Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den.

Riktig, tror vi heller burde se nermere på navnebroren hans :dribble:

 

Edit: Men personlig ville jeg helst sett att begge blir i Valencia.

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den.

 

Real Madrid har jo nesten ikke penger. De har mange hundre millioner, hvis ikke milliarder, i gjeld. Men de er jo kongens lag, så det gjør ikke noe. ;) Barca supportere er temmelig sure pga dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Alle klubber har gjeld. Vi har gjeld, United har gjeld, Chelsea har gjeld osv. Real Madrid har tydeligvis ingen begrensninger på kredittkortet.

Lenke til kommentar
Nettopp! Men håper vennskapet til Torres gjør at han kanskje tenker seg om en ekstra gang før han velger lag. Men skal det stå på rent penge å lønn så er det bare Man Utd å Real Madrid som har nok penger til å by over en å alle.

*Host* CSKA London da?

 

Madrid har så og si statstøtte da. Det er forbanna kjipt, men kongen eier dem og det betyr at de har en del penger å ta av. Vi skulle hatt noe sånt, eller oljesjeikene som ville ha oss. Det hadde vært noe i forhold til våre nåværende eiere...

Lenke til kommentar
Alle klubber har gjeld. Vi har gjeld, United har gjeld, Chelsea har gjeld osv. Real Madrid har tydeligvis ingen begrensninger på kredittkortet.

 

Ja, klart det. Nesten alle klubber har gjeld. ;)

 

Det jeg ville frem til, var at vi ikke er lutfatttige i forhold til RM. Selv om RM nok har større muligher enn oss til å oppdrive større pengebeløp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den.

Riktig, tror vi heller burde se nermere på navnebroren hans :dribble:

 

Edit: Men personlig ville jeg helst sett att begge blir i Valencia.

Silva blir ikke billigere enn Villa, uansett ikke mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...