Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
din JÆVEL... dette er en tråd uten spoiler, hvorfor røpe hva som skjer videre?

og hvis du ikkje vet hva som skjer videre, hvordan har du då komt på ideen m et cruice skip? :mad:

5068032[/snapback]

 

Problemer eller? Du må jo skjønne at det var en spøk du å

5068131[/snapback]

 

Haha! :cool:

5068243[/snapback]

kan eg vit eat det var en spøk eller? eg har ikkje sett flere episoder enn det som er vist på TV norge, og for alt det eg vet, så er ingenting umulig på den øyen.. men tilbake til saken.

 

Er alle i lost død? (dei vi følgte i sesong 1)

 

for han som Jack møtte på tribunen, sa jo "ser deg på andre siden", og andre sider er jo sikkert forskjell mellom liv og død, og siden Ingen har blitt syk som "bunker mannen spurte om tyder jo alt på at alle egentlig er død. eller?

Lenke til kommentar
for han som Jack møtte på tribunen, sa jo "ser deg på andre siden", og andre sider er jo sikkert forskjell mellom liv og død, og siden Ingen har blitt syk som "bunker mannen spurte om tyder jo alt på at alle egentlig er død. eller?

5068576[/snapback]

Han mente nok egentlig på den andre siden av stadionen :---o

Lenke til kommentar
for han som Jack møtte på tribunen, sa jo "ser deg på andre siden", og andre sider er jo sikkert forskjell mellom liv og død, og siden Ingen har blitt syk som "bunker mannen spurte om tyder jo alt på at alle egentlig er død. eller?

5068576[/snapback]

Han mente nok egentlig på den andre siden av stadionen :---o

5068859[/snapback]

 

Nei, for det var ikke det han sa engang. Han sa "See you in an other life, brother". Var bare tekstingen på TvNorge som var oversatt litt rart.

Lenke til kommentar
for han som Jack møtte på tribunen, sa jo "ser deg på andre siden", og andre sider er jo sikkert forskjell mellom liv og død, og siden Ingen har blitt syk som "bunker mannen spurte om tyder jo alt på at alle egentlig er død. eller?

5068576[/snapback]

Han mente nok egentlig på den andre siden av stadionen :---o

5068859[/snapback]

 

Nei, for det var ikke det han sa engang. Han sa "See you in an other life, brother". Var bare tekstingen på TvNorge som var oversatt litt rart.

5069014[/snapback]

 

Ja, på tekstingen på TV norge sto der " ser deg på andre siden" men det vil jo si at alle egentlig er død då. hvorda kom bunkermannen seg til øyen egentlig?

Lenke til kommentar
De folkene med klubbe så ikke akkurat snille ut!

5071059[/snapback]

nei.

5071899[/snapback]

Er det alt du har og si? "nei", kan du drite i og spamme så sykt?

 

 

 

Føler meg skikkelig tøff når jeg ser alle som ikke har sett episode 1-5. Dere er så uvitende :p

5073097[/snapback]

Off topic:

Hva er vits i å klage, er det liksom bedre å skrive "Nei, dei såg ikkje akkurat snilde ut" du kan fint klare å uttrykke deg på ett ord. og siden eg quotet noen, så trenger eg ikkje tenke på 14 tegns regelen.

 

OnTopic:

Når DEi som var på flåten kom tilbake igjenn, kom dei til samme øy, bar epå andre siden, eller er det en annen øy dette? (tviler på siste alternativ)

 

Vegard :)

Lenke til kommentar

Off topic:

Hva er vits i å klage, er det liksom bedre å skrive "Nei, dei såg ikkje akkurat snilde ut" du kan fint klare å uttrykke deg på ett ord. og siden eg quotet noen, så trenger eg ikkje tenke på 14 tegns regelen.

 

Vegard :)

5073227[/snapback]

Fra nettikette:

Hva er "spam"?

 

Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet.

 

Spam er også innlegg kun bestående av en enkel smily eller typiske dobbeltposter.

 

Din post går under her etter min nening, og det er heller ikke første gang jeg ser du gjør slikt! Men nok om det :)

Lenke til kommentar

Off topic:

Hva er vits i å klage, er det liksom bedre å skrive "Nei, dei såg ikkje akkurat snilde ut" du kan fint klare å uttrykke deg på ett ord. og siden eg quotet noen, så trenger eg ikkje tenke på 14 tegns regelen.

 

Vegard :)

Fra nettikette:

Hva er "spam"?

 

Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet.

 

Spam er også innlegg kun bestående av en enkel smily eller typiske dobbeltposter.

 

Din post går under her etter min nening, og det er heller ikke første gang jeg ser du gjør slikt! Men nok om det :)

 

posten din går også under spam:

Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet. Spam er også det å poste innlegg i en tråd som ikke er i samsvar med trådens opprinnelige tema.

 

Du dette skal egentlig skrivast som PM, siden det har ingenting med LOST å gjøre. men tilbake til diskusjonen.

 

On Topic:

Skal TVnorge vise 2 episoder hver onsdag fraover, til dei har tatt igjenn USA? elle rer det bar edei første ukene?

 

 

Vegard :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar

De sender bare to episoder på sesongpremieredagen, deretter sender de en episode hver uke. De hadde jo utsatt Lost premieren til 26. og dermed fikk de altså to episoder å vise (den første skulle egentlig gått uka før).

 

Må si det var to spennende episoder. Ble selv litt overrasket over å se ham som løp på stadionen i bunkeren, lurer fælt på hva han gjør der og ikke minst: hvordan kom han dit..?

Lenke til kommentar
for han som Jack møtte på tribunen, sa jo "ser deg på andre siden", og andre sider er jo sikkert forskjell mellom liv og død, og siden Ingen har blitt syk som "bunker mannen spurte om tyder jo alt på at alle egentlig er død. eller?

5068576[/snapback]

Han mente nok egentlig på den andre siden av stadionen :---o

5068859[/snapback]

 

Niks 400m løper. han sa: see u in another life yeah!. det er nok ikke på andre siden av stadioen :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...