Gå til innhold

Orc worior eller Tauren warior?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv lvl60 Tauren warrior og må si at jeg skulle heller ønske jeg var Orc. De ekstra 5% med helse merker man egentlig ikke så mye til. Da mener jeg det er mye bedre med ekstra motstand mot stun og fear. Noe som er det mest irriterende i spillet for en som bare bruker melee attack.

En annen ting jeg ikke liker med tauren er faktisk at de er så store. For eksempel i instanser der huletaket er lavt så blokker jo faen characteren halve bildet.

 

En ting skal Tauren ha, warstomp er en veldig bra racial. Den bruker jeg i nesten hver eneste kamp!

Lenke til kommentar
Går du inn for å bli best mulig, vil jeg faktisk si at Undead er best. Dine verste fiender blir magikere og blant dem finner du priest og warlock. Dette er to klasser som bruker fear. Hva hjelper +5 Axes eller +5% Health når du løper rundt som en kylling og tar mer skade uansett enn en undead som kan bryte denne fearen og svare med en intercept? Greit nok, du kan bruke Insignia of the Horde, men denne får du bare brukt én gang per kamp.

 

Ulempen med Undead er jo at de ser håpløse ut. Jeg personlig syns Tauren ser best ut og passer best til klassen Warrior som er den gjengen som er størst, sterkest og mest kompakt.

 

Jeg vil uansett anbefale deg å ta den klassen DU syns ser tøffest ut. Det er jo tross alt du som skal kikke på denne figuren gjennom hele spillet.

warrior har en"spell" som gjør at du ikke kan bli fearet:P

Lenke til kommentar
Går du inn for å bli best mulig, vil jeg faktisk si at Undead er best. Dine verste fiender blir magikere og blant dem finner du priest og warlock. Dette er to klasser som bruker fear. Hva hjelper +5 Axes eller +5% Health når du løper rundt som en kylling og tar mer skade uansett enn en undead som kan bryte denne fearen og svare med en intercept? Greit nok, du kan bruke Insignia of the Horde, men denne får du bare brukt én gang per kamp.

 

Ulempen med Undead er jo at de ser håpløse ut. Jeg personlig syns Tauren ser best ut og passer best til klassen Warrior som er den gjengen som er størst, sterkest og mest kompakt.

 

Jeg vil uansett anbefale deg å ta den klassen DU syns ser tøffest ut. Det er jo tross alt du som skal kikke på denne figuren gjennom hele spillet.

warrior har en"spell" som gjør at du ikke kan bli fearet:P

Er ikke alltid man er forberedt i Zerk stance da :)

Lenke til kommentar

Er du en PvP warrior kjører du ORC, selv om de ser drit stygge ut i forhold til Tauren.

Er du en PvE tank kjører du Tauren for 5% mere overall hp. (+5% hp er faktisk endel når du begynner å få 5.5k /6k grunn hp)

 

Men tauren ser jo mye tøffere ut en Orc er nå min mening, ser litt mere anatomisk riktig ut liksom, orc ser liksom litt for lubbne og downs aktige ut. :p

Lenke til kommentar
Orc Warrior ser stiligst ut imo  :thumbup:

En som har skjønt det, derfor jeg valgte Orc Shaman, de er så fete med shield + mail :love:

Orc Shaman eller Hunter med Rød mail :love: det er sexy :dribble:

Orc Hunter er jo også uten tvil den stiligste hunter-klassen, Hunter i Giantstalker :love:

HaHa, synes du virkelig gfx`n på gianstalker shouldersene er kewlt ? De ser jo helt forferdelige ut spør du meg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...