Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Bestemt meg for å lage LAN-Tower av dette kabinettet, og bruke det under LAN hjemme. Skal lage noen skisser på det, og se hva jeg har av materiale og utstyr, vifter og lys osv er det ingen problem med, har det i massevis!

 

Dere burde vente litt mer fra denne kanten utover, skal prøve å få det ferdig i ferien, det er mitt mål! Det er egentlig ikke så mye som gjenstår, det er bare å få gjort det, kjøpt inn det som mangler og gidde å sette av en time eller to om kvelden.

 

Skal oppdatere bildene når jeg har tid og, dvs når dama er på jobb ;) Snakkes!

 

Mvh

Øyvind

Lenke til kommentar

Kabinettet ble strippet i går, og sett på i dag. Jeg har bestemt meg (ombestemt meg, igjen..) for å ikke gå for LAN-Toweret. Switchene skal moddes inn i en kasettspiller i steden :)

 

Det jeg nå lurer på er hva pokker jeg skal ha inni BD :hmm: .. Tenker på en pure show-case, lage et lite rom inni hvor jeg stasjer opp litt, er ikke sikker.. Forslag? Kunne det blitt litt brainstorming rundt dette temaet? :)

 

Øyvind

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Sørgelige tider for dette kabinettet. Det eneste som er igjen er bakplata til hovedkortet. Jeg tok et valg og kastet hele driten med stålplater og alt. Det sto nå bare på rommet og under trappa og tok plass! Får se hva jeg gjør videre nå, tok vare på bakplata hvis jeg evnt. skulle lage et scratch kabinett engang. Kommer til å opprette en ny logg til dette.

 

Har litt lyst til å premodde et kabinett til, men har også veldig lyst til å lage et fra scratch :) Skal nå ha meg nytt her og nytt hos fattern, så kan få gjort begge deler!

 

Øyvind

 

EDIT: Jeg tok også selvfølgelig vare på diamanten! Den hadde jeg ikke hjerte til å kaste.. :p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...