Gå til innhold

Age of empires 3 demo ute!


Anbefalte innlegg

ARGh!#&%"Q¤&! latterlig at de da legger ut bilder av det... må si meg svært skuffa her...

Det er stor sannsynlighet for at det er mulighet for dette i fullversjonen, men da bare i campaign. Det er jo selfølgelig en grunn til at de har lagt ut dette skjermbildet.

 

Forøvrig må jeg si at jeg synes demoen var meget bra, men dere må huske på at dette kun er en demo. De holder faktisk fortsatt på å utvikle spillet, så når dere tar skuffelsen på forskudd på grunn av en demo som dette blir jeg litt lei meg. Jeg er sikker på at Age of empires 3 kommer til å bli like suksessfull som tidligere versjoner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten for alle som vil prøve en ikke buggete demo, og kanskje en større en eller annerledes før de kjøper spillet (under kan skje), kan muligheten komme.

 

ES, vil nemlig kanskje gi ut en ny demo etter at spillet er ferdig. Så den ikke inneholder mer bug en fullversjonen, da må dere dog vente til en gang rundt den datoen spillet blir utgitt. Da vil og enkelte andre ting bli forandret selvfølgelig.

 

For de som evt. ikke tror på meg :D , har dere en link (nyheten er litt ned på siden).

 

Hvis ikke kan du velge å stole på meg og lese det nedenfor, som er gjort så likt som mulig som det ser ut på Heavengames :) .

 

http://aoe3.heavengames.com[/url'>']A new demo?

by Elpea | 4:35 PM

 

If you've played the demo you potentially ran through some kind of bug one way or the other. Although these bugs are fixed on the final release, they were still present on the demo build. As a solution to that, ES_Deathshrimp stated that they might be doing a new demo to fix all the bugs. Here's what he had to say on the forums:

Although as DeathShrimp said, you'll probably already have the final build in your hands by the time the new demo is out, it's still good news that you can share a stable demo build with your friends to show them how kick-arse this game is!

Datoen nyheten ble postet var Onsdag 14. September 2005.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
@Hawk-Eye: hvordan kan du ikke kunne kjøre det på fult uten lagg?

jeg gjør det, og jeg har vesentlig dårligere skjermkort enn deg.

Vet ikke, kjører på 1280*1024 da. Tror CPUen er litt for dårlig. Skal se om jeg ikke klarer og tyne litt mer ut av maskina nå ja ;-)

 

Har et nedlastingsprogram kjørende i bakgrunnen, så det er mulig det gjør en del på ytelsen ...

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
@Hawk-Eye: hvordan kan du ikke kunne kjøre det på fult uten lagg?

jeg gjør det, og jeg har vesentlig dårligere skjermkort enn deg.

Vet ikke, kjører på 1280*1024 da. Tror CPUen er litt for dårlig. Skal se om jeg ikke klarer og tyne litt mer ut av maskina nå ja ;-)

 

Har et nedlastingsprogram kjørende i bakgrunnen, så det er mulig det gjør en del på ytelsen ...

nedlastinge tar mye av CPU'en så tror det er problemet

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I mitt forrige innlegg her sa jeg fra om at det var spekulasjoner om en ny demo, nå vet vi omtrent når den vil komme ut.

 

Det er nemlig til neste uke (de skrev i uka til 10. Oktober), da vil det være en tutorial med, en hel haug feil (bugs) vil være fikset og en mindre UI

(panelet nede der all informasjonen osv står) som dere kan finne bilder av her (trykk meg!).

 

Dette fikk jeg vite i det første nyhetsbrevet Ensemble Studios har sendt ut i anledning spillet. Der det også står om siden dems ( www.agecommunity.com )

og alt det vi allerede har visst i lang tid om "Collectors edition".

 

TSP :)

Lenke til kommentar
I mitt forrige innlegg her sa jeg fra om at det var spekulasjoner om en ny demo, nå vet vi omtrent når den vil komme ut.

 

Det er nemlig til neste uke (de skrev i uka til 10. Oktober), da vil det være en tutorial med, en hel haug feil (bugs) vil være fikset og en mindre UI

(panelet nede der all informasjonen osv står) som dere kan finne bilder av her (trykk meg!).

 

Dette fikk jeg vite i det første nyhetsbrevet Ensemble Studios har sendt ut i anledning spillet. Der det også står om siden dems ( www.agecommunity.com )

og alt det vi allerede har visst i lang tid om "Collectors edition".

 

TSP :)

Akurat det der var det første som slo meg da eg testa demoen ;) Bra de fixer det ihvertfall!

Lenke til kommentar
jeg har hele spillet, og ja jeg lastet det ned. Ok hva skal du gjøre?

nå som jeg har spilt enda mer av AOE3 så har jeg sett dens svakheter. Den har bare 13-14 bygninger. Online gaming ser ikke ut til å funke noe særlig bra. Du har for få age advantagement.

Med andre ord, den ruler alikavel ikke.

Jeg vil ikke gjøre noe med det, men det er snakk om HW.no forums regler her. Det er ikke lov å snakke om pirat-nedlastninger her.

 

Om online spillingen din; Sjelden piratkopierte spill kan spilles online, gjett hvorfor (?)

:mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...