Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

chase: hehe, joa må nesten gjøre det. Eneste grunnent til at jeg ikke gidder drive med noe med pcn min, er at jeg må slå den av, og da forsvinner alt det gode en pc kan gi :p (Musikk, msn, nettet o.l.)

 

"Er man avhengig er man avhengig :whistle: "

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe :p Ja, endel bedre ja=)

 

Hvilke skiver bruker du da?

 

bruker Disse/Disse (Husker ikke;S Trur det var de første)

5553077[/snapback]

 

Jeg bruker nr.2, kjøpte en 20 pkn på tilbud hos clas for 140,- engang, ingen har knukket mens jeg har skjært, bare hvis jeg har lagt dremelen fort ned og belaster skiven fra siden mye. Supre skiver ;)

 

Petter

Lenke til kommentar
hehe :p Ja, endel bedre ja=)

 

Hvilke skiver bruker du da?

 

bruker Disse/Disse (Husker ikke;S Trur det var de første)

5553077[/snapback]

 

Jeg bruker nr.2, kjøpte en 20 pkn på tilbud hos clas for 140,- engang, ingen har knukket mens jeg har skjært, bare hvis jeg har lagt dremelen fort ned og belaster skiven fra siden mye. Supre skiver ;)

 

Petter

5554765[/snapback]

Japp, fant ut jeg brukte de jeg og. Bra skiver, aldri knekker, krumper bare=)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Hmm, jeg har veldig lyst å bytte viftene mine på PSUen, må man lodde da? Har viftestyring på den, sett på en annen PSU, var flere kabler som gikk fra vifta enn bare 2/3.. Har ikke sett på den enda, men er sikkert som i den andre (Cheiftech, bruker Bzerk nå)

 

Trenger svar på dette, for da tar jeg det i sammenheng med sleeving=)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Link til guide ell? Jeg hakke loddebolt, så blir vanskelig da :p Bestemt meg nå, skal slå av pcn, ta ut PSU og operere litt eten i kveld ell i morra :p Faktisk slå av! Akkurat når alle er på og det skjer mest;P heha;p

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

20 kabler var litt overdrevet da, 2 skulle det være.

 

Men det vil fungere og tvine kablene også, tja du finner sikkert en guide på google. ;)

Men hva trenger du en guide til når det bare er å klippe av ledningene, lodde sette på sukkerbit eller tvine ;)

 

Men da ville jeg satset på en sukkerbit :yes: siden du ikke ha tilgang til loddebolten.

Lenke til kommentar

Hmm, sånn jeg så på andre PSUen, så var det mange kabler lodda på Vifta, så er vanskelig å sette på en sukkerbit der uten å måtte lodde no :p Hadde egentlig tenkt meg å se på det i kveld, men så ble jeg litt opptatt (snøbasing på klubben, sending av sanger til mange o.l. : ) )

 

Men kanskje sikkert i morra bli're jobbing! Og kanskje bilder hvis bruttern har med Bluetooth kabelen sin..! Skal også se etter om vi har en varmluftspistol! Bedre enn lighter;P

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Ser nice ut dette her, gleder meg masse til du begynner på det, jeg skal jo lage noe lignende, jeg mangler bare en ting til den...

 

Petter

5586216[/snapback]

Takker ;) Gleder meg masse jeg og, men vet ikke når det blir... Japp, jeg tror jeg lånte litt ideer fra deg ja, men går greit det? ; p

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Ser nice ut dette her, gleder meg masse til du begynner på det, jeg skal jo lage noe lignende, jeg mangler bare en ting til den...

 

Petter

5586216[/snapback]

Takker ;) Gleder meg masse jeg og, men vet ikke når det blir... Japp, jeg tror jeg lånte litt ideer fra deg ja, men går greit det? ; p

 

Øyvind

5586222[/snapback]

 

Jaja, så lenge det ikke blir masseprodusering :p heheheh

 

Petter

Lenke til kommentar
Ingen fler som syns noe om dem? :cry:

5599793[/snapback]

Å joda, syns den der så topp ut jeg da ;)

 

5 eller 8mm sotet plesi du skal bruke til å legge utenpå stålet du har å front?

De bilekstra bryterne er najs da ;)

5600424[/snapback]

Takker :)

 

Veit ikke, skal vel ikke legge utapå noe som helst utenpå stålet, er på andre moden min det :p men skal ha en bit utenpå Dvd-romen ja=)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...