MaxXRebo Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Alder har ikke alltid alt å si , jeg spiller med mange 20-30 åringer som oppføer seg som drittunger og er er rett og slett barnslige og latterlige i oppførselen. Men det verste er fortsatt alle verdensmetre der ute som tror de vet alt, og er eksperter på alle klasser, jeg må spy hver gang jeg hører en eller annen tosk sier "learn 2 play your class FFS!!" Og alle de KB horene I AB som tror at den med mest KB etter en runde, er über pvp Guden på serveren. Syns også pvp systemet er litt for dårlig utarbeidet, for at det skal lønne seg å drive med pvp, må man slutte jobben, slå opp med kjæresten, skyte bikkja, skaffe seg hemmlig tlf nr, og flytte inn i en bunker. Og da kanskje etter 1-2 måneder uten søvn har du klart å komme deg opp til rank 14, og hva da?
csboy Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Regner med at alle de som er rank 14 har flere spillere på en account. De er jo online hele tiden Hvis ikke så synes jeg synd på dem. Rank 14 er ikke noe jeg hadde vært stolt av, heller flau over.
Xtra Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Nå skal jeg summere opp litt hva som er dårligst: Dårligst: - Kø på serverne - Downtime (utenom onsdag-maintenance) - Ninjalootere - Lang ventetid på AB/AV. Har vært oppe i 30-40 minutter. - Beggers - Folk som ikke forstår engelsk og ikke hører etter i instancer. Dette var det jeg kom på i farten.. sikkert noe mer som er dårlig med WoW, men WoW er det mest underholdende spillet på markedet nå, og kommer til å fortsette å spille det til det kommer noe bedre.
Jonas Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg er imponert av rank14s evne til å kutte ut det sosiale liv, og hadde naturlig nok vært stolt om jeg også hadde klart det. Flau? Da må jeg nesten si unskyld på ditt vegne.
Agares Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 RESIST! Ninjalootere Drittunger Alle lvl 1 characterene som løper rundt i IF med alskens kinesiske navn gjør meg nervøs... Tiggere (åpne trade window, "give me 1 g plz", /ignore) Hunters (klin umulige å ta som druid) UD rogues (og rogues generelt) Den jævla shammy-purgen PuGs, både i instances og BG's (takk og pris for guild AB) Auberdine-Theramore med hippogryph Death Coil Spammere: "LFM GNOMERAGEN! LFM GNOMERAGEN! LFM GNOMERAGEN!" Hmm, det var det jeg kom på for øyeblikket.
Amon Amarth Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Verste med wow er at det er ett sjanse spill alt sammen... For å få bra utstyr må du ha flaks å komme inn i en god guild i lavere lvl som da blir til en uber lvl 60 mc / bwl farming guild. Epic våpen utenom MC etc... sjanse spill... Epic mount kan man forsåvidt grinde penger til, men det er også sjanse spill på hvor lang tid det tar. Alt avhenger av flaks... og ikke alle som har flaks =/ Seff kan man jo joine guilder som driver med MC blablabla når man blir lvl 60, men de fleste GODE (LES: GODE!) MC guildene recruiterer ikke lengre..,
Jonas Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 De GODE var ikke GODE i det de starta opp. Hva er MC-rekorden? I underkant av tre timer? Gruppa som gjorde det hadde nok drevet rundt i MC en god stund. Du får ikke alt i henda med en gang uten å gjøre en dritt selv.
Kanetheheatsink Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Når guildet ditt akkurat har tatt Onyxia og du ikke får være med på lootinga fordi du står i kø for å komme inn, da føler jeg for å ta en telefon til Blizzard o.O
Amon Amarth Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) De GODE var ikke GODE i det de starta opp. Hva er MC-rekorden? I underkant av tre timer? Gruppa som gjorde det hadde nok drevet rundt i MC en god stund. Du får ikke alt i henda med en gang uten å gjøre en dritt selv. 5175432[/snapback] Poenget mitt var at, jeg var i en guild som ikke drev med MC, så ble dem såpass store at dem begynte å prøve seg på MC, men folka var jo helt retarded, så vi klarte ikke en dritt... guilden gikk i oppløsning og jeg nekter å joine enda en retarded guild som skal begynne med MC fra scratch... kan forresten legge til at jeg var medlem av en MC guild som har hatt stor fremgang, men ble kicket fordi jeg var offline 2 dager (pga. hadde ikke fått kjøpt gamecard) og siden Deathwing er overcrowded med warriors, så kommer man faen andre inn i en guild igjen... note to self: aldri kast bort tid på lvl warrior til 60. Endret 19. november 2005 av Amon Amarth
atrax Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Poenget mitt var at, jeg var i en guild som ikke drev med MC, så ble dem såpass store at dem begynte å prøve seg på MC, men folka var jo helt retarded, så vi klarte ikke en dritt... guilden gikk i oppløsning og jeg nekter å joine enda en retarded guild som skal begynne med MC fra scratch... Kjenner meg igjen. Jeg har også en 60 warrior jeg ikke orker å spille lenger. Alle bedre guilds har flust av warriors, og jeg kan ikke i mine villeste fantasier begynne å lære tullinger hvordan de skal spille slik at vi kommer oss til (og gjennom) MC. Derfor starta jeg en mage på Lightning's Blade, og er nå i en av de bedre guildene, og har akkurat startet på MC. Endelig!
NightKeeper Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Poenget mitt var at, jeg var i en guild som ikke drev med MC, så ble dem såpass store at dem begynte å prøve seg på MC, men folka var jo helt retarded, så vi klarte ikke en dritt... guilden gikk i oppløsning og jeg nekter å joine enda en retarded guild som skal begynne med MC fra scratch... Kjenner meg igjen. Jeg har også en 60 warrior jeg ikke orker å spille lenger. Alle bedre guilds har flust av warriors, og jeg kan ikke i mine villeste fantasier begynne å lære tullinger hvordan de skal spille slik at vi kommer oss til (og gjennom) MC. Derfor starta jeg en mage på Lightning's Blade, og er nå i en av de bedre guildene, og har akkurat startet på MC. Endelig! 5176305[/snapback] OT: Hvilken guild og name? Selv spiller jeg i The Notorious på hordesiden, og vi er på Domo nå
Laughing Madcap Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Har en level 34 Rogue selv, blir eid av en warrior level 33-34.. Blei eid av en level 35 mage og.. Roguen er ikke så overpowered.. slutt å whine! 4798221[/snapback] Kan hende det handler om hvem som sitter bak skjermen. Endret 19. november 2005 av Sebbe
Lucifer 666 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Har en level 34 Rogue selv, blir eid av en warrior level 33-34.. Blei eid av en level 35 mage og.. Roguen er ikke så overpowered.. slutt å whine! 4798221[/snapback] Kan hende det handler om hvem som sitter bak skjermen. 5177029[/snapback] Det har vel vært kjent en stund at rogue har liten sjangs mot en mage 1 vs 1? Spiller selv mage, og skal en rogue drepe meg må alt være på cooldown inkludert blink. Mages har somregel såpass hp at roguen ikke dreper den før magen blinker, og da ligger han dårlig ann Endret 19. november 2005 av Lucifer 666
MysticoN Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Shamaner spilles som oftest av 12-årige tjekkere som har hørt at det er den mest imba klassen. 4795375[/snapback] det verste med wow er spillera som utaler seg om tinger de ikke vet noe om!! og kvining om at div classer er imba eller trenger ditt og datt.... (F.eks palladins) Endret 19. november 2005 av MysticoN
Amon Amarth Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Poenget mitt var at, jeg var i en guild som ikke drev med MC, så ble dem såpass store at dem begynte å prøve seg på MC, men folka var jo helt retarded, så vi klarte ikke en dritt... guilden gikk i oppløsning og jeg nekter å joine enda en retarded guild som skal begynne med MC fra scratch... Kjenner meg igjen. Jeg har også en 60 warrior jeg ikke orker å spille lenger. Alle bedre guilds har flust av warriors, og jeg kan ikke i mine villeste fantasier begynne å lære tullinger hvordan de skal spille slik at vi kommer oss til (og gjennom) MC. Derfor starta jeg en mage på Lightning's Blade, og er nå i en av de bedre guildene, og har akkurat startet på MC. Endelig! 5176305[/snapback] OT: Hvilken guild og name? Selv spiller jeg i The Notorious på hordesiden, og vi er på Domo nå 5176717[/snapback] Nå spiller jeg alliance da, hehe... drepte forresten en i The Notorious vist jeg ikke tar helt feil her om dagen, kan ha vært en annen guild... alle er jo like.. tauren eller ud
MysticoN Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Med andre ord: De som spiller mest, er mest med på raid, skal få mest. Hvor er rettferdigheten i det? V Ok, tenk på vanlig arbeid. 14 timers dag mot arbeidsledig pga man er slapp i trynet. Hva er mest rettferdig? Begge får 400.000 i året? err, det er et spill, er det ikke? Analogier fra RL opp mot wow, underlig. V 4803032[/snapback] endelig noen som er enige med meg.. vist noen spiller 80 timer pr uke så han han likavel større sjangse til å få tak i en item enn noen som spiller 20-40 timer i uken.. bare tenk på når x-tra pakka kommer.. folk har spart opp en masse DKP, ny instance, og vi som "spiller en normal dose" med wow vil ikke ha en sjangse på å få tak i items før alle har blitt mettet på den instancen..
m-momr Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 hmm, verste med wow, det må være "dazed" spessielt når du får der flere ganger rett etter hverandre
Thomas J.L Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hunter som ninjaet http://www.thottbot.com/?i=26135 i dag på grunnlag av "I need intellect" . :o 4795609[/snapback] Var det en Hunter som ninjaet den? Vist en hunter hadde gjort det mot meg hadde han vært screwed hadde klikka helt. Har rett å slett grindet scholo i flere uker for å få den, men den har enda ikke dropped. skal ha den *drømme*
Crispin Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Verste med må er uten tvil den så kalte fri vilje undead rasen. Makan til latterligt oppspinn skal du lete lenger etter, undeads er og forblir hjernedøde kropper som blir styr av necromancers og slikt. Å at Paladinen sine holy spell mot undead ikke virker på dem, er prikken over i'en. Å det faktumet at det nok er den mest populære rasen, hvertfall i nærheten, gjør saken ikke bedre
likferd Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 (endret) Makan til latterligt oppspinn skal du lete lenger etter, undeads er og forblir hjernedøde kropper som blir styr av necromancers og slikt. Å at Paladinen sine holy spell mot undead ikke virker på dem, er prikken over i'en. 5179189[/snapback] Undeads er fortsatt hjernedøde kropper, du har sikkert slåst mot dem i plaguelands blant annet. Forsaken derimot, er en spillbar rase og er humanoid, og paladin sine spell virker derfor ikke. Endret 20. november 2005 av likferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå