Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Jeg har oppkjøring på bursdagen min. Om jeg stryker da ødelegger jeg hele dagen ;)

 

16. Juni  :thumbs:

Hehe, gambling det der ja. Kan bli den beste eller verste bursdagen noensinne ;)

6184759[/snapback]

Det er det som sikkert kommer til å stresse meg den 16. Juni! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har oppkjøring på bursdagen min. Om jeg stryker da ødelegger jeg hele dagen ;)

 

16. Juni  :thumbs:

Hehe, gambling det der ja. Kan bli den beste eller verste bursdagen noensinne ;)

6184759[/snapback]

Det er det som sikkert kommer til å stresse meg den 16. Juni! ;)

6184908[/snapback]

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg har oppkjøring på bursdagen min. Om jeg stryker da ødelegger jeg hele dagen ;)

 

16. Juni  :thumbs:

Hehe, gambling det der ja. Kan bli den beste eller verste bursdagen noensinne ;)

6184759[/snapback]

Det er det som sikkert kommer til å stresse meg den 16. Juni! ;)

6184908[/snapback]

 

Lykke til!

6185817[/snapback]

Takk! ;)

Lenke til kommentar
strøyk eg pga han syntes eg hadde for stor fart i kryss,,selv om det var under fartsgrensen...

Selv om det aldri kom bil.

6217282[/snapback]

Man snakker aldri om å holde fartsgrensen i kryss. Kjører man i 50 i et kryss eller forbi en høyrevikeplikt, så stryker man. Men du sier jo grunnen selv.

 

Men hadde det kommet bil så måtte eg bremset nokså hardt...

6217282[/snapback]

Nemlig. ;)

 

Men det var beklagelig å høre, jeg vet selv hvor forferdelig det er å stryke. Bedre lykke neste gang. :)

Lenke til kommentar
Ja føler vel egentlig at det kommer til å gå greit siden jeg bor på en ganske liten plass.

6221213[/snapback]

Da så :)

 

Gruer meg litt til bykjøringa her i Kristiansand sentrum, siden hele byen er et kaos å kjøre igjennom med idiotiske enveiskjørtegater, og alt for store fotgjengerfelt, som gjør veien smalere osv. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Blir 18 i juli og skal kjøre opp da. Bor i Oslo, men har av en eller annen grunn ikke lyst til å kjøre opp her. Er på Tjøme i juli så jeg tenkte jeg kunne kjøre opp i Tønsberg. Er det noen forskjell på hvor man kjører opp? Er vel mye mindre trafikk i Tønsberg da... En venn av meg skal kjøre opp i Odda, og der er det én rundkjøring og ellers bare landevei.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...