Gå til innhold

Led Zeppelin - Noen andre som liker?


Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm...vel man kan sikkert spille hvilken som helst sang baklengs og få det til å bli satanisk....hvis man bare prøver godt nok :)

Nettopp, man kan vri og vrenge på det, og få andre til å tro at det er akkurat det de sier. Prøv å si et eller annet in i mikrofonen i lydinnspilling og spill det baklengs. Høres sikkert ganske rart ut :)

Lenke til kommentar
Har hørt at hvis man spiller "Stairway To Heaven" baklengs skal du få en slags satanistisk melding!

KØDDR U?

Det stemmer faktisk ..tro det elr ei ;)

Da lærte vi alle noe nytt i dag ...

 

 

Bør være mulig å fatte ironien når noen skriver "KØDDR U?".

Både HalTan og nr. 4 kan kutte ut den spydige tonen der. Det skaper bare en dårlig tone.

Lenke til kommentar
Hm...vel man kan sikkert spille hvilken som helst sang baklengs og få det til å bli satanisk....hvis man bare prøver godt nok :)

Nettopp, man kan vri og vrenge på det, og få andre til å tro at det er akkurat det de sier. Prøv å si et eller annet in i mikrofonen i lydinnspilling og spill det baklengs. Høres sikkert ganske rart ut :)

Vel... det ligger kanskje noe i det dere sier... men hør da... et sted sier han "666" som blir "xisxisxis" baklengs... Sier han noe som helst som kan ligne på "xisxisxis" i det verset?

Ikke som jeg har hørt hvertfall... han sier også "Satan" veldig klart tre ganger i løpet av teksten... noe som virker mistenkelig syntes nå jeg... :hmm:

Lenke til kommentar
Hm...vel man kan sikkert spille hvilken som helst sang baklengs og få det til å bli satanisk....hvis man bare prøver godt nok :)

Nettopp, man kan vri og vrenge på det, og få andre til å tro at det er akkurat det de sier. Prøv å si et eller annet in i mikrofonen i lydinnspilling og spill det baklengs. Høres sikkert ganske rart ut :)

Vel... det ligger kanskje noe i det dere sier... men hør da... et sted sier han "666" som blir "xisxisxis" baklengs... Sier han noe som helst som kan ligne på "xisxisxis" i det verset?

Ikke som jeg har hørt hvertfall... han sier også "Satan" veldig klart tre ganger i løpet av teksten... noe som virker mistenkelig syntes nå jeg... :hmm:

Det er sånn du skiver det ja, men uttalen og tonefallet er helt anderledes.

Lenke til kommentar
Hm...vel man kan sikkert spille hvilken som helst sang baklengs og få det til å bli satanisk....hvis man bare prøver godt nok :)

Nettopp, man kan vri og vrenge på det, og få andre til å tro at det er akkurat det de sier. Prøv å si et eller annet in i mikrofonen i lydinnspilling og spill det baklengs. Høres sikkert ganske rart ut :)

Vel... det ligger kanskje noe i det dere sier... men hør da... et sted sier han "666" som blir "xisxisxis" baklengs... Sier han noe som helst som kan ligne på "xisxisxis" i det verset?

Ikke som jeg har hørt hvertfall... han sier også "Satan" veldig klart tre ganger i løpet av teksten... noe som virker mistenkelig syntes nå jeg... :hmm:

Det er sånn du skiver det ja, men uttalen og tonefallet er helt anderledes.

Har du noe eksempel? Der jeg kan høre?

Lenke til kommentar
synes det virker for "god til å være sant" det der jeg... Er jo ikke noe problem å fikse litt på ord og utrykk da....så er det også veldig vanskelig å få til å skrive en sang som får en mening både baklengs og forlengs...

Ja, men for å være helt ærlig tror jeg ikke no på det greiene der jeg.

Dette skal vist være hele teksten baklengs: altså noen har skrvet ned hva de har hørt baklengs,d e har ikke tatt den ordentlige teksten og tatt alle ordene baklengs

 

Plaaaay backwards,

Hear why its sung here, oppositioner..

All on track, all arriving

They all sing, and they are one.

Shall I loathe you now, parishoner?

Oh hear Him, Christian within me.

It stirs my sin, the river,

Oh, she swells with our lousiness.

will all life end for him?

We're all out of signs,

I know I'm sorta shocked

To hear The Lord,

My God now will save me!

Oh I will never be saved,

Because I live with Satan!

One wish today,

That you'll all pray for

Three who will make it here late.

Pray now and you'll see,

The 'Lord' turned me on,

But, oh, I was the shaggy fool..

Clothed in agony,

Lost at a height.

There's no escaping it,

Nor his woes..

So here's to my Sweet Satan.

Whose little path

Would make me sad,

Whose power is satan.

He'll give those with him 666.

And there was an evil toolshed,

were he made us suffer sad Satan.

 

Ohohohoh...

"Family won't get loose,

They're offered me."

Always soothes the worker.

Always will be as we know now

"I see ruins," said he,

"the world they offered me?

Who wished the Lord's fall?"

If we lose feather,

Say you'll save me!

 

And no wimps can bend the rules..

And no wimps can do..

 

Hunt next to the shore,

'Cause they see all from there,

See here's the news,

Who walks with mute grief!

Perhaps no-one found thee...

"Heaven, lift me out,"

Spake the Rave,

"Someday, failed, we'll lose one line-up,

They've gotta leave forsaken."

 

And no wimps can do..

And no wimps can do...

 

He, who say the lords

Thoth have our laws,

that must be superb. Mass is ended..

Over there,

He who should learn thee.

Any moot that serves by my sworn music,

I wish it with snow be shushed,

All for my mass's sake.

Hear why its sung,

here, oppositioner, Ohh..

He who should show

May make his show worthy,

To look, for us, odd.. sickly,

There's one chance, take his show.

Hold thy head,

Hear why its sung here. oppositioner.

Who owns this earth built below?

Oh sweet Israel...

Lenke til kommentar
Kjøpte ikke Page et hus som hadde tilhørt Aleister Crowley? Wikipedia har mer.

Jo det stemmer :yes:

Han var vist med i en "sekt" der de lærte og snakke og skrive baklengs, det er sagt at Jimmy Page er satanist men ikke vet jeg.

 

Sitat:

 

En venn av Jimmy(en i Jimmy Page and the Black Crowes, tror jeg): "Jimmy isn`t so satanistic as you think."

Jimmy Page: "Well, thats now, but you were`nt with me yesterday

 

Hmm :hmm:

Lenke til kommentar
Jo det stemmer :yes:

Han var vist med i en "sekt" der de lærte og snakke og skrive baklengs, det er sagt at Jimmy Page er satanist men ikke vet jeg.

 

Sitat:

 

En venn av Jimmy(en i Jimmy Page and the Black Crowes, tror jeg): "Jimmy isn`t so satanistic as you think."

Jimmy Page: "Well, thats now, but you were`nt with me yesterday

 

Hmm :hmm:

Ja, han har vel en liten satan i seg da. :p

 

men fra spøk til lommerusk, hvor fant du det sitatet?

 

Led Zeppelin er i en klasse for seg selv, super musikk og det er ikke mange som kan måle seg med Jimmy Page live (gitar). Bare ta Since I've been loving you Live på TSRTS i NY. :love:

 

Edit: *Som et eksempel*

Endret av Dasset
Lenke til kommentar
Jo det stemmer :yes:

Han var vist med i en "sekt" der de lærte og snakke og skrive baklengs, det er sagt at Jimmy Page er satanist men ikke vet jeg.

 

Sitat:

 

En venn av Jimmy(en i Jimmy Page and the Black Crowes, tror jeg): "Jimmy isn`t so satanistic as you think."

Jimmy Page: "Well, thats now, but you were`nt with me yesterday

 

Hmm :hmm:

Ja, han har vel en liten satan i seg da. :p

 

men fra spøk til lommerusk, hvor fant du det sitatet?

 

Led Zeppelin er i en klasse for seg selv, super musikk og det er ikke mange som kan måle seg med Jimmy Page live (gitar). Bare ta Since I've been loving you Live på TSRTS i NY. :love:

 

Edit: *Som et eksempel*

Hvis ikke jeg husker feil fant jeg sitatet her: http://www.led-zeppelin.org/reference/index.php?m=assorted1

 

Zeppelin er i en klasse for seg ja, de passa så godt sammen alt klaffa. :yes:

En kjemi musikkverden aldri har sett maken til.

Endret av bror_bror
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...