Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- David Silva ønsket av LFC

 

Jeg får orgasme av tanken på at han kan være på vei til Anfield. Her snakker vi den type ving vi trenger, og han er ung (22 år). Spiller begge flanker og er mye bedre enn Pennant både i gjennomsnittsspill og toppnivå. En av mine favorittspillere for tiden.

 

- Ja takk!

 

Angående biletter:

 

Jeg får ikke dratt på kampen, siden jeg er på ferie på den tiden :( Det er så utrolig synd, men slik er nå livet...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

FÅr bare "Det har oppstått en systemfeil. Vennligst vent noen minutter og forsøk igjen. Ditt kort har IKKE blitt belastet." når jeg trykker på fullfør betaling.. :(

 

Edit: Har valgt 5 billetter jeg vil kjøpe, de blir ikke tatt de regner jeg med hvis jeg lar betalingssida stå i 10 minutter eller noe før jeg prøver igjen? Ville jo vært idiotisk, men greit å være sikker.. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
- David Silva ønsket av LFC

 

Jeg får orgasme av tanken på at han kan være på vei til Anfield. Her snakker vi den type ving vi trenger, og han er ung (22 år). Spiller begge flanker og er mye bedre enn Pennant både i gjennomsnittsspill og toppnivå. En av mine favorittspillere for tiden.

 

- Ja takk!

 

Angående biletter:

 

Jeg får ikke dratt på kampen, siden jeg er på ferie på den tiden :( Det er så utrolig synd, men slik er nå livet...

fixed :p

 

Men ja, Silva i Liverpool drakt ville vert ett flott syn, men jeg tror ikke han er interessert i å flytte på seg ennå. På en annen side så trenger jo Valencia penger så vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...