Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Klikka_bZerk: Ja det var det jeg tenkte på og, men det ble ikke plass der jeg ville ha den :) Men skal se litt neste gang på det igjen, før jeg begynner med det huset, så jeg er helt sikker. Men hvordan blir det hvis jeg ikke stealther da? Blir vel ikke så veldig nice da vel? Lurte litt på det skjønner du :) På onsdag skal jeg ha tentamen i engelsk, så får se hvor lenge jeg sitter, og om jeg gidder tilbake på skolen hvis jeg slutter tidlig. Men sannsynligvis blir det jobbing, og da skal jeg fikse litt mer nede ved viftehullet foran, samt se på den USB porten, også skal jeg se litt på innsiden. Skal lage hull til kabler og litt sånt i hk-plata, er ikkeno hull der :) Ossen skal jeg få det fint rundt hullene? forslag? Kan jeg bruke en gummilist elns, ell blir det bra nok uten noe, bare pusse.

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikka_bZerk: Ja det var det jeg tenkte på og, men det ble ikke plass der jeg ville ha den :) Men skal se litt neste gang på det igjen, før jeg begynner med det huset, så jeg er helt sikker. Men hvordan blir det hvis jeg ikke stealther da? Blir vel ikke så veldig nice da vel? Lurte litt på det skjønner du :) På onsdag skal jeg ha tentamen i engelsk, så får se hvor lenge jeg sitter, og om jeg gidder tilbake på skolen hvis jeg slutter tidlig. Men sannsynligvis blir det jobbing, og da skal jeg fikse litt mer nede ved viftehullet foran, samt se på den USB porten, også skal jeg se litt på innsiden. Skal lage hull til kabler og litt sånt i hk-plata, er ikkeno hull der :) Ossen skal jeg få det fint rundt hullene? forslag? Kan jeg bruke en gummilist elns, ell blir det bra nok uten noe, bare pusse.

 

Øyvind

5286908[/snapback]

Hva med å fremheve hovedkort brettet? :hmm: skal prøve selv, bare bruke noe spacere elns. Og noen hull må vel også til da.

 

Joda, blir helt greit å bare bore hullet/kutte og bare gå over med noe slipe greier til dremel ;)

Lenke til kommentar

Bundy: Ja de må stå oå hverandre ja, ellers går det ikke.

 

Klikka_bZerk: Nei, hvorfor skulle jeg det? for å få kabler bak der? hehe, det ekke dumt det da men, da får jeg ikke plass til kjøleren min :p Har Big Typhoon jeg vettu :love:

 

Oki, da trur jeg jeg gjør det i steden, veit ikke hvor jeg skal få gummilister fra, uten å bestille fra non netshop, betale i det hele tatt :)

 

Takk for svar.

 

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Bundy: Ja de må stå oå hverandre ja, ellers går det ikke.

 

Klikka_bZerk: Nei, hvorfor skulle jeg det? for å få kabler bak der? hehe, det ekke dumt det da men, da får jeg ikke plass til kjøleren min :p Har Big Typhoon jeg vettu :love:

 

Oki, da trur jeg jeg gjør det i steden, veit ikke hvor jeg skal få gummilister fra, uten å bestille fra non netshop, betale i det hele tatt :)

 

Takk for svar.

 

Mvh

Øyvind

5287203[/snapback]

Sjekk din lokale glass handler ;) Hør om de har noen avkapp. Eller netshop.no da :)

Lenke til kommentar

SnittLeif: Takk, ja det går litt tregt;p Blikke jobbing i morra likevel, skal i bakken! Torsdag skal jeg, som sagt, fikse litt på viftehullet foran, bak, og topp. Skal også fortsette på "huset" til usb porten. Jeg har en sånn en til, så jeg kan evnt. felle den inn i fronten/siden, så da har jeg fire til :) Veit ikke om det blir noe av logoen da, jeg prøvde å rezise den så den passa inni ved hdd der (der den må sitte) og da ble det så knøtt smått at jeg så nesten ikke hva jeg gjorde, men skal prøve :) Begynner å bli litt lite med plexi nå, men skal nok gå. Må også få kappet ut til den plata på andre sidedøra.

 

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Hei folkens! Det skulle egentlig komme bilder i dag, men fikk ikke tid.. Jeg ble ferdig med diamanten, skjært ut alle hull :D Den ble nydelig! Nå mangler jeg bare pussing.. Som jeg skal gjøre litt i jula tenker jeg... :) Huff, detta blir ei travel jul!

Jeg skal se å få tatt non bilder i morra kanskje (hvis jeg får lov), blir bare bav diamanten, ikkeno sånn stor update!

 

Fikk btw tingene fra microplex i helga!

 

Silverstone Støydemping til PSU

Casebadge, Kobber, "Girl" og "Cs" (den er blirr borte)

Sorte Strømer

Sound Controller

3 Forlengerkabler til Katoder

Vibrasjonsdemping til vifter, 3x120mm, 1x80mm

 

Kan ta med en liten oppsummering av det som er gjort/er igjen:

 

 

Pusse: Kommet langt, men mangler finpussen

Diamant: Skjært ut, mangler pussing

Hull: Ale viftehull unntatt bak er ferdige, mangler å sette på den bak, og tette igjen sprekker og div. :) Hull til diamant er også ferdig

Lakke: Ikke påbegynt

Sveise på Diamant: Ikke påbegynt

Front: Påbegynt, skjært ut viftehull, mangler dvd, viftesyring og Lightbus hull

Sette inn alt, kable, hw ++: Ikke påbegynt

 

(Er nok mer, men legger til hvis jeg har glemt noe..

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til bilder av diamanten :dribble:

5312333[/snapback]

Jeg skal få kabinettet med hjem i dag, mora mi skal hente det på skolen etterpå :) da bli're jobbing!! Men har fortsatt ikke kamera da, det er litt (les:mye) dumt.. Men skal se om jeg ikke får låne av en kompis, så det skal vel bli noen bilder ;)

 

Planlegger å pusse litt mer på diamanten i dag, og bruke litt mer tid på plexi'en (polere på siden elns) og tilpasse det til kabinettet. Se om jeg ikke får laget noen hull også :)

Blir ikke så mye jobbing i dag, må gjøre mer mest mulig ferdig med særoppgaven jeg driver på med, før jeg drar til besteforeldrene mine, ting tar tid!

 

Stay Tuned! :thumbup:

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...