Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal nok få en jeg kjenner på et bilverksted til å punktsveise den fast, tror det blir bedre enn å feste den med skruer o.l. Plexi'n skal jeg feste med Umbraco-skruer :love:

5342084[/snapback]

 

oki ja det hadde nok blitt det peneste tror jeg ja.

 

ang. umbrako skruer, da vil jeg foreslå 3mm max 4 mm skruer, tror større vil bli stygt.

hva mener du ?

Lenke til kommentar

Klikka_bZerk: Takk, syns den selv ble bra=) Skal pusse _endel_ mer ja, bruker p60 og p80 til grovpussing, skal gå over med p600 tenker jeg, skal også bruke litt bondo elns til å putte i litt sprekker og tette igjen litt greier.

 

Dremel-settet er digg :D Men jeg har ødelagt en pussegreie og alle de tre man bruker til å feste kutteskiver og sånt! Baah!

 

Øyvind

Lenke til kommentar
syns det her ble veldig kult. ville bare si at du kan gjøre det samme med diamanten din som petter har gjort med p'en sin :p hadde jo blitt kulere eller? :)

5361908[/snapback]

Takk:)

Hmm, hva mener du nå?

 

Øyvind

5363447[/snapback]

Petter sin mod

der ser du ka jeg mener :p tenkte du kunne gjøre det samme med din diamant som petter har gjort med sin p:P (den som han har som profilbilde)

Lenke til kommentar
å ha uv plexi innenfor diamanten? og ha den utapå kabinettet et sted mener du? (Sårri hvis jeg ikke skjønner nå har vært på fest:s)

5365040[/snapback]

jah, mente det sånn på en eller annen måte :) hehe,ikke prøv å jobbe med prosjekke når du er fullesyk da :p

Lenke til kommentar

Tss;p Skal ikke gjøre deT;p Da går det i særoppgave da;D haha!

Men blir nok ikkenoe av det, jeg har jo kutta bort den delen der den skal være alt, så gidder ikke stresse med å "sy" på den igjen. Men takk for forslag :)

 

Har ikke fått gjort no mer som jeg sa jeg skulle, har ikke orka/hatt tid. Kanskje ne ussing i morra hvis jeg orker stå ute å drive på. Tviler... :)

 

God jul og godt nytt år alle sammen!! :fun: Null-6 vet dere.. :D

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...