Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det enne festhullet ;)

5191394[/snapback]

Skjønte det da :p men så litt på feste av vifta sist gang, og da så jeg for meg at det ble litt dumt, fordi jeg kan ikke flytte den særlig lenger ned eller på sia eller no, men dere får mer svar i morra :) Men kan du svare på spm mitt tror du og?eller noen andre da. :wistle:

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Det enne festhullet ;)

5191394[/snapback]

Skjønte det da :p men så litt på feste av vifta sist gang, og da så jeg for meg at det ble litt dumt, fordi jeg kan ikke flytte den særlig lenger ned eller på sia eller no, men dere får mer svar i morra :) Men kan du svare på spm mitt tror du og?eller noen andre da. :wistle:

5191421[/snapback]

*lesepånytt*

 

Joda blir bra med metalic sort jepp :thumbup: Skal selv ha sort mat lakk med klarlakk på selv da.

 

Joda, funker å sveise på en ny plate ;)

Eller så kan du gjøre sånn her

http://forums.bit-tech.net/showpost.php?p=...619&postcount=1

 

Tror jeg skal lage en samletråd for chieftecmods, vet om en god del sånne jeg :)

 

Edit:

Hø hvortid fikk jeg over 1700 innlegg? :hmm: det var jo ikke så lenge siden jeg hadde 1500 innlegg.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Det enne festhullet ;)

5191394[/snapback]

Skjønte det da :p men så litt på feste av vifta sist gang, og da så jeg for meg at det ble litt dumt, fordi jeg kan ikke flytte den særlig lenger ned eller på sia eller no, men dere får mer svar i morra :) Men kan du svare på spm mitt tror du og?eller noen andre da. :wistle:

5191421[/snapback]

*lesepånytt*

 

Joda blir bra med metalic sort jepp :thumbup: Skal selv ha sort mat lakk med klarlakk på selv da.

 

Joda, funker å sveise på en ny plate ;)

Eller så kan du gjøre sånn her

http://forums.bit-tech.net/showpost.php?p=...619&postcount=1

 

Tror jeg skal lage en samletråd for chieftecmods, vet om en god del sånne jeg :)

 

Edit:

Hø hvortid fikk jeg over 1700 innlegg? :hmm: det var jo ikke så lenge siden jeg hadde 1500 innlegg.

5191496[/snapback]

Den modden der ble jo dritbra da! Så ikke at han hadde gjort noe der engang :D men hva er det stoffet han bruker på slutten der? og det han bruker først, er det stålplast ell?

 

hehe, og jeg veit ikke hvordan du fikk 1700 av 1500 nei ;P

 

Hvis jeg får tak i sånn masse, blir det klart den måten! Men da må jeg gjøre det inni og, skal se bra ut der og vettu ;)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Den modden der ble jo dritbra da! Så ikke at han hadde gjort noe der engang :D men hva er det stoffet han bruker på slutten der? og det han bruker først, er det stålplast ell?

 

hehe, og jeg veit ikke hvordan du fikk 1700 av 1500 nei ;P

 

Hvis jeg får tak i sånn masse, blir det klart den måten! Men da må jeg gjøre det inni og, skal se bra ut der og vettu ;)

5191561[/snapback]

Skal lese litt eler poste å høre. Han som har laga den er svensk btw ;)

 

Tipper du kan bruke stålplast eller sparkel ;)

I used some more epoxy-putty to fill the remaining places and sanded it all down. I used two small pieces of alu to get it exactly 1mm thick.

____________________________________________________________

 

Once I primed it I realized it wasn't all that smooth and put on a second layer, this time bondo. The reason I didn't use bondo from the beginning is because I've never used it before and wasn't sure if it'd be strong enough. Now in hindsight it might have been better to use it all along, but learning is half the fun, right?

_____________________________________________________________

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Aa, oki ;) Har hørt om det, men aldri vært borti det.. Er det seigt å jobbe med, eller ganske hardt? Må spørre om læreren kan fikse litt epoxy ;p hvor får man tak i det? Og hva i huleste er bondo? (bongo-bongo :p )

Takk for svar på sm mitt Klikka_bZerk ;)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Aa, oki ;) Har hørt om det, men aldri vært borti det.. Er det seigt å jobbe med, eller ganske hardt? Må spørre om læreren kan fikse litt epoxy ;p hvor får man tak i det? Og hva i huleste er bondo? (bongo-bongo :p )

Takk for svar på sm mitt Klikka_bZerk ;)

5191683[/snapback]

Bondo er vel? :hmm:

Sjekk Her ;)

5191749[/snapback]

Hep, takk for svar der ;) Det går ann å bruke stålplast og epoxy og? tror jeg skal spørre læreren om han kan skaffe litt til :)

 

jeg har tenkt å jobbe mer i morra, var egentlig meninga at jeg skulle jobbe i dag også, men sjukdommen tok meg;@ Tror det ble litt for mye i helga..:S

Men i morra har jeg tenkt å se på bakre viftehull, hull til skruer til viftene og litt anna diverse. Hvis jeg kommer meg på skolen da, og ikke er for dårlig. (håper jeg klarer skolen i morra!!)

 

Har btw fått Gamer bagen min og viftene mine + IDE kabelen og floppykabelen min :D Skal få tatt bilde av alt i morra, men gidder ikke drasse med bagen på skolen tror jeg ;) (hvis jeg har sagt dette ovenfor et sted så unnskyld meg, er litt sløv nå..)

 

Stay tuned :)

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Da har jeg fått skjært ut til viftehullet bak og laget plate til det. Skal bruke nagler på den, tror det vil bli greit. Vil også bruke noe får å få en glatt og fin overflate. Forslag? Fikk tatt bilder og lagt dem inn på dataen til læreren, fikk tatt med alle nå :D Tok noen ekstra bilder i dag da... Jeg skal prøve å få tak i dem til i morra, stikke innom skolen i morra hvis jeg får tid. Ellers så får jeg kanskje en kompis til å gjøre det for meg :) Men bilder skal det bli i løpet av helga (forhåpentligvis)!

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Fikk tatt bilder og lagt dem inn på dataen til læreren, fikk tatt med alle nå :D Tok noen ekstra bilder i dag da... Jeg skal prøve å få tak i dem til i morra, stikke innom skolen i morra hvis jeg får tid. Ellers så får jeg kanskje en kompis til å gjøre det for meg :) Men bilder skal det bli i løpet av helga (forhåpentligvis)!

 

Øyvind

5200791[/snapback]

Hvordan går det ant? :hmm:

 

Du skla jo legge opp bilder med en gang du er ferdig :p

Lenke til kommentar
Fikk tatt bilder og lagt dem inn på dataen til læreren, fikk tatt med alle nå :D Tok noen ekstra bilder i dag da... Jeg skal prøve å få tak i dem til i morra, stikke innom skolen i morra hvis jeg får tid. Ellers så får jeg kanskje en kompis til å gjøre det for meg :) Men bilder skal det bli i løpet av helga (forhåpentligvis)!

 

Øyvind

5200791[/snapback]

Hvordan går det ant? :hmm:

 

Du skla jo legge opp bilder med en gang du er ferdig :p

5200829[/snapback]

ja jeg veitg det.. :blush: men så ahr det seg sånn at på den bærbare til læreren er det ikke nett;S skjønner ikke hvorfor jeg.. også er det ingen andre steder det er driver til det kameraet på skolen. SÅ belkager det folkens, det har blitt veldig lite med blider for tia, lever ikke helt opp til en worklogg den her på de siste sidene....

 

Jeg kan vel få tatt noen bilder med camen min av Gamer Bagen min da, selv om de ikke blir helt toppers ;) Interesse?

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Fikk tatt bilder og lagt dem inn på dataen til læreren, fikk tatt med alle nå :D Tok noen ekstra bilder i dag da... Jeg skal prøve å få tak i dem til i morra, stikke innom skolen i morra hvis jeg får tid. Ellers så får jeg kanskje en kompis til å gjøre det for meg :) Men bilder skal det bli i løpet av helga (forhåpentligvis)!

 

Øyvind

5200791[/snapback]

Hvordan går det ant? :hmm:

 

Du skla jo legge opp bilder med en gang du er ferdig :p

5200829[/snapback]

ja jeg veitg det.. :blush: men så ahr det seg sånn at på den bærbare til læreren er det ikke nett;S skjønner ikke hvorfor jeg.. også er det ingen andre steder det er driver til det kameraet på skolen. SÅ belkager det folkens, det har blitt veldig lite med blider for tia, lever ikke helt opp til en worklogg den her på de siste sidene....

 

Jeg kan vel få tatt noen bilder med camen min av Gamer Bagen min da, selv om de ikke blir helt toppers ;) Interesse?

5200845[/snapback]

Ta bilde med noe annet en webcam da ;)

 

Du kan jo kjøpe deg en minekort leser eller laste ned driverne til kameraet da?

Lenke til kommentar
Fikk tatt bilder og lagt dem inn på dataen til læreren, fikk tatt med alle nå :D Tok noen ekstra bilder i dag da... Jeg skal prøve å få tak i dem til i morra, stikke innom skolen i morra hvis jeg får tid. Ellers så får jeg kanskje en kompis til å gjøre det for meg :) Men bilder skal det bli i løpet av helga (forhåpentligvis)!

 

Øyvind

5200791[/snapback]

Hvordan går det ant? :hmm:

 

Du skla jo legge opp bilder med en gang du er ferdig :p

5200829[/snapback]

ja jeg veitg det.. :blush: men så ahr det seg sånn at på den bærbare til læreren er det ikke nett;S skjønner ikke hvorfor jeg.. også er det ingen andre steder det er driver til det kameraet på skolen. SÅ belkager det folkens, det har blitt veldig lite med blider for tia, lever ikke helt opp til en worklogg den her på de siste sidene....

 

Jeg kan vel få tatt noen bilder med camen min av Gamer Bagen min da, selv om de ikke blir helt toppers ;) Interesse?

5200845[/snapback]

Ta bilde med noe annet en webcam da ;)

 

Du kan jo kjøpe deg en minekort leser eller laste ned driverne til kameraet da?

5200933[/snapback]

 

Du har ikke fått med deg at jeg/vi ikke har noe anna enn webcam du? :dontgetit: hehe neira, men hakke no anna enn det jeg bruker på skolen, og det er han læreren min sitt:S Jeg hakke tid til å sitte å installere drivere i timene, da får jeg mindre tid til prosjektet! Men fikk en god nyhet i dag ;D Vi får tid etter jul også!! Så da er det ikke max hastverk heller! Men jeg gjør jo alt for å bli ferdig fortest mulig da. Var j opå skolen i dag mens jeg egentlig er sjuk... :) Alt for dere/meg! :w00t:

 

 

Stay Tuned (non få bilder kommer kanskje etterpå? eller?)

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Du har ikke fått med deg at jeg/vi ikke har noe anna enn webcam du?  :dontgetit:  hehe neira, men hakke no anna enn det jeg bruker på skolen, og det er han læreren min sitt:S Jeg hakke tid til å sitte å installere drivere i timene, da får jeg mindre tid til prosjektet! Men fikk en god nyhet i dag ;D Vi får tid etter jul også!! Så da er det ikke max hastverk heller! Men jeg gjør jo alt for å bli ferdig fortest mulig da. Var j opå skolen i dag mens jeg egentlig er sjuk... :) Alt for dere/meg! :w00t:

 

 

Stay Tuned (non få bilder kommer kanskje etterpå? eller?)

 

Øyvind

5200972[/snapback]

Du får ønske deg minnekort leser til jul da ;) Eller kamera da? :hmm:

 

Bra du får gjort noe etter jul da :thumbup:

 

Joda peis på med bilder ;)

Lenke til kommentar

hallo

 

ja, det er det jeg lurer på hvor man får tak i bondo og hva det egentlig er..

 

 

men ang maling så tror jeg personlig at det blir finest med "flygel" svart lakk..

 

av erfaring så liker jeg ikke metallic så veldig godt, man må ha sånn med metallflak blandet inn i malingen da (ekstra) og da må man ha sprøytepistol osv..

 

men dette ser bra ut... får håpe du får fikset litt bilder snart så vi får se litt resultater ;)

 

:p

 

Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...