Gå til innhold

Orc worior eller Tauren warior?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går du inn for å bli best mulig, vil jeg faktisk si at Undead er best. Dine verste fiender blir magikere og blant dem finner du priest og warlock. Dette er to klasser som bruker fear. Hva hjelper +5 Axes eller +5% Health når du løper rundt som en kylling og tar mer skade uansett enn en undead som kan bryte denne fearen og svare med en intercept? Greit nok, du kan bruke Insignia of the Horde, men denne får du bare brukt én gang per kamp.

 

Ulempen med Undead er jo at de ser håpløse ut. Jeg personlig syns Tauren ser best ut og passer best til klassen Warrior som er den gjengen som er størst, sterkest og mest kompakt.

 

Jeg vil uansett anbefale deg å ta den klassen DU syns ser tøffest ut. Det er jo tross alt du som skal kikke på denne figuren gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar
Går du inn for å bli best mulig, vil jeg faktisk si at Undead er best. Dine verste fiender blir magikere og blant dem finner du priest og warlock. Dette er to klasser som bruker fear. Hva hjelper +5 Axes eller +5% Health når du løper rundt som en kylling og tar mer skade uansett enn en undead som kan bryte denne fearen og svare med en intercept? Greit nok, du kan bruke Insignia of the Horde, men denne får du bare brukt én gang per kamp.

 

Ulempen med Undead er jo at de ser håpløse ut. Jeg personlig syns Tauren ser best ut og passer best til klassen Warrior som er den gjengen som er størst, sterkest og mest kompakt.

 

Jeg vil uansett anbefale deg å ta den klassen DU syns ser tøffest ut. Det er jo tross alt du som skal kikke på denne figuren gjennom hele spillet.

Umm... jaha? Har du i det hele tatt SPILLT en warrior? Da har du muligens hørt om stance's? Kanskje til og med berserker stance? Trykk på en slik knapp og sjekk ut hvilke skills du har der... (og Insignia of the Horde trinket'et til en warrior bryter ikke fear)

 

Hvis du er lvl 60 og har 5000hp, vil en tauren ha 5250hp. Ikke akkurat veldig mye mer. Jeg vil si at for pvp er en orc best, men det sier jeg seff bare fordi jeg har en orc warrior selv :p

 

En undead er liten og pinglete, en tauren ser ut som en ku. En orc ser ut som.. ja.. en orc.. som jeg personlig syns ser sykt kule ut :D

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Ulempen med Undead er jo at de ser håpløse ut. Jeg personlig syns Tauren ser best ut og passer best til klassen Warrior som er den gjengen som er størst, sterkest og mest kompakt.

En stor ku som lever i pakt med naturen ser jeg ikke som noe særlig warrior kriterie.

Vi si at resist på stun er det optimale for en warrior, i både pvp og Pve.

 

Men det er jo Ne som ser helt klart best ut ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...