Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg ser for meg er at når amerika sender episode 6, sender norge episode 5, hadde jo vært flott om det ble slik.

 

Jeg mener tvnorge skaffet seg jo en avtale om et prøveprosjekt med lost hvor de fikk episodene mye raskere enn vanlig, så jeg ser ikke at det er en umulighet at det blir sånn.

 

Tvnorge vil jo sef. ha mest mulig seertall, og så lenge det er internett og tilgang til lost dagen etter amerika sender episodene, det er jo ikke det akkurat noe stort pluss for tvnorge.

 

Uten seertall taper jo tvnorge som andre tvkanaler penger, så hva er best? Bruke litt mer penger og sørge for høyt seertall og kanskje ha litt inntekt? Eller bruke lite penger, ha lite seertall og tape penger?

 

EDIT: ser at 9. november sender ABC episode 6, tvnorge sender episode 4. Det er slettes ikke ille det

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Feilen TVNorge gjorde, var å sende Lost før ABC var ferdige med første sesong. Da kunne de sendt det 5 ganger i uken, og jeg tror ikke det ville vært et problem med nedlastning. Hvem sitter og laster ned 70's Show for eksempel?

5114543[/snapback]

Veldig mange, alle eg kjenner som liker den serien har alle episoden på PC. så du mener at Tvnorge burde sende Lost Season 1 no :hmm::dontgetit:

Lenke til kommentar
EDIT: ser at 9. november sender ABC episode 6, tvnorge sender episode 4. Det er slettes ikke ille det.

5114250[/snapback]

Jeg har oppdatert sendeplanen litt nå. (Se 1. innlegg) Det ser ut til at TVNorge er på god vei til å hente inn en god del av forspranget som USA-seerne har hadd. Like før jul skal de henge bare en uke etter USA.

Lenke til kommentar
EDIT: ser at 9. november sender ABC episode 6, tvnorge sender episode 4. Det er slettes ikke ille det.

5114250[/snapback]

Jeg har oppdatert sendeplanen litt nå. (Se 1. innlegg) Det ser ut til at TVNorge er på god vei til å hente inn en god del av forspranget som USA-seerne har hadd. Like før jul skal de henge bare en uke etter USA.

5144891[/snapback]

:dribble::dribble::dribble: NICE

Lenke til kommentar
Bah. Jeg laster ned det jeg liker uansett om det går på TV (så følger jeg  både USAs og TV Norges sendeplaner). Til slutt kjøper jeg det når det kommer på DVD.

 

Ser forresten nå at Elkjøp har sesong 1. :)

5114964[/snapback]

det stemmer. men aldir i livet om eg gidder å se sesong 1 på nytt

5115303[/snapback]

Ikke jeg heller, har hatt 2(!!) maraton med sesong 1. Så nå konsenrerer jeg meg om sesong 2.

Lenke til kommentar
Bah. Jeg laster ned det jeg liker uansett om det går på TV (så følger jeg  både USAs og TV Norges sendeplaner). Til slutt kjøper jeg det når det kommer på DVD.

 

Ser forresten nå at Elkjøp har sesong 1. :)

5114964[/snapback]

det stemmer. men aldir i livet om eg gidder å se sesong 1 på nytt

5115303[/snapback]

 

Siden TvNorge allerede nå ligger veldig tett, og USA helt sikkert vil ha flere pauser lignende den de nettopp hadde, så er det ikke til å komme utenom at også TvNorge blir nødt til å ta pauser.

 

Og angående at de kunne ventet med å sende sesong 1 til nå: Tror mange av oss hadde fått høre om LOST uansett. Vet om fler som lastet ned LOST allerede lenge før TvNorge begynte å sende episoder.

Lenke til kommentar
Bah. Jeg laster ned det jeg liker uansett om det går på TV (så følger jeg  både USAs og TV Norges sendeplaner). Til slutt kjøper jeg det når det kommer på DVD.

 

Ser forresten nå at Elkjøp har sesong 1. :)

5114964[/snapback]

det stemmer. men aldir i livet om eg gidder å se sesong 1 på nytt

5115303[/snapback]

 

Siden TvNorge allerede nå ligger veldig tett, og USA helt sikkert vil ha flere pauser lignende den de nettopp hadde, så er det ikke til å komme utenom at også TvNorge blir nødt til å ta pauser.

 

Og angående at de kunne ventet med å sende sesong 1 til nå: Tror mange av oss hadde fått høre om LOST uansett. Vet om fler som lastet ned LOST allerede lenge før TvNorge begynte å sende episoder.

5159004[/snapback]

 

 

TV norge, skal jo ligge bare 1 uke etter USA, så om USA tar pauser etter jul, må helt sikkert TV noge ta pauser og, pga. då vil TV norge ligge forran USA :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...