Gå til innhold

Røyker du, eller?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Røyking er noe av det desidert verste jeg vet. Ikke bare er det idiotisk å sakte, men sikkert drepe seg selv, men det er og forbannet teit å plage resten av befolkningen med smogen sin. Dessuten er jenter som røyker EKSTREMT udelikat.

Hurra for Røykeloven. :thumbup:

jeg kunne ikke vært mer enig med deg!

så, nei jeg røyker ikke!

Skrevet

Jeg er den personen som setter meg ned stille på benken ved siden av de snille antimennskene, drar frem en marlboro light, fyrer opp og gir fra meg et lite stønn av hvor DEILIG det er å leve.

Skrevet

jeg røyker , jeg er tøff :p neida eg vet at det bare er tull og røyke men eg er lat og gidder ikke gjøre no med det , jeg liker og kaste penger ut viduet og ;)

btw vi trenger en vote ,,

Skrevet

Røyka før, men inngikk et veddemål med en kompis om å se hvem klarte seg lengst uten. Han sprakk etter 1 uke, jeg klarer meg fint enda, 6 år etter :p

Røyking er faktisk ofte "inngangsporten" til nye bekjentskaper, merket det selv den tiden jeg røyket.

Jeg slutta å røyke, og har endt opp her :p

Skrevet
Røyking er noe av det desidert verste jeg vet. Ikke bare er det idiotisk å sakte, men sikkert drepe seg selv, men det er og forbannet teit å plage resten av befolkningen med smogen sin. Dessuten er jenter som røyker EKSTREMT udelikat.

Hurra for Røykeloven.  :thumbup:

Kan bare si "amen" etter den uttalelsen Lars. :thumbup:

Veit, kunne ikke sagt det bedre selv! Hater alle sider ved røyking. Kan ikke holde ut røyklukta. Bare det å putte en giftpinne i munnen får meg til å lure på om folk er helt dumme. Alle vet at røyking er svært helseskadlig :dontgetit: Dere som er helt imot meg får bare kalle meg dum, men dette er hva jeg mener om røyking.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...