Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Kamera: Bytt Batteripakke (de hadde ikke fler batteriakker, så blider kommer i morra :thumbup:

 

 

Øyvind

5231688[/snapback]

:lol: Du å det der kameraet og bildene dine :tease:

 

Synd at festet til skivene knak da :no:

5232013[/snapback]

Haha, ja begynner å bli litt eli at jeg ikke har eget, eller at det er der når jeg trenger det :!: :p Men jeg kan ønske meg et kamara av forumet til jul :p hihi (les:JEG ØNSKER MEG DIGITAL KAMERA AV DERE TIL JUL!) ; p

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikka_bZerk: Haha du er morsom du :p

Nei da skal jeg nok forhåpentligvis få fiksa viftehullet bak, så jeg bare mangler å sette det fast og gjevne det ut med bondo(?) eller noe glassfiber-greier (går dette?), og fikse skruehull på de andre viftehullene. Skal nok Kanskje gravere litt mer hvis jeg får tid :dremel: (tar tid å ta bilder/legge de inn/kopiere til usb pinnen min)

Det er vel det som skal gjøres :p Kanskje det blir noe mer pussing, jeg vet ikke, får se an tiden :thumbup:

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Eiliv: Hehe takker ;) Hehe ja jeg er ganske konsa, og bruker den tia jeg får, selv om det går utover andre timer :p

 

Kongen_w: Takker! Japp, skal gjøre det, det ble ikken fint med den der.. :)

 

Klikka_bZerk: takk takk! Hehe bare fordi jeg fikk litt lyst :p Veit egentlig ikke hvorfor men :hmm:

 

ja det ble litt feil, hadde aldri gjort det før, og jeg hadde ikke maler eller noe å måle med, så målte op 120mm med linjalen jeg vettu .. huff :p

 

Håper den blir bra selv :thumbup:

 

 

Takker for svar!

 

Øyvind

Lenke til kommentar
takk takk! Hehe bare fordi jeg fikk litt lyst :p Veit egentlig ikke hvorfor men :hmm:

 

ja det ble litt feil, hadde aldri gjort det før, og jeg hadde ikke maler eller noe å måle med, så målte op 120mm med linjalen jeg vettu .. huff :p

5237064[/snapback]

Du skulle jo bare brukt den malen som jeg brukte ;)

 

Men, men sånt kommer vel etter hvert da. du trenger bare mer erfaring ;)

 

Men får du lov til å kutte med dremel uten oppsyn? Det gjør ikke jeg :hrm: Får ikke engang bruke båndsaga på skolen. Men har jo helt samme hjemme da :p

 

Eneste som jeg har fått brukte er bare søyleboren :cry:

 

Edit:

På prosjek ku-skjit så brukte jeg hullbor, jweg skulle ah brukt en trekloss under for å stabilisere senterborret. selve hullet utvidet se og da utvidet hele skjiten jeg :ermm:

 

Så da jag jeg opp og brukte dremel, funka fett det da :w00t:

 

Kan sende deg bildene på msn.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Klikka_bZerk: Hehe jeg hadde ikke malen da da vettu :p Var helt på førsten at jeg skjærte ut hullene (noe jeg ikke skulle gjort før jeg fikk viftene, men det ordner seg sikkert)

 

Hehe jeg bruker alt jeg vil uten oppsyn jeg, uten båndsaga da.. Eller gjæresaga. Ellers alt jeg vil, har også en sånn bormaskin som står på bordet(er det det som er søylebor?)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Klikka_bZerk: Hehe jeg hadde ikke malen da da vettu :p Var helt på førsten at jeg skjærte ut hullene (noe jeg ikke skulle gjort før jeg fikk viftene, men det ordner seg sikkert)

 

Hehe jeg bruker alt jeg vil uten oppsyn jeg, uten båndsaga da.. Eller gjæresaga. Ellers alt jeg vil, har også en sånn bormaskin som står på bordet(er det det som er søylebor?)

 

Øyvind

5237285[/snapback]

Heldige satan :mad:

 

Bare synd ikke de er like snile på min skole, de mener det er ikke lov (regler osv...)

 

Men de skal tvinges til å se på når jeg skal mode i prosjekt uka :w00t:

Lenke til kommentar

På det nest siste bildet så ser det ikke ut som sota plexi, men det gjør det på den nederste da.

 

Hva betalte du for plexien? Hvor stor var den?

 

Foresten så kan du bruke grillen som en mal :)

 

Den vifte i bunn hvilken vei blåser den? hadde du en tegning av luftstrømen i kabinettet en plass i logen?

 

OT:

Skal diskutere litt med lærer'n :w00t:

Lenke til kommentar

Zevs_ : hehe :p

 

StIFfmasT: Det skal forbedre luftstrømmen, og seff kjøle ned kabinettet! Blir jo litt varmt ved NB og PCI kortene, spess Grafikkortet ;)

 

Klikka_bZerk: Nei det gjør ikke det, ble litt mørkt.

 

Plexi er kjøpt på Netshoposlo.no ;) betalte vel 115,- for den vel, er 480x480mm

 

Jeg brukte grillen som mal på det viftehullet i bunnen til skruehullene.

 

Den vifta i bunnen blåser inn, toppen ut(ell inn? hva er best?), foran inn, bak ut, psu ut.

Kan sikkert legge ut et bilde av airflowen ;)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...