

Lenke til kommentar
sett de to siste episodene nå sammen med en del andre folk, og jeg må si at dette var trist. Kommer aldri til å bli det samme igjen nå. Med forbehold hvis Marissa overlever, men noe jeg ikke kan skjønne at hun gjorde. Nei, The O.C. har vært min absolutte favoritt i det siste, eller faktisk hele tida mens det har vært på lufta, men nå...

 

R.I.P. det gamle O.C.. Jeg skal selvfølgelig følge med på det "nye", men det blir nok aldri det samme. The O.C., spesielt sesong 1 er historiske øyeblikk som aldri vil bli glemt (i hvert fall hos meg).

 

Hallelujah på slutten tok kaka for de fleste... Egentlig en veldig bra slutt, men med tanke på fortsettelsen så synes jeg det ser litt mørkt ut. Men skal som sagt aldri svikte The O.C. Ekte fan.

6143850[/snapback]

 

god oppsumering, akuratt det jeg har prøvd og få fram i et par innlegg. Som vanelig mislykkes jeg.

Lenke til kommentar

Sykt hvis dette er slutten på Fantastic 4!

 

Å bygge serien mer rundt Kaitlin blir feil...

Sesong 4 bør følge de samme folka, men blir som Ole Magnus sier, ALDRI det samme..

 

Ble småsur når ikke Ryan bremsa bilen på slutten der... Ble litt for "macho" der synes jeg..

 

Håper Sesong 4 blir bra, kommer seff til å følge med.. Noen som vet noe om ETA på den?

Lenke til kommentar
Noen andre som er med på å sende trusselbrev til Mischa Barton om at hun må pelle seg inn i serien igjen? :D

Kan vel bare si at hun fikk en kraftig hjernerystelse etter ulykken :D

6143931[/snapback]

 

I'm in!

 

Fy fader, hu er jo et must for at serien skal fortsette på samme nivå!

Lenke til kommentar
sett de to siste episodene nå sammen med en del andre folk, og jeg må si at dette var trist. Kommer aldri til å bli det samme igjen nå. Med forbehold hvis Marissa overlever, men noe jeg ikke kan skjønne at hun gjorde. Nei, The O.C. har vært min absolutte favoritt i det siste, eller faktisk hele tida mens det har vært på lufta, men nå...

 

R.I.P. det gamle O.C.. Jeg skal selvfølgelig følge med på det "nye", men det blir nok aldri det samme. The O.C., spesielt sesong 1 er historiske øyeblikk som aldri vil bli glemt (i hvert fall hos meg).

 

Hallelujah på slutten tok kaka for de fleste... Egentlig en veldig bra slutt, men med tanke på fortsettelsen så synes jeg det ser litt mørkt ut. Men skal som sagt aldri svikte The O.C. Ekte fan.

6143850[/snapback]

 

Faen ass, tårene kom ikke frem fordi Trygve bare snakka og var useriøs og det ikke ble noen godfeeling, neste sesongslutt skal jeg se alene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...