Gå til innhold

- Russerne skapte Katrina


euroshopper

Anbefalte innlegg

- Russerne skapte Katrina

En amerikansk meteorolog er overbevist om at det var KGB og den japanske mafiaen som forårsaket orkanen Katrina.

http://www.aftenposten.no/nyheter/dustorev...icle1111584.ece

 

Det var russerne sier han men på Red Alert 2 så var det USA som hadde Weather Control Device

 

wthctrl2qs.jpg

Bilde av Weather Control Device

 

Weather Control Device - produces lethal lightning storm every 10 game-minutes, although the countdown time is much shorter. The difference in the multiplayer mode is that whereas the Soviet nuclear missile can be launched simultaneously with other Soviet missiles onto anywhere in the map, the weather control device when activated by one player would prevent another player with similar technology from unleashing the same lightning storm even though his weapon is ready. The first lightning storm must first abate before a second followup can be made.

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Command_&_Conquer:_Red_Alert_2

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde det egentlig var en spøk fra trådstarter, men når jeg leser aftenposten sine skriverier....begynner jeg å lure på hva de egentlig gjør på jobben deres.

 

"Magefølelsen sier meg at vi vil oppleve et jordskjelv eller vulkansk aktivitet som vil slå ut til minst 7,5 på Richters skala... ...Hvor det vil skje? Magen min sier vest i USA".

 

De har jo klart å påvise hvor neste jordskjelv skal komme, så dette er nok ikke ren magefølelse.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Det var en morsom artikkel, men jeg må si meg enig med Bogan. En gang vil det sikkert være mulig å kontrollere været.

 

Prøv å fortell noen for f.eks 100 år siden (ikke at det vil være mulig, men hypotetisk) at det en gang vil være mulig å prate med noen på andre siden av kloden ved hjelp av bølger i luften (les: mobil telefon). Eller at det kommer til å finnes en maskin med ei knappe fjøl som du kan trykke på og tekst vil komme opp på en skjerm. Tror de ville kalt deg gal og flirt av deg.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...