Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Torres var langt i fra elendig. Han var bedre enn Villa og jeg regner med han ble byttet for å bli spart, selv om jeg egentlig synes han kunne spilt hele kampen.

Tja, synst Torres gjorde en rimlig dårlig figur i forhold til hva han pleier å levere.

 

Tror desverre Silva er litt for pjuskete for PL

 

Se på Ronaldo sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Tror desverre Silva er litt for pjuskete for PL

 

Se på Ronaldo sier jeg bare.

 

ronhq.jpg

 

 

Ronaldo er da absolutt ikke pjuskete. Greit, han er ingen Jan Koller, men det er mye muskler i forhold til kroppsbygningen.

 

Tror foresten Villa hadde klart seg fint i PL.

Lenke til kommentar

ronhq.jpg

 

 

Ronaldo er da absolutt ikke pjuskete. Greit, han er ingen Jan Koller, men det er mye muskler i forhold til kroppsbygningen.

 

Tror foresten Villa hadde klart seg fint i PL.

Hehe, det var jo det som var poenget. Han var pjuskete når han først kom til PL, mens nå er han blitt råsterk.

 

Tror ikke det hadde tatt lang tid før Silva hadde tilpasset seg i England.

Lenke til kommentar

Virker som det bli en "FM-sommer" i Liverpool, der Benitez selger unna mest mulig for å få handlet inn det han ønsker.

Alonso, Crouch, Finnan, Bønna, Riise, Voronin og Kewell er alle spillere som har, eller kan forlate snart. Kewell fikk vi selvsagt ingenting for, men lønnen han cashet inn var nok like mye som en liten Fernando Torres.

 

Tror vi møter noen spennende uker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Angående den diskusjonen rundt pinglete fotballspillere, så mener jeg det blir helt feil å trekke Ronaldo inn som eksempel. Han har en overlegen fysikk. Beina hans tåler alt, han har spenst som en høydehopper, fart som en receiver og kroppsstyrke som en fitnessutøver.

Lenke til kommentar
Både Silva og Villa kommer til å greie seg fint sammen med Torres i PL neste sesong. :)

hah, må si du har store forventninger. :)

Hehe. Mest spøk med en stor dose drømmetenkning blandet inn :)

 

Owen er ett godt eksempel på at man ikke trenger å være enorm for å "passe inn" i PL. Walcott også.

Lenke til kommentar
Tja, synst Torres gjorde en rimlig dårlig figur i forhold til hva han pleier å levere.

Til tross for at han hadde konstant 2-3 mann på seg gjennom hele kampen, klarte han ved flere anledninger å komme seg fri, og til innlegg/skudd. At han ble byttet ut er uforståelig. Regner med det er noe puss mellom han og Aragones.

 

Edit, ouch dobbelpost.

 

Jeg trodde det var slik om at hvis man har sisteposten, og deretter "svarer" på ett innlegg blir det lagt automatisk inn i den siste posten din? Eller er jeg heelt på jordet nå?

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Jeg var inne på billettluka.no kl 0850, men det var selvsagt for tidlig. Trykket refresh helt til kl var 09:01, da havnet jeg i kø og der står jeg fortsatt... Men en kamerat av meg som logget seg på kl 09:05 har kommet foran meg i kø og bestilt billetter nå! Så jeg har jo fått billetter nå, og burde være glad for det, men hvordan dette systemet fungerer er en vits!

 

Jeg havnet forresten på Postbanken-tribuna, tror jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...