Gå til innhold

Kaizers Orchestra. Hva syns du?


Marius_EV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overhørte tilfeldigvis(uheldigvis?) låta "Maestro" på TV og må si det låter like ille som før. Noveltyfaktoren i musikken er fortsatt tilstede men vokalen grenser opp mot det grusomme. En passende oppsummering av låta Maestro vil nok være : Litt morsom men mest irriterende.

Man bør vel ikke bedømme om en sang er bra eller dårlig etter første gjennomhøring?

 

 

Har bare hørt sangen.

 

Da bør du jo høre resten av albumet(ene) også. :)

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det forbud å snakke om nedlastning? Det er ikke ulovlig å laste ned noe som helst, men mindre innholdet man laster ned bryter med norsk lov.

Å dele filer med andre derimot, det er ulovlig.

Joda, det er lov å laste ned, men ikke lov å høre på det. Hvorfor skal man laste ned sanger uten å høre på det? Dessuten passer ikke det inn i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kaizer er konger.. Neida tuller, de er artister..

Men de er uansett best.!

 

De skiller seg ut og det posetift..

Ikkje for hard og ikkje for sløft. Passe..

 

Desuten digger jeg det "gi litt faen" image de har.. :)

 

Og ingen kan påstå de er uvarierte. Ikkje vist man har hørt alle albuma. Kaizers er det beste norge har kommet med noen gang på denne fronten.

Lenke til kommentar
Etter en maiden fyldt sommer har det nå blitt veldig mye kaizers.

 

Jeg må si at dette er et utrolig bra band. De lager musikk som er annereldes fra mye annet.

Den kanskje beste kvaliteten deres er live. Det beste norske live bandet?

Jeg har noen opptak der de spiller live nede i europa en plass. Der synger publikum med på tekster som mange folk i norge til og med har problemer med å forstå. Dette sier jo litt.

 

 

Har nå begynt å høre på deres nye album "Maestro". Etter de første gjennomgangene var jeg litt usikker på om jeg likte det jeg hørte, det var liksom litt annerledes fra de to forrige albumene.

Men nå etter å ha hørt igjennom en god del ganger må jeg si at de har klart det igjen. Utrolig bra. :thumbup:

 

 

Så hva syns dere?

 

Vær så snill spar oss for kommentarer som: kaizers er fjortizz musikk, stavangerdialekten er stygg, og stavanger er en stygg by osv.

Det har ikke jeg mye til overs for.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Det finns ei trapp som går ner til ein kjeller

Den e så trang at du må gå sielengs

Og på veggen henge fullt med bilder

av folk som har gått ner, men som ingen ser igjen

For Marcello sin kjeller e ingen vanlig kjeller

Det har vært 100 mann der nere på ein gong

Det står et bord midt på golvet, midt på bordet

en revolver og på den står det made in Hong Kong

Halleluja - Halleluja - Halleluuuuuuujaaaa

 

1 ord folkens, 1 ord - MAGISK.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg føler for å gjenopplive denne tråden litt.

 

Kaizers er noe av det mest fantastiske jeg har oppdaget! De har gitt/gir meg så mye glede at det er helt fantastisk. Livet mitt hadde vært mye tommere uten dem. ^^

 

Det jeg liker nesten aller best, etter den fantastiske musikken selvsagt, er at de er så greie med oss fansen! Både med 250%-tour nå forrige høst, og selvfølgelig med "Våre Demoner" nå! (Som forresten er en glimrede plate. Jeg skal ikke si at "Maskineri" skuffet meg, men der den platen tok litt tid å vende seg til, har VD bare gått rett inn og sikret seg en plass i hjerte mitt!)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har spilt Viva La Vega-dvden min så mye at den snart er helt ødelagt. Coveret har fått seg en knekk(må alltid ha den med på ferier ol.) og den er litt ødelagt inne i den plastringer innerst på dvden, om dere skjønner.

 

Den live-dvden var noen av de første slike dvder jeg kjøpte, og den har gjort at nesten alle de andre konsertdvdene mine suger i forhold. De som har laget den har så sinnsykt klart å få med seg så mye av den nydelige følelsen det er å se Kaizers live. At den i tillegg er så bra filmet og lyden er så bra, gjør at den er helt fantastisk!

 

(Ekstramaterialet er jo også knall! Elsker hele greien. :love: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...