Gå til innhold

Laaaaange msn kallenavn...

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er skummelt! Legg spesielt merke til navnet der jeg har markert.

skummelt8yo.th.png

skummelt25rj.th.png

To forskjellige bilder!

Kaller meg bare Vetle på msn :)

ja det er skummelt! jeg kommer til å få mareritt i natt! :cry:

( :p )

Skrevet

http://www.msgplus.net/

her ligger programmet der man kan endre paa nickene til folkene du har i kontaktlista di. Dermed slipper du aa miste egne venner og finne paa mye annet tull som aa henge folk du har paa kontaktlista di.

Bare legger til at programmet er ganske omfattende og har ganske mange andre funksjoner som kan vaere greit aa ha naar man bruker msn.

Skrevet

Jeg har noen sånne jeg og, og jeg kan ikke skjønne at de er like gamle som meg, men de er fra et annet sted hvor bortimot alle har slike nick ...

Selv kaller jeg meg; haakon - sweet home

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Fatter ikke at folk har så vanskelig for å kalle seg <navn> og kanskje én smiley for å uttrykke humøret?

Jeg kaller meg bare Veggo eller noe liknende. Maks én smiley i nicket, sier nå jeg.

Er 14 og de fleste msn-kontaktene mine er også 14 og de er i tillegg fjortisser også, veldig irriterende! Når jeg snakker med dem tar jo nicket deres opp fem linjer i samtalevinduet så det blir lite plass til snakking. Fjortisnick for the lose!

EDIT: Screenshot. Som dere ser er det ikke mange pålogga så tidlig :p

msnnickcopy8ip.th.jpg

EDIT2: når jeg tenker meg om har få av mine aller beste venner sånne lange fjortissnick.. Blant dem har jeg faktisk noen brukere på forumet, hehe (Redline_, MacCy)

Endret av Vegard_
Skrevet (endret)

Navnet mitt er bare "Marius Emil @ [smiley]"

Har mange fjortisnavn i lista, ja..... :no:

Edit: Gå vekk leif

Endret av Marius E
Skrevet

Kanskje litt of topic:

Bruk gaim heller. Jeg tror mange av oss mener det samme, at de er lei av å fikse alt i msnmsngr. Gaim er en gratis msn klient. Her er alle plugin inkludert, dvs du ikke trenger dem. Jeg har nå rangert de irriterende nickene med navn + fjortiss eks "Roy- fjortiss" :)

Den er til windows og linux.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...