Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det flere enn meg som la merke til i dagens episode at når "the others" gikk forbi så var det et par av bena som hadde noen oljemerker? ca 5-6 sekunder senere på samme rekka så kommer de samme bena på nytt, med akkurat de samme oljemerkene. Olje eller noe annet sort møkk.

5165367[/snapback]

wow, du må være oppservang. det la ikkje eg merke til. sikker på at det var samme beina?

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som la merke til i dagens episode at når "the others" gikk forbi så var det et par av bena som hadde noen oljemerker? ca 5-6 sekunder senere på samme rekka så kommer de samme bena på nytt, med akkurat de samme oljemerkene. Olje eller noe annet sort møkk.

5165367[/snapback]

wow, du må være oppservang. det la ikkje eg merke til. sikker på at det var samme beina?

5172193[/snapback]

 

Så det jeg også, men oljemerkene var ikke helt like, så det var nok flere forskjellige folk.

 

EDIT: Jeg har nå fått meg en Lost signatur!

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var jo ganske bra.. Det kan enten være Walt som skrev det eller The Others som "leker" med Michael..

Michael tror nå han prater med sønnen sin så kommer Locke eller Eko og avbryter, tror jeg.. blir spennende..

 

Og så dere tabben? Da Sawyer og Kate så på hesten, så dukket det opp en hånd til høyre.. Tror det er hestoppretter eller noe sånt.. haha..

 

Bilde her http://www.airbornehjem.com/alt/enhaand.JPG

 

Og for det andre, da det var flashback. Inne på kontoret, faren til Kate, så dere TV til venstre at det var Sayid på tv?

 

normal_kate-cap714.jpg

 

det kom fra sesong 1

normal_whatkatedid-promo02.jpg

Endret av kimman
Lenke til kommentar
Dette var jammen en finfin tråd. :) Slike diskusjoner rundt Lost trodde jeg ikke vi hadde her. Har bare erfart tråder der folk spoiler og ødelegger hele serien. :hrm: Uansett. Flotte observasjoner jeg ikke har fått med meg tidligere!

5306918[/snapback]

Akkurat for øyeblikket spiller det ikke så stor rolle om man har fulgt med på den amerikanske sendeplanen eller den på TVNorge. Begge har kommet like langt og vist episode 9. Etter jul regner jeg med at episode 10 vil komme på TVNorge en uke eller to etter at den har vært vist i USA.

Lenke til kommentar

Nope hvis dere tror på en side som heter norge-lost.tk eller hva nå den siden het eller tror dere på tv norge sin hjemme side hvor det står at de først kommer til å sende lost igjen den 1 mars 2006 fordi at de må respektere den amerikanske sendeplanen og ikke vil få for mange hull i den og at de velger å sende neste episode i mars for og kunne sende de neste 14 lost episodene sammenhengende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...