Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

OM det er uavgjort etter 90 minutter, går de rett på straffekonkurranse.

WHAT?! Ingen nervepirrende ekstraomganger?.. :cry:

Det er spennende med ekstraomganger, men det eneste jeg egentlig håper på da (med mindre mitt eget lag spiller), er at ingen lag scorer (eller ihvertfall like mange mål) slik at jeg får se straffekonkurransen! :D

Nå diskuteres Villa også i United- og Chelsea-tråden, og med de midlene Chelsea har, er jeg redd de stiller sterkt i konkurransen om Villa. Dersom United skulle kvitte seg med Ronaldo, vil jeg tro at de også har en fair sjanse. Man kan jo håpe at penger ikke er avgjørende hvor han havner, men det vil være naivt å tro noe annet enn at Valencia kun selger til de som tilbyr mest penger.

Jeg tror helt ærlig Villa kan velge Liverpool framfor både Chelsea og United, dessverre. Dette pga de spanske spillerne i klubben, og Benitez, såklart. Sånn sett tror jeg liverpool stiller sterkest, men håper han heller velger United hvis et klubbskifte skulle bli aktuelt.

Godt mulig Villa selv helst vil til Liverpool, men Valencia trenger penger. Da er det vel naturlig at de bare godtar bud fra klubbene som tilbyr mest, og ikke legger så mye vekt på Villas ønsker. Om klubbene tilbyr like mye, derimot, skal en ikke se bort ifra at han velger LFC, til tross for dårlige resultater i hjemlig liga, på grunn av Benitez, Torres og det til dels spanskinspirerte laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jo faktisk ingen som veit hvor mye penger Liverpool har å rutte med heller da. Rafa driver jo å byr på spillere rundt om kring som bare det, så kan ikke være så dårlig stelt. Men hvis vi kjøper Barry for mellom £15-20M spørs det vel om vi greier å stille opp mot kravene til Valencia i forhold til Villa, men poenget er at det er ingen som veit noe om budsjettet til Liverpool. For alt vi veit kan det være Rafa har fått et gigantisk budsjett fordi eierne vil blidgjøre fansen, selv om det er lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Nå diskuteres Villa også i United- og Chelsea-tråden, og med de midlene Chelsea har, er jeg redd de stiller sterkt i konkurransen om Villa. Dersom United skulle kvitte seg med Ronaldo, vil jeg tro at de også har en fair sjanse. Man kan jo håpe at penger ikke er avgjørende hvor han havner, men det vil være naivt å tro noe annet enn at Valencia kun selger til de som tilbyr mest penger.

Jeg tror helt ærlig Villa kan velge Liverpool framfor både Chelsea og United, dessverre. Dette pga de spanske spillerne i klubben, og Benitez, såklart. Sånn sett tror jeg liverpool stiller sterkest, men håper han heller velger United hvis et klubbskifte skulle bli aktuelt.

Er mange spisser jeg heller ville hatt. Liverpool har mer bruk for han enn vi har med tanke på spillestil.

Lenke til kommentar
Nå er det jo faktisk ingen som veit hvor mye penger Liverpool har å rutte med heller da. Rafa driver jo å byr på spillere rundt om kring som bare det, så kan ikke være så dårlig stelt. Men hvis vi kjøper Barry for mellom £15-20M spørs det vel om vi greier å stille opp mot kravene til Valencia i forhold til Villa, men poenget er at det er ingen som veit noe om budsjettet til Liverpool. For alt vi veit kan det være Rafa har fått et gigantisk budsjett fordi eierne vil blidgjøre fansen, selv om det er lite sannsynlig.

Om Benitez har fått det, ville jeg tro eierne var relativt lystne på å få det offentlig kjent. :)

Lenke til kommentar

HVIS Villa skulle komme, hva slags formasjon burde vi bruke? Utrolig synd å legge bort den vi har nå, men vi kan ikke benke verken Villa eller Torres da. Kanskje en slags 4-3-3 hadde vært noe?

 

Reina

 

Arbeloa/Degen - Carra/Agger/Skrtel - Dossena/Aurelio

 

Gerrard - Mascherano - Barry

 

Villa - Torres - Babel

 

Synes det lukter krutt av det laget der, men vil det funke? Går jo ann med en slags 4-2-2-2 også kanskje, med Gerrard og Babel mellom Villa/Torres og Masche/Barry, eller bare Gerrard i en fri rolle mellom Masche/Barry og de fremste. Det som blir problemet OM Villa skulle komme er kantene altså, vanskelig kabal. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvorfor prater vi så mye om Villa egentlig?

 

Det har vell ikke vært noe serlig saklige rykter om at han skal til oss? Dessuten, så har vi vell ikke transferbudsjett til det eller.

 

Og en annen ting, er vell at Rafa har sagt at han ikke vil handle fra sin gamle klubb. Men hvem vet.

 

Jeg orker ikke å håpe på noe før jeg ser Villa på anfield i liverpool drakt. Men jeg tviler på at det skjer dessverre.

Lenke til kommentar
Uansett. Jeg ser på kjøp av Villa som urealistisk.

 

Liverpool har nok ikke økonomien i god nok stand til å få iland dette kjøpet

Jeg bare lurer på no :p

 

Hvordan kan du være 50/50 supporter ?

 

Du kan heie på et lag i norge og et i utlandet.. Ikke to fra samme land :p

Lenke til kommentar
Uansett. Jeg ser på kjøp av Villa som urealistisk.

 

Liverpool har nok ikke økonomien i god nok stand til å få iland dette kjøpet

Jeg bare lurer på no :p

 

Hvordan kan du være 50/50 supporter ?

 

Du kan heie på et lag i norge og et i utlandet.. Ikke to fra samme land :p

Heier ikke halve Norge halveis på Stabæk nå? :p Er mange som har en klubb i tippeligaen og en et par divisjoner lenger nede ;) Men skjønner spørsmålet.. Skulle bare komme med mine tanker om det :ph34r:

Lenke til kommentar
Heier ikke halve Norge halveis på Stabæk nå? :p Er mange som har en klubb i tippeligaen og en et par divisjoner lenger nede ;) Men skjønner spørsmålet.. Skulle bare komme med mine tanker om det :ph34r:

Skjønenr at folk gjør det, men ikke 2 lag som er tippet til gull. :p

Men la oss holde oss til Liverpool.

Lenke til kommentar
Hvorfor prater vi så mye om Villa egentlig?

 

Det har vell ikke vært noe serlig saklige rykter om at han skal til oss? Dessuten, så har vi vell ikke transferbudsjett til det eller.

 

Og en annen ting, er vell at Rafa har sagt at han ikke vil handle fra sin gamle klubb. Men hvem vet.

 

Jeg orker ikke å håpe på noe før jeg ser Villa på anfield i liverpool drakt. Men jeg tviler på at det skjer dessverre.

Agree, satte bare opp et alternativt forslag hvis Villa skulle havne i Liverpool. Samme hvilken spiss det er, så syntes jeg den formasjonen kunne fungert.

Lenke til kommentar

Ser på Villa spekulasjonene og forventer ingenting. Han blir for dyr for Liverpool per dags dato. Selvsagt et drømmekjøp.

Vist det mot alle odds skulle bli en realitet, så håper jeg på en slik 11er:

--------------- Reina

Carragher - Skrtel - Agger - Dossena

Babel - Gerrard - Mascherano - Barry

---------- Villa - Torres

 

Skuffende å se Gerrard miste posisjonen han skinte i forje sesong, men denne blir nok en slager. Man kunne selvsagt også kjørt noe ala forje sesong med Villa eller Torres på en slags venstreving rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...