Gå til innhold

LOST sesong 2 - TVNorge - Les 1. innlegg


Anbefalte innlegg

her er en liten teori:

 

Walt er som sagt nøkkelpersonen som vet hva den ene snømannen sa til den andre (Selv om svaret er lett. Hehe: "Chill it") Den tallrekka er spesiell. Om man legger sammen alle tallene, får man 108, som er tallet nedtellinga på uret i bunkern starter med hver gang. Har ikke funnet ut av den videre symbolikken rundt det dog. Og jeg vet heller ikke hvorfor han karn nedi bunkern skal ha tak i Walt. Men "de andre" vil tydeligvis ikke at han skal få tak i ungen, så han må være en slags nøkkel for å stoppe det nedtellingssystemet. Det kan for den saks skyld godt hende at Walt var den 108 passageren på flyet, eller at det er antall episoder i serien.

 

 

 

hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her er en liten teori:

 

Walt er som sagt nøkkelpersonen som vet hva den ene snømannen sa til den andre (Selv om svaret er lett. Hehe: "Chill it") Den tallrekka er spesiell. Om man legger sammen alle tallene, får man 108, som er tallet nedtellinga på uret i bunkern starter med hver gang. Har ikke funnet ut av den videre symbolikken rundt det dog. Og jeg vet heller ikke hvorfor han karn nedi bunkern skal ha tak i Walt. Men "de andre" vil tydeligvis ikke at han skal få tak i ungen, så han må være en slags nøkkel for å stoppe det nedtellingssystemet. Det kan for den saks skyld godt hende at Walt var den 108 passageren på flyet, eller at det er antall episoder i serien.

 

 

 

hva tror dere?

5075456[/snapback]

 

Det kan vertfall ikkje være 108 episoder i serien. Men var det noen vei ut av bunkeren?

bortsett fra luken.

Lenke til kommentar

Ser at episode 6 i amerika går 10. nov. da har tvnorge rukket og å sende episode 4 dagen før. Med andre ord så er det jo bare 2 uker forskjell, kanskje litt senere går de samtidig, da må riktig nok tvnorge sende torsdager da.

 

Men rart at de plutselig skulle begynne å sende torsdager :hmm: jaja vi får se hva som skjer

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg at det to lp-spillerne var byttet iløpet av de to episodene?

5078868[/snapback]

Ja, og det plager livet av meg. Det er mye annet som er forskjellig også, blant annet lampen i sittekroken, bøkene, hvor skitten Desmond er og starten på episode 1 er speilvendt i forhold til det andre vi ser av innsiden av "the hatch".

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg at det to lp-spillerne var byttet iløpet av de to episodene?

5078868[/snapback]

Ja, og det plager livet av meg. Det er mye annet som er forskjellig også, blant annet lampen i sittekroken, bøkene, hvor skitten Desmond er og starten på episode 1 er speilvendt i forhold til det andre vi ser av innsiden av "the hatch".

5082332[/snapback]

 

Ja, og har hørt rykter om det blir værre.

Lenke til kommentar

Amerika har jo alltid sendt onsdager, og ser at de av en eller annen grunn skal begynne å sende på torsdager. Kan hende det bare er neste episode, eller at tv.com har bomma litt, men da er det første gang jeg ser en feil der.

 

Det jeg tenkte litt er jo at var det ikke nettopp tvnorge som prøver et prosjket ved at de får episodene på "datafiler" slik at de kan sende episodene mye raskere etter amerika. Er jo derfor de fikk begynt å sende så tidlig, i hvertfall det de selv sier da.

 

Jeg ser for meg at tvnorge har lyst til å sende episodene fortest mulig etter at amerika sender de, p.g.a at da ser nordmenn det på tvnorge og ikke laster de ned og gir blanke, når det går på norsk tv.

 

Jeg ser for meg at det hadde vært mulig at tvnorge hadde fått filene, slik at det kunne nærmest gått identisk.

 

Tror ikke tvnorge vil ha det gammalt for at de skal få episodene billigere, for da kunne de like greit ventet en stund til. Tror ikke det er mange tv selskaper som liker at hele verden laster ned episoder fra nettet, og når de endelig får tilgang og skal sende de selv er det mange som allerede har sett det. OLD NEWS hvorfor se noe jeg har sett for et par uker siden. Tv selskapene får mindre seere, tror ikke de er intresert i det. Trodde alle tv selskaper ville ha HØYEST mulig seertall og det får de jo ikke med "gammal dritt" ikke det at lost er dritt altså. Synes det er veldig bra serie

 

Best å ikke la dette skli helt ut, dette er bare sånn jeg ser på saken.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Er så digg å vite alt dere ikke vet :D

5076357[/snapback]

så digg å vite at eg ser alt på lovlig måte, og du laster ned piratvirkosmhet. :p

5076546[/snapback]

 

 

Jeez!

 

Kunne sikkert ventet å sett det på TV, men det er friheten ved å laste det ned. Jeg kan se det når jeg vil, hvor mange ganger jeg vil også slipper jeg reklamen.

 

Selvfølgelig er det også et pluss å være først ute.

 

 

KEWZ!

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg at det to lp-spillerne var byttet iløpet av de to episodene?

5078868[/snapback]

Ja, og det plager livet av meg. Det er mye annet som er forskjellig også, blant annet lampen i sittekroken, bøkene, hvor skitten Desmond er og starten på episode 1 er speilvendt i forhold til det andre vi ser av innsiden av "the hatch".

5082332[/snapback]

 

Er dette ren slurving av Lost skaperne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...