Gå til innhold

SP1 eller SP2 opptatering for USB2 install!

D3nnis

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm lurer på en ting !! har akkurat formatert PC`n fra XpPro til home editon!

har innstallert alle driver å slikt.

så kommer USB2 installasjon opp hver gang jeg starter opp pc`n, men den fungerer ikke å installeres. så lurer jeg på om jeg må ha opptatert Windows for at den skal fungere som vanlig!!

Altså den mener at jeg har Usb1 når jeg har Usb2 inputts på HK!!:p må jeg da ha SP1 eller Sp2 opptatering for at den skal fungere riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er uansett ikke så lurt å kjøre uten oppdatert OS. Kjør alle oppdateringene som er tilgjengelig på windowsupdate.com så er du både sikrere og sannsynligvis litt lenger på veien til å få USB2 til å funke.

Skrevet

Jeg skjønner ikke denne vegringen enkelte har mot å kjøre SP2. Det skulle nesten ha vært påbudt å ha på automatisk oppdatering av Windows. Så hullete som det allerede er, blir det bare dumt å nekte å kjøre de oppdateringene som finnes.

Skrevet

Windows XP hadde ikke støtte for USB2 i finalversjonen når den kom. Man må ha installert minimum SP1 for å få dette støttet. Så da er det like så greit å laste ned SP2, siden den inneholder SP1 også.

Skrevet

Akkurat det jeg har finalversjonen, gammel versjon!

Har MODEM her se!! så det kan ta litt tid å laste det ned!! :p Men kan vel også dra på lan(med internett) å laste det ned der!!

takker svarene!! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...