Gå til innhold

Kupp på 19" flatskjermer (Viewsonic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aner ikke sjefern. Tror ikke det passer til nyere skjermkort :(

 

.

Jeg har den da på min 6800gt.... ;) Jeg måtte vie ut et hull bittelitt med en stjernetrekker men det var ikke noe komplisert operasjon. De sier at den skal være universal siden den har to slags "regulatorer" som kan stilles opp og ned til å passe de hullene som er der fra før. Det enseste problemet jeg hadde med den var som sagt at jeg måtte vie ut et hull.

Lenke til kommentar
Godtar de den ordren så vil jeg se det som en grunn til å holde seg unna. Da har de så dårlig kontroll at jeg ikke ville stole på at de fortsatt eksisterer om 2 år.

 

my 2 cents

Til orientering kan jeg fortelle at ingen fikk de bestilte skjermene. Vi tar forbehold om feil og vi har såpass kontroll med ordrene etter de 13 årene vi har drevet. Årsaken var feil i prisfilen fra en distributør - ikke Norek som dere skriver - de benytter vi ikke. Filene leses inn automatisk og når det en skjelden gang er feil inn, blir det feil ut.

 

Vi tilbød alle som hadde bestilt skjermer fraktfri levering hvis de bestilte på nytt til riktig pris. Dette tilbudet står åpent fortsatt til alle.

 

Et par kunder har vært så forbannet så vi har anbefalt de å skaffe seg en advokat til å lese teksten nederst på websidene.

 

Stein Hjorth Andresen

Advance AS

Lenke til kommentar
Dere må bare lete mer folkens.

Let let let. Kjøp masse på feilprising. Jeg gjør det hele tiden.

*sette seg i stresslessen til 500 kroner fra Skeidar*

 

Ut å let overalt :D

Gi F*n i noen stresslesser, se etter sykler, du....

Kanskje vi skulle opprette en egen tråd der man kan poste alle "feilpriste" eller syke tilbud på nettet? ;)

Lenke til kommentar
Dere må bare lete mer folkens.

Let let let. Kjøp masse på feilprising. Jeg gjør det hele tiden.

*sette seg i stresslessen til 500 kroner fra Skeidar*

 

Ut å let overalt :D

Gi F*n i noen stresslesser, se etter sykler, du....

Kanskje vi skulle opprette en egen tråd der man kan poste alle "feilpriste" eller syke tilbud på nettet? ;)

For å lage enda meir problemer og arbeid for butikkene? Kva med å opplyse om feilen i staden for?

Lenke til kommentar
Dere må bare lete mer folkens.

Let let let. Kjøp masse på feilprising. Jeg gjør det hele tiden.

*sette seg i stresslessen til 500 kroner fra Skeidar*

 

Ut å let overalt :D

Gi F*n i noen stresslesser, se etter sykler, du....

Kanskje vi skulle opprette en egen tråd der man kan poste alle "feilpriste" eller syke tilbud på nettet? ;)

Vil ikke anbefale det, da flere slike tråder har blitt stengt :). Les litt nedover i denne delen av forumet.

Lenke til kommentar
Et par kunder har vært så forbannet så vi har anbefalt de å skaffe seg en advokat til å lese teksten nederst på websidene

 

:roll:

 

Det er rart noen skal bli så forbanna når de ikke får en vare som helt klart er totalt feilpriset!!

 

Mange griske folk.....

Joda, det er lov å prøve seg, men får man ikke varen til "idiotpris", så får man da jammen la vær å klage etterpå! :nei:

Lenke til kommentar

Ja, da ble jo utfallet som jeg sa ganske tidlig i tråden.

 

Merkelig at noen tror at bedrifter ikke har forbehold om slike ting, muttok sitter nok der og irriterer seg. Det hadde jeg også gjort, men at noen blir så sinna når de får beskjed om at varen ikke leveres, det synes jeg er merkelig.

 

Ja ja, who dares wins. I dette tilfellet ble det jo fullt tap.

 

Spennende var det, selv om en oppegående person var klar over utfallet straks tråden var lest.

Lenke til kommentar

Få se. Har nesten alltid fått feilprisede varer jeg.

 

For 4 år siden ca, fikk jeg en 19" crt til 800 kr ifra Itbutikken. Dagen etter ble den satt opp til 3000 kr.

For et år siden, bestilte jeg en (mest sannsynlig) feilpriset Duron 1.4 ghz til en pc som gikk i lynet. Bestilte den for 180 kr. Ettersom de ikke kunne skaffe denne, fikk jeg en 1.8 ghz til 180 kr, om jeg husker det riktigt. MPX.no var forresten butikken.

 

Forrige uke fikk jeg 2 x 512 DDR ram ifra MPX til 50 kr (+moms) pr stk.

 

Ofte finner jeg disse "tibudene" i prisguiden til hw.no :)

 

Edit: Beste tipset er. Ikke bestill flere enn du trenger selv. Da har du en stor mulighet for å få varene :) Og heller ikke post det i slike forum før etter du har fått varen :)

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar
Et par kunder har vært så forbannet så vi har anbefalt de å skaffe seg en advokat til å lese teksten nederst på websidene.

Morsomt.

 

Siden vi nå har deg her, kunne du være så vennlig å fortelle oss hvor stor fortjeneste dere i it-nettbutikkbransjen har på produktene dere selger? Som du sikkert har lest har vi diskutert dette tidligere i denne tråden.

På forhånd *stor klem med mye bart i* og tusen takk.

 

Edit: glemte det med barten.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Et par kunder har vært så forbannet så vi har anbefalt de å skaffe seg en advokat til å lese teksten nederst på websidene.

Morsomt.

 

Siden vi nå har deg her, kunne du være så vennlig å fortelle oss hvor stor fortjeneste dere i it-nettbutikkbransjen har på produktene dere selger? Som du sikkert har lest har vi diskutert dette tidligere i denne tråden.

På forhånd *stor klem med mye bart i* og tusen takk.

 

Edit: glemte det med barten.

Som jeg sa tidligere, jeg tipper at de normalt sett har rundt 5% margin på en slik skjerm, gjerne lavere om de prøver å holde en spesiellt god pris (for å få kunder fra prisguiden) på akkurat den skjermen. Dvs at de sånn ca går i null om de gir gratis frakt til kundene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...