Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han hørte sikkert hvor smellet kom fra !?

Tror ikke det. Kan ikke se for meg å ha hørt hvor det kom fra hvis jeg var i samme situasjon.

 

Hvis noen sprenger vekk fjell i nærheten av deg( som du sikkert har opplevd, siden det er ganske vanlig) tror du det er lett å høre akkurat hvor det kommer fra?

Lenke til kommentar

Herre for en sesongpremiere! Trodde først jeg så feil serie da jeg så åpningssekvensen. :)

 

Slenger ut et par ting jeg la merke til:

 

Det bor/har bodd flere nede i "the hatch" (ethan?):

- det ligger bøker på sengen under Desmond sin, noen har nylig spillt backgammon (locke?), flere kjeledresser henger i skapet, luken var dekket til med jord/skog. Og en annen ting: I åpningscenen ser Desmond rimelig ren og pen ut, på slutten er han rimelig ustelt?

 

4 8 15 16 23 42:

- Desmond bråvåknet da maskinen begynte å pipe, taster inn tallene trykker deretter execute, tallene står på "medisinen" til desmond, summen av tallene (108) er malt på veggen nede i hulen, Faren til Shannon (Adam Rutherford), som døde i bilulykken, døde kl 8:15, Desmond sykler i 16km/t, jack vrikker ankelen ved rad 23.

 

Press the button. No button's bad:

- Tror det er dette Walt sier baklengs til Shannon. Mener han kanskje execute som Desmond trykker? Kan det være sikkerhetssystemet på øya han setter igang, og som nesten drar locke ned i hullet tidligere på kvelden?

 

Quarantine:

- Noen har skrevet dette på innsiden av luken for å stenge noe (sykdom?) ute.

 

"I was almost a doctor at one time.":

- Desmond kan ha overnaturlige evner, og ble derfor ikke lege. Han fikk muligens damen på sykehuset (jack's kone?) frisk, og kan ha gjort det samme med locke.

Endret av Undertow
Lenke til kommentar
"I was almost a doctor at one time.":

- Desmond kan ha overnaturlige evner, og ble derfor ikke lege. Han fikk muligens damen på sykehuset (jack's kone?) frisk, og kan ha gjort det samme med locke.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men det var en veldig god konspirasjonsteori :)

 

Men hvor på sykehuset ser vi Desmond? Han bør vell ha vært der for å gjøre kona til Jack frisk?

Lenke til kommentar
"I was almost a doctor at one time.":

- Desmond kan ha overnaturlige evner, og ble derfor ikke lege. Han fikk muligens damen på sykehuset (jack's kone?) frisk, og kan ha gjort det samme med locke.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men det var en veldig god konspirasjonsteori :)

 

Men hvor på sykehuset ser vi Desmond? Han bør vell ha vært der for å gjøre kona til Jack frisk?

Det er jo ikke sikkert, han var jo ikke der når Locke ble frisk. Hvis de to tilfellene har en sammenheng da :hmm:

Lenke til kommentar

Det virker som om det er dag der nede i hatchen, fordi det som ser ut til å være vinduer med persienere, vel det ser ut som om det er dag ute.

 

Ang det med pcen, er vel noe med at man må trykke inn nummerne før man trykker execute. Kanskje den der smileyen viser humøret til sikkerhetssystemet som rett og slett bare trenger mat/tilfredstillelse av ett slag, som det får i seg ved hjelp av nummerne?

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror Desmond har vært klar over at Jack har vært på denne øya, om ikke at hele hendelsen skulle skje. Desmond blir ikke sjokkert av å se Jack der nede, eller hva?

Må huske på at Jack ser ganske annerledes ut enn da han møtte Desmond for første gang. Hårløs og utmagret. Er ikke sikkert Desmond kjente ham igjen.

Lenke til kommentar

Mulig Desmond sier "Brotah" til alle men.

Bare for å argumentere mot deg white :p

Men jeg mener at Desmond kjente igjen Jack, men han blir jo ikke akkurat sjokkert av å se Jack der nede, fordi han muligens visste at Jack og resten var der oppe.

 

Så scenen nok en gang nå, og jeg mener at det er åpenbart at Desmond vet at det er Jack!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...